Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
17601/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli huono fiilis rallatuksesta. Sellasta kunnon suomalaista juntti/amis punkrock meininkiä. Kärtsä tuntuu haluavan nykyisin enemmän perinteistä laulua levylleen. 😕

Vierailija
17602/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K antaa UMK IG:n mukaan Suomen pisteet? Eli ei sitten kai esiinny Malmössa? Vai miten tuon nyt tulkitsee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17603/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K antaa UMK IG:n mukaan Suomen pisteet? Eli ei sitten kai esiinny Malmössa? Vai miten tuon nyt tulkitsee..

En osaa sanoa enää mitään. Toisaalta miksiköhän oli Malmössä Matin & Jessen kanssa jos ei esiinny. Ei kai pisteiden antoa tarvitse etukäteen treenata. 🤔

Vierailija
17604/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tuli huono fiilis rallatuksesta. Sellasta kunnon suomalaista juntti/amis punkrock meininkiä. Kärtsä tuntuu haluavan nykyisin enemmän perinteistä laulua levylleen. 😕

Mulle ei tule mitenkään huono tai "juntti" fiilis, vaikka oonkin se mattinykäsmielleyhtymän kanssa taisteleva 😅 Onhan Kärtsän vanhemmassakin tuotannossa ollut punk-viboja, ja tykkään niistä ihan kympillä (esim. Paidaton riehuja). Ja tosiaan odotan innolla kuulevani biisin kokonaisuudessaan huomenna, eiköhän se Nykäsen haamu viimeistään silloin älyä häippäistä 😂

Vierailija
17605/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule mitenkään huono tai "juntti" fiilis, vaikka oonkin se mattinykäsmielleyhtymän kanssa taisteleva 😅 Onhan Kärtsän vanhemmassakin tuotannossa ollut punk-viboja, ja tykkään niistä ihan kympillä (esim. Paidaton riehuja). Ja tosiaan odotan innolla kuulevani biisin kokonaisuudessaan huomenna, eiköhän se Nykäsen haamu viimeistään silloin älyä häippäistä 😂

Itse myös tykkään, että on eri tyylisiä biisejä. En myöskään ole koskaan kuullut edes mistään ns juttu/amis punkrockista. Silloin kun ne oli enemmän pinnalla me oli ihan ilman mitään etuliitettä. Kuulostaa epäilyttävästi erään sitkeän K dissaajan termeiltä. Sori  😄

Vierailija
17606/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse myös tykkään, että on eri tyylisiä biisejä. En myöskään ole koskaan kuullut edes mistään ns juttu/amis punkrockista. Silloin kun ne oli enemmän pinnalla me oli ihan ilman mitään etuliitettä. Kuulostaa epäilyttävästi erään sitkeän K dissaajan t

Mä oon se Klamydia mielleyhtymää poteva, mutta ei mulle missään nimessä huono fiilis biisistä tullut, että voit tuon "minullekin" aloituksen tuosta hävittää (tämä siis viestiketjun ylimmälle vastauksena). Ei ehkä  vaan ominta musamakuani. 

Vierailija
17607/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K antaa Suomen pisteet finaalissa eli ei siis taida olla esiintymässä? Vai voiko? En tajua enää mitään. Miks olis käynyt Malmössä tätä varten.  Lähde UMK:n insta

Vierailija
17608/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K antaa Suomen pisteet finaalissa eli ei siis taida olla esiintymässä? Vai voiko? En tajua enää mitään. Miks olis käynyt Malmössä tätä varten.  Lähde UMK:n insta

Hups. Mun sivu ei ollut päivittynyt, enkä huomannut aiempia ihan samanlaisia viestejä

Vierailija
17609/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pisteiden annosta jotain virallisia sääntöjä? Pitääkö sen joka ne pisteet kertoo suorassa lähetyksessä, olla omassa maassaan, esim?

Vierailija
17610/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän tiisaukset biiseistä on kyllä jo aika monta kertaa osoittaneet, että tulossa voi olla ihan mitä vaan. Ei ole kuitenkaan tähän mennessä kertaakaan ole tullut rimanalituksia. Muistellaanpas, kun Ruoskaa promottiin ja osa lyttäsi sen ihan täysin jo etukäteen. Tuli kuitenkin hitti. KotKotin tiisereistä ei tiennyt yhtään mitään ja silti sekin toimii, vaikka jakaa mielipiteitä. 

Vierailija
17611/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän tiisaukset biiseistä on kyllä jo aika monta kertaa osoittaneet, että tulossa voi olla ihan mitä vaan. Ei ole kuitenkaan tähän mennessä kertaakaan ole tullut rimanalituksia. Muistellaanpas, kun Ruoskaa promottiin ja osa lyttäsi sen ihan täysin jo etukäteen. Tuli kuitenkin hitti. KotKotin tiisereistä ei tiennyt yhtään mitään ja silti sekin toimii, vaikka jakaa mielipiteitä. 

Näinhän se on. KK on nykyään mun suosikkibiisi uusista. Tykkään rapista ja melodisesta kertsistä. Jopa kotkot osio menee. Aluksi olin vähän epäilevän epäuskoinen, että mikä kana juttu 😄

Vierailija
17612/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, sen tässä vuoden aikana on todellakin oppinut! Ja musta on ihanan virkistävää, kun ei koskaan voi tietää mitä tulee seuraavaksi, tai miltä joku uusi biisi lopulta oikeasti kokonaisuudessaan kuulostaa. Siksi ei ole kirves vielä lähelläkään kaivoa tän sienibiisinkään kanssa, omista omituisista mielleyhtymistä huolimatta 😅

Vierailija
17613/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Kärtsä harjottelee pisteiden antoa :)

https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/749435577898811392/uudenmusii…

Hiukset on eri tavalla kun yleensä.

Vierailija
17614/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kyl tarttis siellä käydä, eikä varsinkaan kahden tanssijansa kanssa. Ei kai pisteiden antajien tarvitse olla edes fyysisesti paikan päällä ollenkaan, vai luulenko ihan omiani? Mut on kyl vähän ihme jos K  on laitettu sekä väliesitykseen että pisteiden antajaksi, ja keikka vielä edellisenä päivänä, niin mun on vaikea kuvitella K siel lavalla. Mutta sitä Malmö-visiittiä areenalla on vaikea selittää.

Vierailija
17615/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on äkkiseltään vaikea uskoa, että niin nopeasti KK:n perään julkaistaisiin uusi sinkku. 🤔 Vähän omituinen strategia olisi musta. Ensin pitäisi antaa KK:n käyttää saamansa huomio loppuun. Mulle tulee tosta kuullusta pätkästä muutenkin ehkä vähän levyntäyte vibat, ei varsinaisesti hengi mitään johtosinkkumateriaalia, vaan joku mikä on haluttu tehdä esitettäväksi just Böleen ja kesän keikoille kiitokseksi faneille kuluneesta vuodesta. En usko siis levynkään ihan lähiviikkoina ilmaantuvan. Oon mielelläni väärässä toki. 🙂

Ei olisi yhtään outoa, se olisi ihan tavallinen levyjulkkaristrategia, niitä kun on erilaisia. Kiihtyvä julkaisutahti juuri ennen levyä on yksi sellainen strategia. Kot Kot ei kuulostanut promosinkulta soundilta eikä sanoituksilta, niin itse arvasin että jos levy on suunnitteilla ennen kesää niin pian tulee joku radioystävällinen sinkku. Herkkusienen pätkä kuulostaa juuri sellaiselta. Se että K ei tehnyt melkein mitään radiovisiittejä Kot Kotille, vaikka Ruoskan promoista on jo kohta 3 kuukautta, viestii myös että ne visiitit on säästetty johonkin muuhun.

Vierailija
17616/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinullaKIN? Olet ainoa tässä ketjussa jotka et tykännyt kertsistä, muut just tykkäs siitä suomalaisesta rallimeiningistä. Unohditko että sun pitää ensin kirjoittaa se "mulle tulee huonot vibat tosta kertsistä"-viesti ennen kun alat vastaileen itsellesi?

Vierailija
17617/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki mediat pukkaa ulos tota uutista että Kärtsä antaa ne pisteet, Hesari, Aamulehti, iltapäivälehdet jne.

Vierailija
17618/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kyl tarttis siellä käydä, eikä varsinkaan kahden tanssijansa kanssa. Ei kai pisteiden antajien tarvitse olla edes fyysisesti paikan päällä ollenkaan, vai luulenko ihan omiani? Mut on kyl vähän ihme jos K  on laitettu sekä väliesitykseen että pisteiden antajaksi, ja keikka vielä edellisenä päivänä, niin mun on vaikea kuvitella K siel lavalla. Mutta sitä Malmö-visiittiä areenalla on vaikea selittää.

Olen käsittänyt että ei pisteiden antajat ole yleensä paikan päällä vaan jossain studiossa kotimaassaan. Minua jotenkin hämää myös se Eurovillage keikka. Olisiko K mennyt sinne ns hätävarana jos ei muuten Malmössä olisi.. ja vielä se tanssijoiden kanssa hengailu siellä. 

Vierailija
17619/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki mediat pukkaa ulos tota uutista että Kärtsä antaa ne pisteet, Hesari, Aamulehti, iltapäivälehdet jne.

Aika jännä, kun ei se mikään ylläri luulisi olevan 😄 Näköjään K:n tekemiset kiinnostaa myös suurta yleisöä. 

Vierailija
17620/20844 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Kärtsä harjottelee pisteiden antoa :)

https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/749435577898811392/uudenmusii…

Hiukset on eri tavalla kun yleensä.

Doutse points goes to... doutse points. :D

Ihana Kärtsä.