Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee mitään kotitöitä

Vierailija
25.08.2023 |

Asia ottaa päähän aika lailla. Hän ei kertakaikkiaan tee mitään kotitöitä, vaikka olen ottanut asian puheeksi monta kertaa. Se tuntuu olevan tietoista, ihan kuin hän tarkoituksella yrittäisi pakottaa minut tekemään niitä. Voiko aikuinen olla kateellinen puolisolle, joka menestyy töissä paremmin kuin itse ja ns maksaa takaisin tuolla lailla? Sen jälkeen kun aloimme seurustella, minun urani lähti nousuun ja miehen laskuun ja tällä hetkellä hän on työtön. Silti ei tee kotitöitä, vaikka olisi hyvin aikaa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan aiot katsella Tätä ns miestä?

Vierailija
2/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terve?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamaton ja laiska se vaan on. Ehkä jopa kasvatettu siihen esim. naiset häärivät jos on pippaloita tai muuta ja miesväki rapsuttaa palleja tyytyväisenä sohvalla. Mä jätin vastaavan ja nyt on toimelias hyvä mies joka osaa siivota ja kokata. Tajuaa, että minä olen kumppani, en äitinsä. Ei enää ikinä paluuta entiseen.

Vierailija
4/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee illan hyvä työ ja viskaa pihalle

Vierailija
5/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänen tarvitse. Tietää sinun kuitenkin ne tekevän, vaikka kuinka nalkuttaisit.

Eikä  hänen kuulu tehdä akkojen hommia vaan oikeita miestentöitä. Siis sellaisia  kuin puunkaatoa, sonnanajoa, traktorinkorjausta, kattoremonttia. hevosenkengitystä, vaikka niitäkin tekevät nykyään yhä useammin naiset.

Vierailija
6/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hänen tarvitse. Tietää sinun kuitenkin ne tekevän, vaikka kuinka nalkuttaisit.

Eikä  hänen kuulu tehdä akkojen hommia vaan oikeita miestentöitä. Siis sellaisia  kuin puunkaatoa, sonnanajoa, traktorinkorjausta, kattoremonttia. hevosenkengitystä, vaikka niitäkin tekevät nykyään yhä useammin naiset.

Täällä kerrostalossa minulla ei vain ole mitään tarvetta miehelle, joka ei tee kotitöitä, mutta voisi teoriassa ajaa pellolle sontaa.

Mikä muuten sinun nähdäksesi on se lisäarvo, jota ajattelit miehen tuovan elämääni, jos hän ei tee kotitöitä, eikä myöskään käy töissä?

Ap

Vierailija
7/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette perhe, elämänne on yhteistä, rahat ovat yhteisiä. Et voi vaatia, että mies raataa yhteisen perheen hyväksi, kun sinä olet töissä, se ei olisi oikein.

Vierailija
8/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette perhe, elämänne on yhteistä, rahat ovat yhteisiä. Et voi vaatia, että mies raataa yhteisen perheen hyväksi, kun sinä olet töissä, se ei olisi oikein.

Ja sä pysyt runkkarina

Vierailija
9/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöthän jaetaan aina vähintään puoliksi teidän naisten mukaan. Eli palkkaat siivoojan tai teet oman osasi.

Vierailija
10/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.. vaihda => https://www.kaalimato.com/catalog/Pikkuhousuvibraattorit_c_592.html?a=1

Vierailija
11/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkkumies niin saan tehdä kotityöt itsekseni.

Aina siisti koti

Sinkkumies 38

Vierailija
12/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotityöthän jaetaan aina vähintään puoliksi teidän naisten mukaan. Eli palkkaat siivoojan tai teet oman osasi.

Mitä teillä miehillä oikeastaan tekee? Vibraattori antaa orkkuja. Ette anna ees niitä.

Vierailija
13/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä tekee noin. Tasa-arvo ei ole toteutunut ja se näkyy monin tavoin. Tämä on yksi esimerkki.

Vierailija
14/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän teen molempien osan nyt. Mies ei tee osaansa. Ymmärrätkö lukemaasi?

Ap

Vierailija
15/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina siisti koti

Sinkkumies 38

Minusta tuntuu nykyään aika usein, että minäkin olisin onnellisempi sinkkuna.

Ap

Vierailija
16/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko tehdä kotitöitä. Asunnon voi antaa olla sotkuisena.

Vierailija
17/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan aiot katsella Tätä ns miestä?

Mikähän siinä on että kun mies mokaa, hän ei olekaan enää mies. Hän on ns mies tai poika tai mikä ikinä. Mutta sitä mies-brändiä suojellaan aina. Mies ei mokaa, mies ei vätystele, mies ei nolaa itseään.

Kukaan ei sano kun nainen hölmöilee, että tuo nyt ei ole oikean naisen käytöstä.

Vierailija
18/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitöitä on pakko tehdä. Asunnon ei voi antaa oli sotkuisena.

Vierailija
19/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina siisti koti

Sinkkumies 38

Kukaan ei estä ap:n miestä tekemästä kotitöitä itsekseen. Päinvastoin. Ongelma on se että ap:n mies ei tee.

Vierailija
20/44 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitöitä on pakko tehdä. Asunnon ei voi antaa oli sotkuisena.

Ihan hyvin voi antaa olla sotkuisena. Vain pyykit on pakko pestä, mutta villakoirat ja vaatteet sohvalla eivät haittaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan