Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
15081/20847 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juuri näin! Voisin kuvitella ainakin Baltian maat (ja toivon koko kiertuetta!). Mutta uskon että K kyllä kertoo suunnitelmistaan jotenkin epäsuorasti vahingossa höpötellessään stooreissaan :D"

Rikkinäisen puhelimen kautta tidonvälitys että jossain Käärijä-discordissa joku kertoi että Joksujen meet&greetissä tänään sanottiin että Kärppy tulee mukaan "on a few gigs" (huom ei todistusainestoa sanatarkasta sanomisesta) eli jos se pitää paikkansa niin "muutama". Niin saatiin vahvistus että ei jää koko kiertuetta, ehkä sitä levyä kumminkin pitää vielä tuunailla ens kuussakin. Mutta tulevat kai jo huomenna Suomeen (jee somehiljaisuus loppuu!) eli hengaavatkin sit kaiketi enimmäkseen Suomessa.

Joo! Olisihan se ollut liian hyvää ollakseen totta, että K olisi ollut kaikilla keikoilla mukana :D Mutta olen todella onnellinen siitä sometauon loppumisesta!

Vierailija
15082/20847 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, videoversiossa B sanoo, että K on bussissa ainakin Tallinnaan asti. Pidetään sormet ristissä muita Baltian keikkoja varten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15083/20847 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että K reissaa just sen verran kuin itselleen tuntuu virkistävältä, oli se sit vain päivän tai koko kuun. <3 (Ja menee studiolle sitten kun Jukka laittaa taas instassa viestiä että "Tuu Jere töihin")

Vierailija
15084/20847 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että K reissaa just sen verran kuin itselleen tuntuu virkistävältä, oli se sit vain päivän tai koko kuun. <3 (Ja menee studiolle sitten kun Jukka laittaa taas instassa viestiä että "Tuu Jere töihin")

Samaa mieltä! <3 joka tapauksessa tästä viikosta on tulossa hullu! en malta odottaa!

Vierailija
15085/20847 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, videoversiossa B sanoo, että K on bussissa ainakin Tallinnaan asti. Pidetään sormet ristissä muita Baltian keikkoja varten!

Joo kuuntelin sen just myös. En osaa linkata klippiä twitteristä koska olen sometumpelo, mutta sana sanalta lause menee "Jere has already told us that he wants a spot on the bus at least to Estonia because he has (epäselvä sana, ehkä "some") free days." 

Eli jos K on tosiaan sanonut Joksuille noin että sillä on muutama vapaapäivä, niin silloin on luultavasti ihan työaikataulut joita varten sen pitää tulla takaisin jossain vaiheessa.

Vierailija
15086/20847 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Böleen on enään 9 viikkoa ja 5 päivää! Ja sitä ennen tulee todennäköisesti ainakin muutama viikko levypromoa. :) Öitä!

Vierailija
15087/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä Raumanmeren Juhannuksessa, en tiedä oliko jo aiemmin ilmoitettu: https://rmj.fi/

Miks tää on saanut jopa 7 alapeukkua? 😀 Enemmän kun moni viesti yläpeukkuja tässä ketjussa. Porukkako käy täällä inhoilemassa, vai mikä homma? 😆

Vierailija
15088/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä Raumanmeren Juhannuksessa, en tiedä oliko jo aiemmin ilmoitettu: https://rmj.fi/

Miks tää on saanut jopa 7 alapeukkua? 😀 Enemmän kun moni viesti yläpeukkuja tässä ketjussa. Porukkako käy täällä inhoilemassa, vai mikä homma? 😆

Ammattilaisalapeukuttaja iskenyt

Vierailija
15089/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Böleen on enään 9 viikkoa ja 5 päivää! Ja sitä ennen tulee todennäköisesti ainakin muutama viikko levypromoa. :) Öitä!

Oletko menossa Böleen!

Vierailija
15090/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis onko kukaan menossa Böleen.

Vierailija
15091/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mieheni kanssa menossa! 

Vierailija
15092/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu!

Vierailija
15093/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu!

Miesraukat xD olen ollut K:n keikalla kahdesti mieheni kanssa, ja hän on viihtynyt hyvin onneksi :D

Vierailija
15094/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lta stoori???

mitä varten tuo kampaus on? Onko tämä tältä päivältä? vaikka joksut on tulossa? Vai olisiko jonkun promojutun look? levyä/mv:tä varten?

Vierailija
15095/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus hiustyyli! :O Meikki. Watafak! Ihanaa ihanaa ihanaaaa, että laittoi stooria taas. :D

Vierailija
15096/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uus hiustyyli! :O Meikki. Watafak! Ihanaa ihanaa ihanaaaa, että laittoi stooria taas. :D

Yhtäkkiä maailmassa on taas vähän enemmän väriä xD Tästä tulee ihana viikko! K aktivoitui ja joksujen saapuessa tahti varmaan vain kiihtyy!

Vierailija
15097/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi stoori! Tämä taitaa olla tuore!

Vierailija
15098/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lle sopii noi molemmat kampaukset niin hyvin. Ja tukan tyylin vaihtelulla koko sen habitus on ihan eri 😁💚 Nyt olen utelias mihin nämä kuvaukset ja tyylit on tarkoitettu. 

Vierailija
15099/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:lle sopii noi molemmat kampaukset niin hyvin. Ja tukan tyylin vaihtelulla koko sen habitus on ihan eri 😁💚 Nyt olen utelias mihin nämä kuvaukset ja tyylit on tarkoitettu. 

Totta! Onkohan tuo paita jo se paita mitä käyttää kuvauksissa? Ei vaikuta sellaiselta mitä yleensä käyttää vapaa-aikana

Vierailija
15100/20847 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se paita näyttää joltain urheiluvaatteelta, hiihtokerraston yläosa tms.. hmm..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi