Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
18401/20844 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viikon virallinen lista, Sara Siipolan uusi biisi (feat. Sexmane) mennyt ykköseksi.

https://ifpi.fi/lista/singlet/2024/21/

4. Joost: Europapa

7. Nemo: The Code

10. Baby Lasagna: Rim Tim Tagi Dim

41. Kärtsä ja Erika: Ruoska

Vierailija
18402/20844 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, PC:tähän meille ensin tiisattiin ennen kuin koko trafficista oli mitään tietoa, ja mä olen toivonut sitä spottariin siitä lähtien. Olin jopa varma että se oli tarkoitus julkaista mm-jäkiksen akikoihin, kun se sopii tuommoiseksi urheilurallatusbiisiksi, mutta ei sit selkeesti tullut (eikä sillä ois nyt toisaalta mitään väliäkään kun tuli häviö Ruotsille eilen). Niin jos Trafficki lykkääntyy jonnekin hamaan tulevaisuuteen ja K:n omaa musaa ja levyä tulee ennen sitä niin ei kyl itelleni fanina haittaisi."

Toivottavasti K tiputtelee jotain tietoja ens viikon keikalla, joko ihan omasta ilosta tai koska joku kysyy. Sillon Bölestä on kulunut jo kuukausi, niin tuntuu että se ois itekin jo aika innoissaan tulevista julkaisuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18403/20844 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Latvia festari on ruvennut muuten julkaisemaan lavalistoja instassaan nyt, Kärppy esiintyy toiseksi suurimmalla lavalla, jos vertauskohde Suomen festareihin ois Ruisrock niin tämä olisi rantalava. Tän näköinen lava https://www.instagram.com/p/C7Qo6aqIQbT/?img_index=1 

Jos kääntäjään on luottaminen niin lavan titteli on "Urbaani lava" ja taitaa olla painotettu rap/hiphop esiintyjille. Ja edellisen instapostauksen perusteella K on näköjään ainoa ulkkaariesiintyjä sillä lavalla tänä vuonna, ja on kai lavan pääesiintyjä koska sen nimi on korkeimpana listalla. 

Vierailija
18404/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, noita jo näkyi, mm. Fuengirolan keikkaan liittyen, että kun on ihan toisella puolella Espanjaa kuin missä minä asun.. jne.

Tosin oli myös muutamia jotka sattuu asumaan lähellä Fuengirolaa, ja olivat todella iloisia. :)

Joo. Eniten huvitti yksi japanilaisen kommentti, jossa kertoo 2-vuotiaan poikansa rakastavan tanssia K:n musiikin tahtiin, joten voisiko mennä Japaniin, että tämä 2-v. pääsisi livenä tanssahtelemaan. Melkoinen motivaatiopuhe taas. 😄

Vierailija
18405/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanista K on kyllä vihjaillut jo pidempään, katsotaan tapahtuuko se lähitulevaisuudessa :D

Vierailija
18406/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän kuukausittaiset kuuntelijat 2.4M Spotifyssa nyt. 

Vierailija
18407/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, noita jo näkyi, mm. Fuengirolan keikkaan liittyen, että kun on ihan toisella puolella Espanjaa kuin missä minä asun.. jne.

Tosin oli myös muutamia jotka sattuu asumaan lähellä Fuengirolaa, ja olivat todella iloisia. :)

Joo. Eniten huvitti yksi japanilaisen kommentti, jossa kertoo 2-vuotiaan poikansa rakastavan tanssia K:n musiikin tahtiin, joten voisiko mennä Japaniin, että tämä 2-v. pääsisi livenä tanssahtelemaan. Melkoinen motivaatiopuhe taas. 😄

Mikä tässä huvitti. 2 vuotiaat pitää juurikin sellaisesta sutsisatsaa sutsisatsaa tyyppisestä.

Vierailija
18408/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän viikon virallinen lista, Sara Siipolan uusi biisi (feat. Sexmane) mennyt ykköseksi.

Missäs ne K.n herkkutatti sun muut uudet on.

Vierailija
18409/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs ne K.n herkkutatti sun muut uudet on.

Ei ole julkaissut niitä. :'( Traffickeja ja herkkutatteja odotellessa.

Vierailija
18410/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä huvitti. 2 vuotiaat pitää juurikin sellaisesta sutsisatsaa sutsisatsaa tyyppisestä.

No katsopas se, että lähtisi yhden 2-vuotiaan tanssittamisen takia Suomesta Japaniin. Noin. Väänsinkö riittävästi rautalankaa, että sun sutsisatsisatsaan sumentamat aivosikin tajusivat? 

Vierailija
18411/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hälevetti. Eikö se Joosti tosiaan Suomeen tule. Te jotka tiedätte keikkojen julkaisuista jotain, voiko elätellä toiveita että sellainen tippuu Europapa kiertueelle myöhemmin? 😞

Vierailija
18412/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hälevetti. Eikö se Joosti tosiaan Suomeen tule. Te jotka tiedätte keikkojen julkaisuista jotain, voiko elätellä toiveita että sellainen tippuu Europapa kiertueelle myöhemmin? 😞

Suomessa Europapa oli minusta korkeammalla ja pidempään listoilla kuin Norjassa ja Ruotsissa. Jopa Friesenjung nousi hetkeksi top50 listalle Spotifyssa. Jotenkin luulisi, että tännekin tulisi. Oliko joku katsonut paljonko Suomessa on kuuntelijoita suhteessa muihin Pohjoismaihin (en pääse tarkastamaan nyt itse)? Voisiko niillä olla jotain suunnitelmia K:n kanssa liittyen Trafficin julkaisuun.

Vierailija
18413/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa Europapa oli minusta korkeammalla ja pidempään listoilla kuin Norjassa ja Ruotsissa. Jopa Friesenjung nousi hetkeksi top50 listalle Spotifyssa. Jotenkin luulisi, että tännekin tulisi. Oliko joku katsonut paljonko Suomessa on kuuntelijoita suhteessa muihin Pohjoismaihin (en pääse tarkastamaan nyt itse)? Voisiko niillä olla jotain suunnitelmia K:n kanssa liittyen Trafficin julkaisuun.

Mä katoin: Norjassa reilu 100t, Ruotsissa 330t, Suomessa 230t. Kyllä kysyntää riittäisi omalle isohkolle keikalle, mutta Suomessa on aina se ongelma että jos kullkee keikkabussilla niin siinä menee päivä jos toinenkin lautalla matkustamiseen ees-taas, kun taas Norjaan ja Ruotsiin pääsee suoraan vaan ajamalla Hollannista. Siksi Suomi jätetään yleensä pois kiertueista, kun täällä pitäisi olla joku 3x niin paljon kuulijoita kuin Ruotsissa että matka-ajan menetys ym tekisi reissusta kustannustehokkaan. Muuten kannattaa vaan suunnata takaisin keski-Eurooppaan ja tehdä pari samankokoista lisäkeikkaa Saksassa ja Puolassa. :/

Vierailija
18414/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl kiertueille yleensä lisätä maita... Mutta yksittäistä keikkaa kiertueen ulkopuolella voi toivoa, festari tai oma. Kuten K:llakin on noi Viro/Latvia/Espanja keikat kiertueen ulkopuolellaa.

Vierailija
18415/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos kaikille tietäjille! :) Harmittavaa kuulla että ollaan näin vaikeassa paikassa sijainnillisesti, että kai se on pakko miettiä ulkomaille lähtöäkin. Olisipa Käärijän kanssa jotain suunnitteilla.

Vierailija
18416/20844 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kiitos kaikille tietäjille! :) Harmittavaa kuulla että ollaan näin vaikeassa paikassa sijainnillisesti, että kai se on pakko miettiä ulkomaille lähtöäkin. Olisipa Käärijän kanssa jotain suunnitteilla.

Ehkä olen sinisilmäinen optimisti, mutta itse ajattelen niin, että kyllä Joost ja Kärtsä jotain ovat suunnitelleet ja pidän aika todennäköisenä, että Joost esiintyy Suomessakin jossakin vaiheessa, ehkä jopa aikaisemmin kuin tuo ensi vuoden kiertue.

Vierailija
18417/20844 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen sinisilmäinen optimisti, mutta itse ajattelen niin, että kyllä Joost ja Kärtsä jotain ovat suunnitelleet ja pidän aika todennäköisenä, että Joost esiintyy Suomessakin jossakin vaiheessa, ehkä jopa aikaisemmin kuin tuo ensi vuoden kiertue.

Luulen että olet oikeassa. Tekee Kärtsän kanssa biisin, ja samaan aikaan julkaisee että minäpä menen vain Ruotsiin ja Norjaan. Suoranaista v ttuilua olisi. Kas kun ei vielä Viroon 😅

Vierailija
18418/20844 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanista K on kyllä vihjaillut jo pidempään, katsotaan tapahtuuko se lähitulevaisuudessa :D

Sinne on h... tin kallista lentää ja vielä tuommoisella lössillä. Kyllä laskelmia pitää tehdä tarkkaan onko kannattavaa. 

Vierailija
18419/20844 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että Joost jotenkin ilmaantuu Suomeen myöhemmin keikalle vaikka ei Eurotouriin mahtunutkaan. Jos ei niin tuli taas vibat että Kärtsää käytettiin maksimaalisen huomion saamiseksi. Kuten viisuissa plakaatti että "Käärijä should have win" tai jotain sinnepäin. 

Vierailija
18420/20844 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että Joost jotenkin ilmaantuu Suomeen myöhemmin keikalle vaikka ei Eurotouriin mahtunutkaan. Jos ei niin tuli taas vibat että Kärtsää käytettiin maksimaalisen huomion saamiseksi. Kuten viisuissa plakaatti että "Käärijä should have win" tai jotain sinnepäin. 

No en itse noin kyynisesti ajattelis lainkaan. En saa tollasia viboja lainkaan, kun tosiaan Joost ja Kärtsä on kaikesta päätellen tulleet tosi hyvin toimeen, ja ihan molemminpuoliselta se on vaikuttanut. Keikkoja voi aivan hyvin sopia tourin ulkopuolellekin, ei se oo mikään "now or never" mahdollisuus. Jos tolle sun linjalle lähtee, niin onhan se niinkinpäin voinut olla että Kärtsä on käyttänyt Joostia maksimaalisen huomion saamiseksi: uusi viisuvuosi, suositty artisti, kyllä sen kelkkaan kannatti lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi