Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Tuo eurohoon ig-päivitys K:sta!! Ai että kun se osaa olla niin suloinen 😭
Vierailija kirjoitti:
Eli syyskuussa seuraava pitkä loma...? 👀 Toukokuulle ei ole vielä mitään keikkoja julkaistu. Voisiko oikeasti olla seuraava Eurotour? Ehkä muutamia klubikeikkoja Suomessa+ parin viikon Eurotour? Ja se lokakuu loman jälkeen vaikuttaisi myös hyvältä saumalta kiertää ulkomailla... En tiedä 🤣
Jos seuraava loma on tulossa vasta kesäfestareiden jälkeen, niin silloin näen itsekin aika tödennäköisenä että Bölen ja festareiden väliin jäävälle kuukaudelle olisi tulossa edes jotain keikkaa. Klubikiertue levyjulkkareiden jälkeen kuuluu todella vanhvasti Suomalaiseen musakenttään. Ja mihin muuhun artisti käyttäisi työaikansa kuukauden ajan levyn julkaisemisen jälkeen, jos loma ei ole suunnitteilla? Musa on tehty, ja suurin osa levyyn liittyvistä haastiksistakin teetetään etukäteen. Mutta saapa nähdä... luulisi että noin kuukauden päästä saatetaan ruveta saamaan jotain tiedonjyväsiä levystä ja muusta.
Kärppä ja Erika biisivisassa: https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/743383640010014721/ylexradio-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomppaakin näkee taas, tämmösen oli postannut facebookiin: https://www.facebook.com/tommycashworld/posts/pfbid02eFhqUzg5ByAt4pm3AE…
En kyllä tiedä onko Till Lindeman paras mahdollinen collab, koska tietynlainen stigma seuraa tyyppiä varmasti loppuiän vaikka häntä ei kai mistään seksirikoksista tuomittukaan.
Joo, ja sekin että ei voi tietää nouseeko siitä asiasta vielä lisää kohua, kenties pahempaa. Mutta Tommya ei taida cancel-hommat edes huolettaa, kun tarkoituksenakaan ei ole olla mikään kaikille sopiva artisti.
Okei, iiiiik! Olen niin innoissani siitä, että K menee joksujen mukaan ainakin Viroon asti! Saamme varmasti hauskaa somesisältöä ja K:n hullutteluja erinäisten henkilöiden kanssa <3 En malta odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Okei, iiiiik! Olen niin innoissani siitä, että K menee joksujen mukaan ainakin Viroon asti! Saamme varmasti hauskaa somesisältöä ja K:n hullutteluja erinäisten henkilöiden kanssa <3 En malta odottaa!
Ois kyl kiva tietää onko se edemmäs kuin Viroon mukana "turistina", kuten asia ilmaistiin. Jos K aikoo olla pidempäänkin matkalla (vaikka parikin viikkoa) niin silloin voisi melkein päätellä että K:n osuudet levynteosta on jo saatu aikalailla hoidettua, ja Allu ja muut pystyy hommaamaan loput palikat paikoilleen itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kyl kiva tietää onko se edemmäs kuin Viroon mukana "turistina", kuten asia ilmaistiin. Jos K aikoo olla pidempäänkin matkalla (vaikka parikin viikkoa) niin silloin voisi melkein päätellä että K:n osuudet levynteosta on jo saatu aikalailla hoidettua, ja Allu ja muut pystyy hommaamaan loput palikat paikoilleen itsekseen.
Toisaalta jos K:ta tarvitaan huutamaan jotain mikkiin niin voihan se milloin tahansa ottaa lennon Suomeen ja viettää päivän studiolla, ja lentää töiden valmistuttua taas kamujensa luo seuraavaan kaupunkiin. Kun K:lla ei ole omia velvoitteita esiintymiseen niin se voi tarvittaessa tulla ja mennä ilman kiireitä. Jos se siis on menossa Baltiaa edemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! En nyt oikein tiedä miten tulkita tätä lehtijuttua... Jotenkin minulle tuli sellainen vaikutelma, että K hyppää bussiin mukaan, mutta että sitä ei rajattu Viroon. Tässä tapauksessa K:n osuudet levyn teossa olisivat jo hyvällä mallilla (mitä hän varmaan viime viikon on puurtanut)
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon ainakin ihan varma että tää somehiljaisuus Kärpältä, Jukalta ja Allulta on johtunut yötämyöten puurtamisesta studiolla. Siellä on superfokus päällä että musajutut saadaan tehtyä. Ja olihan ne jo siellä UMK:n ja Emma-juttujenkin välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon ainakin ihan varma että tää somehiljaisuus Kärpältä, Jukalta ja Allulta on johtunut yötämyöten puurtamisesta studiolla. Siellä on superfokus päällä että musajutut saadaan tehtyä. Ja olihan ne jo siellä UMK:n ja Emma-juttujenkin välissä.
Totta! Ja K:ta ei varmaan tarvita kauheasti hienosäätöön, kun lauluosuudet on äänitetty. Ja voivathan he lähettää K:lle klippejä, jos on tarve saada mielipidettä yms.
Jos se ei olisi just sanonut tuossa loma-podcastissa että seuraava pidempi loma on tulossa vasta syyskuussa, niin voisi melkein kuvitella skenaarion että K olisi koko kuukauden matkassa ja somettamassa. Tulisi takaisin töihin kun levyjulkkarit alkaa. Mutta nyt kun se sanoi tuon niin en realistisesti usko että se menee niin pitkäksi aikaa. Mutta en yllättyisi jos se olisi vaikka reilun viikon messissä, ja tulisi esim Ruotsin etapilta takaisin Suomeen.
Joka tapauksessa... vihdoin sometauko loppuu! :)
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei olisi just sanonut tuossa loma-podcastissa että seuraava pidempi loma on tulossa vasta syyskuussa, niin voisi melkein kuvitella skenaarion että K olisi koko kuukauden matkassa ja somettamassa. Tulisi takaisin töihin kun levyjulkkarit alkaa. Mutta nyt kun se sanoi tuon niin en realistisesti usko että se menee niin pitkäksi aikaa. Mutta en yllättyisi jos se olisi vaikka reilun viikon messissä, ja tulisi esim Ruotsin etapilta takaisin Suomeen.
Totta! Minulla vielä elää pieni toive, että K ei laske tuota touria vain lomaksi, kun onhan se aika erilaista kuin löhöillä uima-altaalla kaksi viikkoa :D En malta odottaa sitä kaikkea somesisältöä ja fanikuvia/videoita jne.!!! Ihan kuin joulu! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Ja K:ta ei varmaan tarvita kauheasti hienosäätöön, kun lauluosuudet on äänitetty. Ja voivathan he lähettää K:lle klippejä, jos on tarve saada mielipidettä yms.
Konemusiikin hienoja puolia, niin paljon voi tehdä etänä. Jukkakin sanoi siinä yhdessä haastiksessa äänittäneensä kitarajuttuja kotosalla Oulussa ja lähettäneen niitä Allulle (ehkä ei ihan lopulliseen tarkoitukseen, ehkä siihen vaaditaan ammattistudion äänitysvehkeet, mutta varmasti ainakin biisinrakennukseen ja demovaiheisiin riittää)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Minulla vielä elää pieni toive, että K ei laske tuota touria vain lomaksi, kun onhan se aika erilaista kuin löhöillä uima-altaalla kaksi viikkoa :D En malta odottaa sitä kaikkea somesisältöä ja fanikuvia/videoita jne.!!! Ihan kuin joulu! :D
Lomallahan K varsinkin somettaa, kyllähän me se opittiin tammikuussa! Ja heti kun työmoodi alkoi some hiljeni kuin seinään. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konemusiikin hienoja puolia, niin paljon voi tehdä etänä. Jukkakin sanoi siinä yhdessä haastiksessa ää
Juuri näin! Ehkä K on koko kiertueen kyydissä, mutta tekee etäpalsuja yms. joten ei luokittele sitä täysin lomaksi? :D (voin toivoa xD)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, olen pihalla, mistä tää tieto on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso kiitos 💚!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaan sanomista tänään, lyhyt haastis B:ltä: https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/6587216
"Buddies for life, elinikäiset ystävät. Kaikessa viisuhypessä ja kaaoksessa onnistuimme löytämään hyvin läheisen ystävyyssuhteen, ja se on jotain todella ainutlaatuista, Bojan sanoo.
Helsingin-keikkojen jälkeen kiertue jatkaa Tallinnaan. Mukaan kieseihin hyppää Käärijä.
Jere on mukana turistina, koska hänellä on vapaata. Ehdottomasti aiomme viettää paljon aikaa yhdessä, Bojan kertoo."
Eli tuosta ei saa selvää onko K menossa turisteilemaan Tallinnaa pidemmälle, mutta vähintään sinne. Toisaalta "paljon aikaa yhdessä" antaa ainakin itselleni vibat että yhdessäoloa olisi vähän enemmän kuin vain muutama päivä.
Joo, emossa siitä on joku muutaman kerran maininnut Kärtsän Thaimaan lomien yhteydessä.