Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten K itse on kämmännyt ilmoituksen kanssa, ajastanut sen vaikka väärin ja lähtenyt tyyliin keikkaharkkoihin. Ei olisi ensimmäinen kerta kun K:lla on tullut jokin stoori tai postaus myöhässä.
Itseasiassa minusta K on aina hoitanut lupaamansa hommat ajallaan. Jos siis hänestä on ollut kiinni. Tämä on nyt joka tapauksessa OG:n juttu.
Mikä on OG? Only gay?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten K itse on kämmännyt ilmoituksen kanssa, ajastanut sen vaikka väärin ja lähtenyt tyyliin keikkaharkkoihin. Ei olisi ensimmäinen kerta kun K:lla on tullut jokin stoori tai postaus myöhässä.
Itseasiassa minusta K on aina hoitanut lupaamansa hommat ajallaan. Jos siis hänestä on ollut kiinni. Tämä on nyt joka tapauksessa OG:n juttu.
Mikä on OG? Only gay?
Oddlygood
Kot kot tiktok promo tosiaan ylitti sen miljoona katselukertaa eilen. 💚
Vierailija kirjoitti:
Kot kot tiktok promo tosiaan ylitti sen miljoona katselukertaa eilen. 💚
Jotenkin hupaisaa kyl. Siinä klipissä on vaan Kärtsä jossain verkkareissa, tanssimassa tiputanssia. :D Best promo ever!
ihana Kärppä!
Ei näy K-levyjuttua tän kuun Soundilehdessä, joten sitäkään kautta ei tullut ennakkotietoa miloin levy tulisi. Toisaalta ei ole juttua Kuumaankaan leystä vaikka se tulee huomenna (olin ihan varma että heiltä vähintään olisi haastis sen takia) niin sinänsä levyhaastiksen uupuminen ei välttämättä tarkoita etteikö se olisi vielä suunnitteila Böleen mennessä. Mutta ei se ainakaan ens viikolla tule pihalle, vaan Kotkot luultavasti, niin se tulisi aikaisintaan samalla viikolla kuin Böle, jos on tullakseen.
Etelistä on otettu jotain promo (?) kuvia, toki voi olla ihan jotain muuta kuin Kärtsään liittyvää, mutta mutta.. . Kuvaaja Julius Konttinen (ig: juliuskonttinen) joka ottanut kuvia mm. Jenni Vartiaisesta, Behmistä ja muistakin Warnerin artisteista. Kärtsä seuraa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Etelistä on otettu jotain promo (?) kuvia, toki voi olla ihan jotain muuta kuin Kärtsään liittyvää, mutta mutta.. . Kuvaaja Julius Konttinen (ig: juliuskonttinen) joka ottanut kuvia mm. Jenni Vartiaisesta, Behmistä ja muistakin Warnerin artisteista. Kärtsä seuraa häntä.
Mä oon mielessäni vähän aatellut, että Etelistä olis ehkä tullu (tai on tulossa?) vakituisempi K:n crewn jäsen.
Kun katsoo hänen instaa, niin siellä on lähinnä vaan Kärtsään liittyviä postauksia viisujen jälkeen. Ja siinä tanssitreenistoorissa oli Käärijä CREW -huppari/takki.
Muilla K:n OG-tanssijoilla on enemmän muita juttuja meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon mielessäni vähän aatellut, että Etelistä olis ehkä tullu (tai on tulossa?) vakituisempi K:n crewn jäsen.
Kun katsoo hänen instaa, niin siellä on lähinnä vaan Kärtsään liittyviä postauksia viisujen jälkeen. Ja siinä tanssitreenistoorissa oli Käärijä CREW -huppari/takki.
Kiinnostava teoria.
Ja tokihan jossain vaiheessa K:n keikkojen lavashowt tulee luultavasti olemaan sitä suuruusluokkaa että taustatanssijat bändin lisäksi saataa olla ihan vakiota, jos se on jotain mikä on osa K:n visiota omista live-esityksistään tulevaisuudessa. Pienet klubikeikat ym sellaiset lukuun ottamatta, kun lavoille ei mahdu porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muilla K:n OG-tanssijoilla on enemmän muita juttuja meneillään.Kiinnostava teoria.
Ja tokihan jossain vaiheessa K:n keikkojen lavashowt tulee luultavasti olemaan sitä suuruusluokkaa että taustatanssijat bändin lisäksi saataa olla i
Mitenköhän Etel tanssii kotkottia tanssin kielellä. Tjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Etel toimia koreografina ja tanssijoiden valitsijana sekä ohjaajana noissa K:n suuremmissa esiintymisissä niin kuin Böle, festarit ja suuremmat ulkomaan keikat. K:n puheista olen saanut kuvan, että haluaa kehittää lavashowta ja tanssijat kuulunee siihen kun on isompi lava.
Voi olla, että suunnittelevat tanssijoille isompaa osallistumista kuin aiemmin. Onhan isoilla startillakin, Kn joillain idoleilla myös.
Se toisi kyllä muutaman työntekijän lisää keikkapalkkioita jakamaan. HS haastattelussa K mainitsi, että nykyporuksnkin kanssa rahojen jakoon liittyvät neuvottelut olleet kivuliaita. Joten tuon joutuvat myös ottamaan huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy K-levyjuttua tän kuun Soundilehdessä, joten sitäkään kautta ei tullut ennakkotietoa miloin levy tulisi. Toisaalta ei ole juttua Kuumaankaan leystä vaikka se tulee huomenna (olin ihan varma että heiltä vähintään olisi haastis sen takia) niin sinänsä levyhaastiksen uupuminen ei välttämättä tarkoita etteikö se olisi vielä suunnitteila Böleen mennessä. Mutta ei se ainakaan ens viikolla tule pihalle, vaan Kotkot luultavasti, niin se tulisi aikaisintaan samalla viikolla kuin Böle, jos on tullakseen.
Viime viikolla olin ihan varma että levy tulee ennen Böleä, nyt taas uskon että vasta jälkeen, tulispa jo joku vihje niin loppuisi multakin tämä ailahtelu odotuksessa. Jotenkin tuntuu oudolta että levy tulis jo kahden viikon päästä eikä siitä ole mainittu pihaustakaan, mutta kun toisaalta K:n "et voi koskaan tietää mitä teen seuraavaksi"-tyyliin sopisi ihan hyvin joku "tässä Kotkot, BTW levy tulee ens viikolla"-juttu niin ei voi hirveesti vetää johtopäätöksiä.
Siis onko Joost Kein K:n ja Häärinän luona (Häärijän postaus)? Saataisiko yhteisbiisi 👀 Se olisi mahtavaa, Joost on mieletön esiintyjä ja noiden draivi sopii yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Joost Kein K:n ja Häärinän luona (Häärijän postaus)? Saataisiko yhteisbiisi 👀 Se olisi mahtavaa, Joost on mieletön esiintyjä ja noiden draivi sopii yhteen.
Joost Klein siis meni sanat sekaisin 😁
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että suunnittelevat tanssijoille isompaa osallistumista kuin aiemmin. Onhan isoilla startillakin, Kn joillain idoleilla myös.
Se toisi kyllä muutaman työntekijän lisää keikkapalkkioita jakamaan. HS haastattelussa K mainitsi, että nykyporuksnkin kanssa rahojen jakoon liittyvät neuvottelut olleet kivuliaita. Joten tuon joutuvat myös ottamaan huomioon.
Vakiobändin keikkapalkkiojako on aika eri juttu kuin palkattavat apukädet, joille maksataan ihan vaan normaalit freelance-liksat tai palkat ennemin kuin prosenttiosuus keikkapalkkiosta. Ihan kuten kaikki muutkin tavis keikkatyöntekijät, kuten valoteknikot, turvamiehet, roudaajat, merchimyyjät, bussikuskit. Noita voi keskisuurten bändien mukana kiertää vaikka tusinoittain riippuen kiertueen salikoista, eikä niiden kanssa mitään keikkapalkkioiden jakoa neuvotella.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Joost Klein K:n ja Häärijän luona (Häärijän postaus)? Saataisiko yhteisbiisi 👀 Se olisi mahtavaa, Joost on mieletön esiintyjä ja noiden draivi sopii yhteen.
JEE!! Tää tuli kyllä AIVAN puskista! :D
Siis en osannut tällaista käännettä ollenkaan odottaa! Joost Suomessa? Ja Häärijä vastassa?!?
Vierailija kirjoitti:
Näköjään! xD Ai että nyt tulee varmasti sometusta jostain suunnasta!
Yhteisbiisiin en usko ainakaan lähiaikoina, Joostilla on sama kauhuviisurumba meneillään nyt kuin mitä K:lla oli viime vuonna, uusi musa ei varmana ole prioriteettina. J on luultavasti ennemminkin promokiertueella eri maissa kuten K:kin oli ennen viisuja, ja hän on nyt Suomessa siitä syystä. Veikkaan että saadaan kuulla siltä jotain radiohaastiksia piakoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joost Klein siis meni sanat sekaisin 😁
Sieltähän se Joost tosiaan saapuu! Nähtäväksi jää mitä kaverukset kehittävät! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Joost Klein K:n ja Häärijän luona (Häärijän postaus)? Saataisiko yhteisbiisi 👀 Se olisi mahtavaa, Joost on mieletön esiintyjä ja noiden draivi sopii yhteen.
JEE!! Tää tuli kyllä AIVAN puskista! :D
Siis en osannut tällaista käännettä ollenkaan odottaa! Joost Suomessa? Ja Häärijä vastassa?!?
MITÄ TAPAHTUU!? 😲
Ihan huippua, oli mitä hyvänsä. 😊
Taitaa sauhuttaa vain whatsappia 😁