Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee mitään kotitöitä

Vierailija
25.08.2023 |

Asia ottaa päähän aika lailla. Hän ei kertakaikkiaan tee mitään kotitöitä, vaikka olen ottanut asian puheeksi monta kertaa. Se tuntuu olevan tietoista, ihan kuin hän tarkoituksella yrittäisi pakottaa minut tekemään niitä. Voiko aikuinen olla kateellinen puolisolle, joka menestyy töissä paremmin kuin itse ja ns maksaa takaisin tuolla lailla? Sen jälkeen kun aloimme seurustella, minun urani lähti nousuun ja miehen laskuun ja tällä hetkellä hän on työtön. Silti ei tee kotitöitä, vaikka olisi hyvin aikaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette perhe, elämänne on yhteistä, rahat ovat yhteisiä. Et voi vaatia, että mies raataa yhteisen perheen hyväksi, kun sinä olet töissä, se ei olisi oikein.

Ja sä pysyt runkkarina

Ja kun laitamme sanan "mies" tilalle "nainen", ovat kaikki sitä mieltä, että ei naiselta voi vaatia, että on pelkkä piika.

Vahvistat vain sitä faktaa ettei nainen tarvitse miestä mihinkään.

Naisena olen vahvasti samaa mieltä, en tarvitse miestä elättäjäksi enkä piikomaan.

Vierailija
42/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tekisi myöskään mitään. Omat pyykit pesisin ja ruokaa ostaisin ja tekisin vain itselleni. Miksi te passaatte noita vätyksiä. Ikinä en ota ketään tähän asumaan, tuskin ryhdyn edes suhteeseen. Nyt on seksisuhde ja se riittää. Muuta en miehiltä enää kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette perhe, elämänne on yhteistä, rahat ovat yhteisiä. Et voi vaatia, että mies raataa yhteisen perheen hyväksi, kun sinä olet töissä, se ei olisi oikein.

Ja sä pysyt runkkarina

Ja kun laitamme sanan "mies" tilalle "nainen", ovat kaikki sitä mieltä, että ei naiselta voi vaatia, että on pelkkä piika.

Vahvistat vain sitä faktaa ettei nainen tarvitse miestä mihinkään.

Tarvitse? Mihin nainen voisi tarvita miestä? Tai mies naista?

Ja tuolla jossain naiset haukkuu miestä runkkariksi? Ei siinä ole mitään pahaa. Runkkaaminen voittaa naisen aivan koska tahansa.

Miksi miehet ovat Tinderissä tai muilla vastaavilla deittialustoilla?

Nin, hyvä kysymys.

Miksi naiset ovat? Muista etteivät naiset tarvitse miestä mihinkään.

Oletteko hakemassa toista naista? Sanokaa se suoraan.

Vierailija
44/44 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies perustellut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi