Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
V*tun champion
Mä kävin laittamassa liikettä lantioon
Mä oon v*tun champion
Muuttanu yksiöst kaksioon
Tää on teidän kaikkien ansioo
(Thank you everbody, I love you)
Let's go, come on!
Kun olin pieni
äiti tiesi
Musta tulee herkkusieni
Niinkuin champion
Mä luulen toi v*tun champion on oikeasti people's champion. Eli kyl se on nyt sisäistänyt ton kansan voittajan aseman.
Ja "let's go, come on!" ois "let's go home!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*tun champion
Mä kävin laittamassa liikettä lantioon
Mä oon v*tun champion
Muuttanu yksiöst kaksioon
Tää on teidän kaikkien ansioo
(Thank you everbody, I love you)
Let's go, come on!
Kun olin pieni
äiti tiesi
Musta tulee herkkusieni
Niinkuin champion
Mä luulen toi v*tun champion on oikeasti people's champion. Eli kyl se on nyt sisäistänyt ton kansan voittajan aseman.
Ja "let's go, come on!" ois "let's go home!"
People's champion se ainakin mun korviin on ihan selvästi.
Okei. Nyt mäkin kuulen ton peoples champion kun. Joo. Kävis enemmän järkeen.
- ne sanat tänne postannut
Apua jos se vetää ton siel Malmön viisukeikalla. xD Malmöläisparat, keskustassa on koraaninpolttajaisen odotettuine mellakoineen, ja kun päätät sen ajaksi lähteä kilsan päähän turvattuun viisupuistoon niin siellä yks pottapää itämeren takaa laulaa yleisölle olevansa people's champion.
Vierailija kirjoitti:
Apua jos se vetää ton siel Malmön viisukeikalla. xD Malmöläisparat, keskustassa on koraaninpolttajaisen odotettuine mellakoineen, ja kun päätät sen ajaksi lähteä kilsan päähän turvattuun viisupuistoon niin siellä yks pottapää itämeren takaa laulaa yleisölle olevansa people's champion.
Ai saakeli, herkullinen mielikuva. Toivottavasti vetää! 😄
Oon vakuuttunut että tää on se biisi millä mennään uuteen levyyn. Soolobiisi, helposti vastaanotettava, sulkee viime vuoden tarinan.
Uusi veikkaukseni levy-aikataululleni, katsotaan meneekö ihan metsään: biisin ensiesitys tällä viikolla, K kertoo levyn julkaisupäivän joko keikan aikana tai ens viikon alussa somessa, samalla kun tätä biisiä aletaan promota. Ens viikon loppupuolella K pyörii viisuissa ja antaa vähän haastiksiakin (10. päivä ja 11. päivä). Sitä seuraavalla viikolla tämä biisi julkaistaan, sitten levy laitetaan pihalle joko samalla viikolla tai seuraavalla viikolla (17. päivä tai 24. päivä). Sit alkaakin jo kesäkeikat.
Tää on niin hitti! Oikeesti!
Kot kot ei aivan heti uponnut, mut lämpenin sille mitä enemmän kuuntelin sitä ja nyt rakastan. 💚
Herkkusieni taas uppos VÄLITTÖMÄSTI! Aivan heti eka kuuntelulla. Kuuntelin sen läpi noin 30 kertaa (call me crazy) ja tuli sellainen olo että haluun LISÄÄ! Nyt! Heti! Aaaaaaahhh
Oi kun tähän tulis musavideo.
Vierailija kirjoitti:
K:n kuukausittaiset Spotify-kuuntelijamäärät ovat taas nousseet. UMK:n aikaan oli sama, mutta tässä välillä ne olivat reippaasti alle 1,4 miljoonaa. Tarkka luku tältä päivältä 1,426 322. Varmaan taas viisujen lähestyminen ja Kärtsä-muistelut ovat tuoneet kuuntelijoita ja ehkä myös Joostin kautta on tullut uteliaita. Sit vielä KotKot, joka ehkä palautti vanhemman Kärtsä-tyylin faneja takaisin.
Kyllä jotenkin ajattelisin, että tää viisuboosti hyödynnetään ja albumi julkaistaan ihan just. Ehkä ilmoitus tulee Bölessä? Jos sitä ei vielä julkaista, eivät sitten ole ihan tyytyväisiä kaikkeen ja se siirtyy. Muuten olis hölmöä jättää tää tilaisuus käyttämättä.
Kuukausittaiset Spotify-kuuntelijamäärät taas nousseet, nyt 1.443.401. Tänään tulee myös Ruoska ylittämään 7M, kunhan tiedot päivittyvät.
Vierailija kirjoitti:
Kot kot ei aivan heti uponnut, mut lämpenin sille mitä enemmän kuuntelin sitä ja nyt rakastan. 💚Herkkusieni taas uppos VÄLITTÖMÄSTI! Aivan heti eka kuuntelulla. Kuuntelin sen läpi noin 30 kertaa (call me crazy) ja tuli sellainen olo että haluun LISÄÄ! Nyt! Heti! Aaaaaaahhh
Sama. Kotkotilla on paikkansa niin ettei tule liikaa samantyylisiä biisejä peräkkäin ja tykkään kuunnella sitä, mutta se oli selkeesti tarkotettu tommoseksi vappuhauskaksi julkaisuksi. Tää taas on selvä kesäbängeri! Haluan tän jo soittolistalleni JVG:n Rallikansan viereen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kot kot ei aivan heti uponnut, mut lämpenin sille mitä enemmän kuuntelin sitä ja nyt rakastan. 💚Herkkusieni taas uppos VÄLITTÖMÄSTI! Aivan heti eka kuuntelulla. Kuuntelin sen läpi noin 30 kertaa (call me crazy) ja tuli sellainen olo että haluun LISÄÄ! Nyt! Heti! Aaaaaaahhh
Sama. Kotkotilla on paikkansa niin ettei tule liikaa samantyylisiä biisejä peräkkäin ja tykkään kuunnella sitä, mutta se oli selkeesti tarkotettu tommoseksi vappuhauskaksi julkaisuksi. Tää taas on selvä kesäbängeri! Haluan tän jo soittolistalleni JVG:n Rallikansan viereen!
Uskon, että Kotkotista tulee ihan mainio keikkabiisi myös, ihan vapun jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Kotkotista tulee ihan mainio keikkabiisi myös, ihan vapun jälkeenkin.
Niin uskon minäkin. Tarkoitin sen tarkoitusta julkaisuaikataulullisesti fanikunnan ulkopuolella. Kot Kotia markkinoitiin selkeästi vain vapuksi, eikä sen enempää tai pidempään. Suomen musa-alalla on tietyt isot "hittislotit" joihin artistit yrittää taktikoida sinkkujulkaisuja, riippuen omasta genrestään. Suurimmat lienee "kesäbängeri", "syksyn melankolinen" ja "urheilubiisi". Niitten väliin tulee hetken julkaisut kuten "vappubiisi" ja "joululaulu". Joskus ne menee päällekkäin, esimerkiksi vapuksi saatetaan julkaista se sinkku jonka tarkoitus on olla kesäbängeri, jotta kesän alkuun mennessä se on jo päässyt kaikille radioaalloille. Kot Kot ei selkeästi ole tarkoitettu tällaiseksi.
Herkkusieni kuulostaa siltä että sen julkaisuajankohta on täsmätähdätty samaan aikaan kesäbängeriksi, viisujenfiilistelybiisiksi, ja vielä urheiluvoittobiisiksi siltä varalta jos tulisi jääkiekkokultaa.
"Herkkusieni kuulostaa siltä että sen julkaisuajankohta on täsmätähdätty samaan aikaan kesäbängeriksi, viisujenfiilistelybiisiksi, ja vielä urheiluvoittobiisiksi siltä varalta jos tulisi jääkiekkokultaa."
Jäkiksen MM-kisat on muuten 26. päivä. Siitä tiedetään että Herkkusieni on ulkona viimeistään 24. päivä, eli kolmen viikon päästä. Fiksuinta ois jo kahden viikon päästä jotta biisi ehtii ihmisten soittolistoille ajoissa jos se kulta sieltä tulee.
Kun biisi kuulostaa hyvältä 30 sekunnin kämäisessä kännykällä kuvatussa liveharkkaklipissä niin se kuulostaa varmana hyvältä studioversiossa!
En pääse yli tuosta kertsistä: "Kun olin pieni, äiti tiesi; musta tulee herkkusieni, niinku champion"
Minä vielä kuulen tuon niinkun championina, vaikka voin olla väärässä. Tuo sanaleikki, melodia ja K:n ääni vain sopivat tuohon pirun hyvin ja jäi soimaan päässä. En malta odottaa Böleä!!! Tuosta herkkusienestä tulee hyvällä tavalla mieleen juuri joku JVG:n tai Petri Nygårdin rallatus, mutta K:lle tyypillisillä sanoituksilla :D
Mun on äkkiseltään vaikea uskoa, että niin nopeasti KK:n perään julkaistaisiin uusi sinkku. 🤔 Vähän omituinen strategia olisi musta. Ensin pitäisi antaa KK:n käyttää saamansa huomio loppuun. Mulle tulee tosta kuullusta pätkästä muutenkin ehkä vähän levyntäyte vibat, ei varsinaisesti hengi mitään johtosinkkumateriaalia, vaan joku mikä on haluttu tehdä esitettäväksi just Böleen ja kesän keikoille kiitokseksi faneille kuluneesta vuodesta. En usko siis levynkään ihan lähiviikkoina ilmaantuvan. Oon mielelläni väärässä toki. 🙂
Plus, mulle tulee liian isot Klamydia mielleyhtymät tosta kertsistä, mikä on iso punainen vaate mulle. 😅
Vierailija kirjoitti:
Plus, mulle tulee liian isot Klamydia mielleyhtymät tosta kertsistä, mikä on iso punainen vaate mulle. 😅
E tiedä uskallanko edes sanoa tätä, mutta mulle tuli flahback myös Matti Nykäsen rallatuksiin 😅🙈 Ja siis rakastan K:ta, ja toivon ja rukoilen että saan tän bugini korjattua huomenna, kun päästään kuulemaan koko biisi. Kertsin sanat on tosi mainiot, mutta toi melodia ja laulutyyli assosioituu mun päässä ihan vääriin tahoihin 😂
Apua, mulla on aukko sivistyksessä kun en oo tainnu koskaan kuulla mitään Klamydialta tai Matti Nykäseltä. :D
Mut, Kärtsän biiseissä on aina kerroksia, uskon että Herkkusienessäkin.
Tulee uppoamaan minuunkin kuin kirves voihin tuon pätkän perusteella! Mutta olen iloinen että Kot Kot tuli tähän väliin niin että saatiin varmuus että K aikoo vastedes tehdä myös niitä bassomusatyylisiä biisejä, K kun on niin monipuolinen.