Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo tällainen käyttäytyminen?

Vierailija
19.12.2006 |

Miesystäväni soittaa minulle mutta en kuule puhelinta arkiaskareiden lomassa. Soitan sitten takaisin, useita kertoja, tuntien ajan aina välillä kokeillen, vaan hän ei vastaa.

Laitan tekstarin, jossa kerroin etten kuullut puhelua, soitatko mitä asiaa oli.

Tunnin päästä tekstarista tulee puhelu, joka heikon kentän takia katkeaa toisen lauseen kesken. Jälleen yritän soittaa takaisin, mutta hän ei vastaa. Kokeilen toiseen numeroon, ei vastaa, kokeilen uudelleen. Puolen tunnin päästä kokeilen taas. Ei vastaa edelleenkään.

Lopulta hän soittaa. Ja sanoo ettei jaksanut vastata puhelimeen?

Mitä ihmettä?

Hän soittaa minulle ja kun puhelu katkeaa, ei jaksa vastata puhelimeen?

Ihmetellessäni asiaa hän sanoi ettei jaksa " jankuttaa" ja käytännössä lyö puhelimen korvaan.

:(

Että tulikin taas paska fiilis. Ja nöyryytetty. Onko tämä muka normaalia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä nyppi se, etten vastannut, vaikka syy olisi ollut hyvä (hoidin työasioita, olin lääkärissä, en kuullut tms.). Olivat jollain tavalla omistushaluisia ja ottivat aina kaiken henkilökohtaisesti. Heidän kanssaan kaikki oli jonkinlaista peliä, jopa yhteydenotot.

Puhun menneessä muodossa sattuneesta syystä.

Vierailija
2/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tuollainen idiootti kiertoon, ei ole vaivasi väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla ilkeä mies.

Vierailija
4/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä itsekin, ettei tuo ole ihan normaalia touhua. Että miehelläsi ei ole kaikki kotona, kun haluaa kohdella sinua noin. Ja, että tuollainen käytös yleensä vain pahenee ajan myötä. Hankkiudu sisko eroon siitä, jos pystyt.

Vierailija
5/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ihan kamalasti tuollainen hyppyyttäminen.

On häntä ennenkin ollut vaikea saada kiinni puhelimella, mutta tiedänpä nyt sitten sen OIKEAN syyn, hän ei vastaa jos ei huvita/kiinnosta/whatever. Kivapa siinä on sitten soitella kun olisi asiaa ja yrittää ja yrittää uudelleen ja uudelleen...

Itkettää nyt. Laittoi tekstarin perään, että kun on niin väsynyt olo ja blaa blaa blaa. Ei kyllä pyytänyt anteeksi sitä ettei vastannut :/

Vierailija
6/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin soitannut kerran takaisin ja ehkä lähettänyt tekstiviestin perään, mutta miksi soittaa useaan kertaan? Vastatkoon, jos vastaa, kyllä ihmiset soittaa takaisin, jos asia on tärkeä.

Itse mieheni kanssa vastaillaan harvoin suoraan puhelimiimme. Itse jätän puhelimeni usein autoon tai naulakkoon takin taskuun tms. Mies ei ota puhelintaan mukaan kun tekee ulkotöitä kotona tai jättää sen alakertaan, jos ottaa torkut yläkerrassa. Eikä hän töissänsäkään pidä puhelinta mukanaan, saattaa vilkaista sitä taukoa pitäessään, muttei aina edes sitä tee.

Jos meillä jompikumpi on soittannut useamman kerran peräkkäin niin silloin on HÄTÄ, muutoin yksi soitto ja/tai tekstari riittää. Toinen soittaa takaisin kun ehtii/haluaa/voi sen tehdä.

Älkää ruvetko kännyköidenne orjiksi.

PS. Yleensä poliisi tulee kotiovelle ilmoittamaan, jos isompi onnettomuus tai vastaava on tapahtunut

Vierailija
7/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä silloin on ollut kyse kentän heikkoudesta ja koetetaan soittaa, kunnes kenttää on taas riittävästi.

Kyllähän minä normaalisti sen ymmärrän että jos ei vastaa kun on jotain tekemässä.

Mutta hän ei vastannut, vaikka oli kymmenen sekuntia sitten kesken lauseen katkennut puhelu! Ja luulis että se puhelin olisi suurinpiirtein korvalla siinä hetkessä.

Ja olishan se kiva jos olis se aviomies jota tapaisi edes iltaisin. Ehkä niistä puheluista ei niin väliksi olisikaan. Mutta kun kyseessä on puolen vuoden kestänyt tuore rakastumissuhde (ainakin minun puoleltani) ja haluaisin pitää joka päivä jotain yhteyttä ja mies asuu melko kaukana.

Vierailija
8/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti tuo ei ole normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä