Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Okei, videoversiossa B sanoo, että K on bussissa ainakin Tallinnaan asti. Pidetään sormet ristissä muita Baltian keikkoja varten!
Toivon että K reissaa just sen verran kuin itselleen tuntuu virkistävältä, oli se sit vain päivän tai koko kuun. <3 (Ja menee studiolle sitten kun Jukka laittaa taas instassa viestiä että "Tuu Jere töihin")
Vierailija kirjoitti:
Toivon että K reissaa just sen verran kuin itselleen tuntuu virkistävältä, oli se sit vain päivän tai koko kuun. <3 (Ja menee studiolle sitten kun Jukka laittaa taas instassa viestiä että "Tuu Jere töihin")
Samaa mieltä! <3 joka tapauksessa tästä viikosta on tulossa hullu! en malta odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Okei, videoversiossa B sanoo, että K on bussissa ainakin Tallinnaan asti. Pidetään sormet ristissä muita Baltian keikkoja varten!
Joo kuuntelin sen just myös. En osaa linkata klippiä twitteristä koska olen sometumpelo, mutta sana sanalta lause menee "Jere has already told us that he wants a spot on the bus at least to Estonia because he has (epäselvä sana, ehkä "some") free days."
Eli jos K on tosiaan sanonut Joksuille noin että sillä on muutama vapaapäivä, niin silloin on luultavasti ihan työaikataulut joita varten sen pitää tulla takaisin jossain vaiheessa.
Böleen on enään 9 viikkoa ja 5 päivää! Ja sitä ennen tulee todennäköisesti ainakin muutama viikko levypromoa. :) Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Käärijä Raumanmeren Juhannuksessa, en tiedä oliko jo aiemmin ilmoitettu: https://rmj.fi/
Miks tää on saanut jopa 7 alapeukkua? 😀 Enemmän kun moni viesti yläpeukkuja tässä ketjussa. Porukkako käy täällä inhoilemassa, vai mikä homma? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä Raumanmeren Juhannuksessa, en tiedä oliko jo aiemmin ilmoitettu: https://rmj.fi/
Miks tää on saanut jopa 7 alapeukkua? 😀 Enemmän kun moni viesti yläpeukkuja tässä ketjussa. Porukkako käy täällä inhoilemassa, vai mikä homma? 😆
Ammattilaisalapeukuttaja iskenyt
Vierailija kirjoitti:
Böleen on enään 9 viikkoa ja 5 päivää! Ja sitä ennen tulee todennäköisesti ainakin muutama viikko levypromoa. :) Öitä!
Oletko menossa Böleen!
Tai siis onko kukaan menossa Böleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mieheni kanssa menossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu!
Miesraukat xD olen ollut K:n keikalla kahdesti mieheni kanssa, ja hän on viihtynyt hyvin onneksi :D
K:lta stoori???
mitä varten tuo kampaus on? Onko tämä tältä päivältä? vaikka joksut on tulossa? Vai olisiko jonkun promojutun look? levyä/mv:tä varten?
Uus hiustyyli! :O Meikki. Watafak! Ihanaa ihanaa ihanaaaa, että laittoi stooria taas. :D
Vierailija kirjoitti:
Uus hiustyyli! :O Meikki. Watafak! Ihanaa ihanaa ihanaaaa, että laittoi stooria taas. :D
Yhtäkkiä maailmassa on taas vähän enemmän väriä xD Tästä tulee ihana viikko! K aktivoitui ja joksujen saapuessa tahti varmaan vain kiihtyy!
Taas uusi stoori! Tämä taitaa olla tuore!
K:lle sopii noi molemmat kampaukset niin hyvin. Ja tukan tyylin vaihtelulla koko sen habitus on ihan eri 😁💚 Nyt olen utelias mihin nämä kuvaukset ja tyylit on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
K:lle sopii noi molemmat kampaukset niin hyvin. Ja tukan tyylin vaihtelulla koko sen habitus on ihan eri 😁💚 Nyt olen utelias mihin nämä kuvaukset ja tyylit on tarkoitettu.
Totta! Onkohan tuo paita jo se paita mitä käyttää kuvauksissa? Ei vaikuta sellaiselta mitä yleensä käyttää vapaa-aikana
Siis se paita näyttää joltain urheiluvaatteelta, hiihtokerraston yläosa tms.. hmm..
Joo! Olisihan se ollut liian hyvää ollakseen totta, että K olisi ollut kaikilla keikoilla mukana :D Mutta olen todella onnellinen siitä sometauon loppumisesta!