Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
19181/20844 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19182/20844 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tumman potan Käärijälle takaisin !!!

Kyllä mä uskon että se vielä tulee. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19183/20844 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joostin stoori. Siel on ollu hänen keikalla väkeä ihan tajuttomasti. Useampi moshpit myös. Voi kun Kärtsä olis voinu mennä tonne ja esittää Trafikin Joostin kanssa! 😀

Vierailija
19184/20844 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se palaa. Eikö se luonnehtinut blondiaan "Kesätyyliksi". Mielestäni oli ihan hauska hetki vaihtaa hiukset, ja jäähän siitä merkki trafikin julkaisun kautta "erityisenä aikana". Mutta minäkin kaipaan mustaa pottaa :D

Vierailija
19185/20844 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jäänyt BL:ää kohtaan vähän kivi kenkään, joten olin tyytyväinen kun huomasin, että BL:llä on vähemmän kuukausittaisia kuuntelijoita kuin K:lla :D Taitaa Joost olla se break out star vuoden viisuista. Jäin BL ja jopa Nemo vähän Joostin varjoon

Mulla myös jokin tökkii vastaan ton BL:n kohdalla. En oikeen tarkalleen tiedä mikä, aluksi tykkäsin siitä kyllä, mutta viisuihin mennessä oli jotenkin maku mennyt. Ehkä ei mun mielestä tunnu jotenkin niin aidolta kuin esittää olevansa? Ja fanit on myös ollut aika hyökkääviä, ja kovin aggressiivista puolustusta on näkynyt sitä vastaan että ei mitään tekemistä minkään käärijöitten kanssa.

No tämä. Ensin näistä ei saanut puhua samassa lauseessa kun mitään yhteistä ei kuulemma ollut, mutta viisujen jälkeen sitten kuitenkin kelpasi verrata 😂

Vierailija
19186/20844 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joostin stoori. Siel on ollu hänen keikalla väkeä ihan tajuttomasti. Useampi moshpit myös. Voi kun Kärtsä olis voinu mennä tonne ja esittää Trafikin Joostin kanssa! 😀

Voi luoja mikä määrä porukkaa 😳

Vierailija
19187/20844 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun täällä saa sivumennen Joostistakin puhua, varsinkin kun mulla se linkittyy niin vahvasti Kärtsään, kun sen ansiosta Joostistakin innostuin.

Niin mulla on Joostin biisien kanssa joku jännä ilmiö. Aina kun kuuntelen jonkun uuden sen biiseistä, niin ajattelen ensin että ei se niin ihmeellinen ollutkaan. Mut sitten menee päivä tai kaks, mahdollisesti kuulen sen saman biisin uudestaan jossain instassa tms, sitten se alkaa soida salakavalasti päässä, ja menen uudestaan kuuntelemaan saman biisin ja yhtäkkiä se onkin ihan sairaan kova! Sitten helposti luukutan sitä koko loppupäivän ihan tauotta. Joka biisin kanssa sama homma!

Kärtsä on sitten taas siinä mielessä eri homma, että ne biisit iskee aina ihan salamana saman tien.

Vierailija
19188/20844 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun täällä saa sivumennen Joostistakin puhua, varsinkin kun mulla se linkittyy niin vahvasti Kärtsään, kun sen ansiosta Joostistakin innostuin.

Niin mulla on Joostin biisien kanssa joku jännä ilmiö. Aina kun kuuntelen jonkun uuden sen biiseistä, niin ajattelen ensin että ei se niin ihmeellinen ollutkaan. Mut sitten menee päivä tai kaks, mahdollisesti kuulen sen saman biisin uudestaan jossain instassa tms, sitten se alkaa soida salakavalasti päässä, ja menen uudestaan kuuntelemaan saman biisin ja yhtäkkiä se onkin ihan sairaan kova! Sitten helposti luukutan sitä koko loppupäivän ihan tauotta. Joka biisin kanssa sama homma!

Kärtsä on sitten taas siinä mielessä eri homma, että ne biisit iskee aina ihan salamana saman tien.

Joost on hyvä ja onneksi löysin hänen musiikkinsa Euroviisujen myötä. Itsellä kävi niin päin että Joostin myötä kiinnostuin Käärijän musiikista eli näinkin voi käydä 😅

Vierailija
19189/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trafik nyt Käärijän Spotifyn Suosittujen ykkösenä, meni ohi CCC:n! 

Vierailija
19190/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trafik nyt Käärijän Spotifyn Suosittujen ykkösenä, meni ohi CCC:n! 

Tulin sanomaan samaa! omg, on outoa nähdä uusi biisi ykkösenä!

Vierailija
19191/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joostillakin Trafik on noussut nyt neloseksi Spottarin Suosituissa.

Vierailija
19192/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Kärppyli ihanaa! Aivan huikeaa nähdä real time miten Trafik lähtee lentoon! 

Vierailija
19193/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tottunut ja oppinut jopa pitämään blondista mutta sitten nään jonkun söpön kuvan/videon ennen muutosta ja kaipaan taas mustaa pottaa. Loppujen lopuks ihan sama mulle, aina hyvältä näyttää, mutta se musta potta on kuitenkin mun lemppari

Vierailija
19194/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana seurata trafikin menestystä! kyllä mä arvasin että siitä tulee hitti!

Vierailija
19195/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tottunut ja oppinut jopa pitämään blondista mutta sitten nään jonkun söpön kuvan/videon ennen muutosta ja kaipaan taas mustaa pottaa. Loppujen lopuks ihan sama mulle, aina hyvältä näyttää, mutta se musta potta on kuitenkin mun lemppari

Minullekin käy ihan mikä vaan, mutta pidän kovasti myös vaaleasta potasta! :) Harmi, että Kärppy on käyttänyt nyt blondina ollessaan pottakampausta lähinnä vain näissä lapsille suunnatuissa perhetilaisuuksissa. Voisi minusta mielellään esiintyä blondipottana muutenkin. :D

Vierailija
19196/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa Kärppyli ihanaa! Aivan huikeaa nähdä real time miten Trafik lähtee lentoon! 

Spotifyssa Trafik on ylittänyt 3M striimiä, lukema nyt 3.220.737 ja Kärtsän kuukausittaiset kuuntelijat nyt 1.813.789. Trafik meni siis jo Kotkotin ohi, Kotkotilla lukema nyt 3.176.920, ihan hyvä sekin.

Vierailija
19197/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifyssa Trafik on ylittänyt 3M striimiä, lukema nyt 3.220.737 ja Kärtsän kuukausittaiset kuuntelijat nyt 1.813.789. Trafik meni siis jo Kotkotin ohi, Kotkotilla lukema nyt 3.176.920, ihan hyvä sekin.

Päivittäiset striimit ovat näköjään pudonneet jonkun verran, mikä on ihan odotettavissa, silti n. 250k on näköjään vieläkin tullut vuorokaudessa. Suomen osuus vain n. 53k eli hyvin striimataan muualla.

Vierailija
19198/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warner Music Live on päivittänyt Kärpyn keikkoihin nyt myös nuo Eurooppa-rundin keikat. Vieläkään sinne ei kuitenkaan ole laitettu tuota ensi lauantain Liettuan Granatos-festivaalin keikkaa. Sen sijaan sieltä löytyy kyllä Latvian Summer Sound sekä Viron Rakvere-keikka, mikä on se missä Kärpyn jälkeen esiintyy 5Miinust&Puuluup. En tiedä sitten syytä, minkä takia tuota Granatosta ei mainita.

Vierailija
19199/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään Kotkotin lukema ei ollutkaan tuossa vaiheessa vielä päivittynyt, eli se on nyt 3.195.350, mutta alle Trafikin jää toki silti.

Vierailija
19200/20844 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoskalla 10M tulenee täyteen huomenna tai ylihuomenna :D Se taitaa olla K:n ensimmäinen biisi CCC:n jälkeen joka tuon saavuttaa. Ja Trafik tulee pääsemään siihen nopeammin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme