Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Kärppä laittoi stoorin!
UUS BIISI! :O
Herkkusieni
Nyt selvisi miksi Jaakolla oli se kuva jossa sillä oli sienihattu päässä. 💚
Vierailija kirjoitti:
Nyt selvisi miksi Jaakolla oli se kuva jossa sillä oli sienihattu päässä. 💚
Nyt on pojilla jäänyt sienestyskurssi käymättä kun herkkusieni ja kärpässieni menee sekaisin.
V*tun champion
Mä kävin laittamassa liikettä lantioon
Mä oon v*tun champion
Muuttanu yksiöst kaksioon
Tää on teidän kaikkien ansioo
(Thank you everbody, I love you)
Let's go, come on!
Kun olin pieni
äiti tiesi
Musta tulee herkkusieni
Niinkuin champion
Sanoista päätellen jos Ruoska kuvasi viime vuoden raadollisuutta (vaikka alkuperäinen sanoitus liittyikin K:n rankkoihin aikoihin edellisiltä parilta vuodelta, jatkumo Menestynyt Yksilö:lle) niin tämää juhlistaa sitä positiivista puolta. Ja K:han haluaa että hänen musiikkinsa nähdään ensisijaisesti positiivisena, niin en yllättyisi jos kyseessä ois joko levyn nimikkosinkku tai promosinkku.
Siis on kyllä aivan ihanan kärtsämäistä jos on tehnyt biisin jossa kiittää fanejaan.
Voi olla että champion viittais jotenki viisuihin myös. Että vaikka toka sija tuli, niin loppujen lopuksi hän on tajunnut että on kuitenki voittaja, champion, ja että se on meidän ansiota.
Vierailija kirjoitti:
Sanoista päätellen jos Ruoska kuvasi viime vuoden raadollisuutta (vaikka alkuperäinen sanoitus liittyikin K:n rankkoihin aikoihin edellisiltä parilta vuodelta, jatkumo Menestynyt Yksilö:lle) niin tämää juhlistaa sitä positiivista puolta. Ja K:han haluaa että hänen musiikkinsa nähdään ensisijaisesti positiivisena, niin en yllättyisi jos kyseessä ois joko levyn nimikkosinkku tai promosinkku.
Ohis ajatus, kun Menestynyt Yksilö on varmaan liian vanha julkaisu levylle, mutta ihan noin tarinallisena konseptina biisit Menestynyt Yksilö (täydellinen epäonnistuminen) - Ruoska (en luovuta) - CCC (läpimurto) - Herkkusieni tj (mahtavan onnistumisen jälkeen) luo ihan mahtavan draaman kaaren. Kuten K:n oikea musiikkiuran tarina. :D
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että champion viittais jotenki viisuihin myös. Että vaikka toka sija tuli, niin loppujen lopuksi hän on tajunnut että on kuitenki voittaja, champion, ja että se on meidän ansiota.
Luulen että K ajattelee voittoa ihan vaan elämässä ja urallaan. K sanoi viimeksi Ruoska-haastiksissa että on hyväksynyt miten viisuissa kävi ja siirtyy nyt eteenpäin elämässään. K on urheilijasielu, se ei jossittele itselleen juttuja.
"Muuttanu yksiöst kaksioon"
Rakastan niin K:n tyyliä. Monet räppärit ois laittaneet tohon miten muutti yksiöstä pilvenpiirtäjän kattohuoneistoon johon tulee hissi johon voi ajaa ferrarinsa suoran sisään.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan niin K:n tyyliä. Monet räppärit ois laittaneet tohon miten muutti yksiöstä pilvenpiirtäjän kattohuoneistoon johon tulee hissi johon voi ajaa ferrarinsa suoran sisään.
Kärppähän olis kyl voinu laittaa että kolmioon, kun kolmioonhan hän muutti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärppähän olis kyl voinu laittaa että kolmioon, kun kolmioonhan hän muutti. :D
Poeettisempaa. Käärijä hahmona on aina asteen surkuhupaisampi kuin Jere. :)
Onkohan tuo harjoittelulava rakennettu sinne samalle tanssistudiolle jossa on harjoiteltu tanssijoiden kanssa.
Kuulosti hyvältä tuo uusi biisi! Sellaista raskaampaa soundia, kunnolla kitaraa ja vähän enemmän rock, mikä sopii minulle ainakin! :)
Mä kyl diggaan tosi paljon tosta draaman kaaresta, yksiöstä kaksioon. It's crazy, it's part2.
Vierailija kirjoitti:
V*tun champion
Mä kävin laittamassa liikettä lantioon
Mä oon v*tun champion
Muuttanu yksiöst kaksioon
Tää on teidän kaikkien ansioo
(Thank you everbody, I love you)
Let's go, come on!
Kun olin pieni
äiti tiesi
Musta tulee herkkusieni
Niinkuin champion
Tämä biisi kuulostaa niin hyvältä! Siinä on ne raskaammat kitarasoundit, ihana kiitos viesti faneille, ja nuo symppikset sanat, joissa on leikkisästi yhdistetty herkkusieni ja champion! Äänimaailmaltaan osuu minulla juuri oikeaan kohtaan aivoja :D En malta odottaa tämän julkaisua!
Fanitaidettakin jo löytyy: Kärtsä herkkusienen päällä: https://www.tumblr.com/omppupiiras/749377847207100416/mushroom-boi
Mitä jos tää oli se mikä piti esittää alunperin UMK:ssa...kiitosvoittolaulu Suomen kansalle. Olisi sopinut hyvin. Mutta tähän jo mainittuun draaman kaareen Ruoska sopi paljon paremmin saada ulos ensin. Nuokin on semmoisia asioita mikä kuuluu A&R:in työhön miettiä, niin se olisi hyvinkin voinut olla syy vaihtoon, ei että alkuperäinen biisi itsessään ei olisi ollut tarpeeksi hyvä. Ollaan katajainen kansa, ja talvella oltiin vielä sen verran kaunaisia viisuista että janottiin jotain hieman raivonpurkumaista ennemin kuin mitään liian positiivista. Kesäksi sopii sitten juhlaisemmat vibat.
Aaah toi kertsi kuulostaa niin ihanasti perisuomalaiselta maantierallimusiikilta. Tai jokin nostalginen urheilujuhlabiisi.
Jukka laittanut stooria kitaransa kaa, oiskohan jo Bölestä, harjoituksista tms.