Minkälaisia teillä pitkillä naisilla on vyötärön ja lantion mitat
Siis mulle on tullut nopeasti viisi senttiä vyötärölle lisää. Ajattelin sen olevan turvotusta mutta painoa oli tullut kuusi kiloa lisää!
Johtuuko painon nouseminen pituudesta,että pitkälle tulee painoa enemmän vaikka mitat ei kasvaisi niin paljoa? Mulla on siis nykyään vy 95 cm ja ly 126 cm. Pituutta on 181 cm ja painoa on, no, aika paljon. Tuntuu vaan ikävältä olla näin painava. Tuntui siis jo ennen tätä lihomista.
Kommentit (11)
Kyllä noilla mitoilla painoa on jo yli 100, ei ihme että tuntuu huonolta.
Paljonko ap siis painat? Oletko silti normaalipainoinen? Pitkä on tietysti normaalipainoisenakin painavampi.
Minä olen 179 cm. Vy 91 ja ly 122. Ylipainoa löytyy paljon vaikka olenkin pitkä.
176, vy 70 ja ly 100, ruumiinrakenne atleettinen, normaalipainossa.
182 cm. Mul ei oo nyt mittanauhaa, mut viimeksi on ollut jotakin 100 tissit, 75-85cm vyötäröm, 95-100 lantio. Pitkästä ei huomaa ainakaan näin hoikempana jos tulee muutamia kiloja lisää tai lähtee pois.
180 cm pituutta. Vy 84, ly 106, painoa 80 kg.
Ap:lla on tuota bebaa, niin ei ihme jos painoakin löytyy paljon kun on pitkä varsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitkä lihoo 10 kiloa, niin se on suhteellisesti vähemmän kuin jos lyhyt lihoo kymmenen kiloa.
Tämä.
T: 161 cm
Minulla pituutta 181, vy 93, lantio 129 ja painoa 111 kg. Hui.
Jos pitkä lihoo 10 kiloa, niin se on suhteellisesti vähemmän kuin jos lyhyt lihoo kymmenen kiloa.