Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Onko Kärtsä Bieber fani vai miten Bieber puskee niin usein esille sen storyissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Kärtsä Bieber fani vai miten Bieber puskee niin usein esille sen storyissa?
Sen kun tietäisi. Kovin usein on käyttänyt kuitenkin Bieberin kappaleita nimenomaan B:n yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloista Kärtsää IG stoorissa😍🥰
Ihana video, nämä vois ottaa ihan sunnuntain vakkareiksi 🥰
Niin on. Mikä biisi siinä muuten soi?
Justin Bieber: Intentions, of course 😘
"Picture-perfect, you don't need no filter
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer
Shower you with all my attention
Yeah, these are my only intentions
Stay in the kitchen, cooking up, cut your own bread
Heart full of equity, you're an asset
Make sure that you don't need no mentions
Yeah, these are my only intentions"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla pienoiset vibat että se Pirunkieli-osio siitä vuodosta ei välttämättä ole totta. Tähän mennessä ei ole mitään viitteitä että K:lla olisi valmisteilla mitään omaa yhteisbiisin ja CCC:n lisäksi, ei harkkoja eikä promoja. Olisi vähän outoa jos K olisi UMK:ssa yhtäkkiä vaan että "ai niin, on mulla tää toinenkin uus biisi josta ei olla mainittu sanaakaan, soitetaan tääkin".
Väliajan artisti jokatapauksessa vetääna ina useamman biisin, kuin yhden. Ruoska ei ole väliajalla. Väliaikashowta kuvattu mm. järkälemäiseksi.
Mä taas luulen että se väliaika-show vois hyvinkin olla sellainen UMK All Stars esitys jossa tulee sekä Kärikä että B+B uusien kanssa
Tää ois kyl vähän itelleni pettymys kun UMK-väliaikas
Siis tottakai sillä on se ihan omakin show missä vetää ainakin CCC ja varmaan jonkun toisenkin biisin. Mutta mietin että olisko tää Erikan kanssa oleva uusi biisi osa jotain muuta kokonaisuutta
Mä innostuin vauvalla kirjoittelusta uudestaan K:n ja E:n yhteistyökuvion takia. Ihailen heistä kumpaakin ja muuten molemmat olen löytänyt UMK:n ansiosta. Rakastan sitä, miten he molemmat pistävät mm. netissä ilkeyksien huutajat kuriin. He eivät jää sanattomaksi. Se asenne on aivan mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi. Kovin usein on käyttänyt kuitenkin Bieberin kappaleita nimenomaan B:n yhteydessä.
Niin monta kertaa kun Kärtsä on sanonut olevansa Ramstein fani niin ei ole juuri tainnut käyttää niiden musiikkia missään storyissa tai postauksissa? Aina on jotain ihan muuta ja usein sellaista mitä ei edes ajattelisi Kärtsän välttämättä kuuntelevan :D Viime vuoden kuunnelluin biisikin oli aivan eri genreä kuin oma musansa.
Noh, huomennahan nää väliaika-showt meille jo kerrotaan joten sen kauempaa ei tartte arvuutella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla pienoiset vibat että se Pirunkieli-osio siitä vuodosta ei välttämättä ole totta. Tähän mennessä ei ole mitään viitteitä että K:lla olisi valmisteilla mitään omaa yhteisbiisin ja CCC:n lisäksi, ei harkkoja eikä promoja. Olisi vähän outoa jos K olisi UMK:ssa yhtäkkiä vaan että "ai niin, on mulla tää toinenkin uus biisi josta ei olla mainittu sanaakaan, soitetaan tääkin".
Väliajan artisti jokatapauksessa vetääna ina useamman biisin, kuin yhden. Ruoska ei ole väliajalla. Väliaikashowta kuvattu mm. järkälemäiseksi.
Mä taas luulen että se väliaika-show vois hyvinkin olla sellainen UMK All Stars esitys jossa tulee sekä Kärikä että B+B uusien kanssa
Jos jo lippuja myydessä myyntivalttina käytettään Kn järkälemäistä ja ennennäkemätöntä väliaikashowta, siellä on muutakin, kuin ccc 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten....K+E instatykkäyksistä. Joku vaahtosi, että promo foppaa ja algoritmi poistaa kuvat ihmisten fiideistä. Kuviin on tullut reilusti lisää tykkäyksiä parissa päivässä lisää. Esim ekalla kuvalla on nyt 39 800 tykkäystä eli enemmän kuin kuvalla Elastisen kanssa (39 519).Toisella kuvallakin 28 850. Eivät nämä varmasti ole kaikkein parhaita tykkäyslukemia, mutta niistä ei voi kyllä mitään päätellä. Tykkäyksiin vaikuttaa niin moni asia: julkaisuaika, mitä muuta tapahtuu ihmisten fiideissä yms. Ja oikeasti näillä tykkäyksillä ei kyllä ole mitään vaikutusta siihen, miten joku biisi menestyy. Halusin nyt vielä vaan tuoda esille sen, että ei kannata vetää liian nopeita johtopäätöksiä asioista ja lytätä kaikkea etukäteen.
Krjaus. Kuva Elan kanssa ei ollut yhteisjako, eli siinä ei ollut Elan instafanien tykkäyksiä mukana. Kärika-kuvat on jaettu yhteisesti molem
Kopioin kun ei lainaa kokonaan " n, ja kun Erikan puolelta on oletettavasti tullut noin 5000-8000 jäljelle jää vain reilut 30t ekalle kuvalle ja 20t tokalle Kärden fanien puolelta. Eli jopa 30-50% vähemmän kuin Ela-yhteisbiisin promoon.
Eli sitä ei nyt pääse pakoon että kuvat ovat K:n fanien puolelta huonoiten tykätyimmät biisipromot, molemmat, vaikka kuinka yrittää vääntää ja toivoa muuta. Mutta se on totta että itse biisin menestyksestä se ei tule kertoman mitään, se kertoo vain että K:n fanit eivät lämmenneet noille kuville. "
Jatkan nyt vielä tämän kerran, mutta olkoon sitten mun puolestani.
Kuviin tulee silti tykkäyksiä koko ajan lisää, nyt on jo 40k rikki ekalla ja toisella pian se 30k. Ihan samalla tavalla Ela-kuvan tykkäysmäärä on kertynyt parin kuukauden aikana. Ei sillä ollut läheskään tuota määrää heti julkaisuaikaan ja tietysti jossain vaiheessa luvut ei enää kasva. Tämän päivän julkaisu on reels ja mun mielestä ne saa aina vähemmän tykkäyksiä. Katselukertoja on jo 235 tuhatta.
On selvää, että K:n viisuseuraajat alkavat tippua pois, kun uusi kausi on alkanut ja vaikka osa jatkaa fanitusta, uutta seurattavaa on tullut ja huomio ei vaan riitä kaikkeen ihan heti. Jostain syystä nämä uusimmat postaukset tuli aamupäivällä/päivällä, kun yleensä K postailee myöhemmin illalla ja monella ei ole insta auki päivällä. En siis usko, että kyse on jotenkin noista kuvista sinänsä tai tästä kärika-combosta, vaan ihan muista jutuista. Hyvä, että ollaan samaa mieltä siitä, että biisin menestyksestä nämä luvut eivät kerro.
Vierailija kirjoitti:
Noh, huomennahan nää väliaika-showt meille jo kerrotaan joten sen kauempaa ei tartte arvuutella
Viisuissa aina viime vuoden voittaja avaa shown. Mä ajattelen että UMK vois mennä tänä vuonna samalla kaavalla: Kärtsän mega CCC-show alkuun räjäyttämään Nokia Areenan katto, väliajalle sitten toi UMK All Stars ja kolmas sitten vielä joku muu artisti jota ei olla vielä edes arvailtu (Kuumaa, Portion Boys, joku ulkomainen stara?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisuissa aina viime vuoden voittaja avaa shown. Mä ajattelen että UMK vois mennä tänä vuonna samalla kaavalla: Kärtsän mega CCC-show alkuun räjäyttämään Nokia Areenan katto, väliajalle sitten toi UMK All Stars ja kolmas sitten vielä joku muu artisti jota ei olla vielä edes arvailtu (Kuumaa, Portion Boys, joku ulkomainen stara?)
Kärpyllä on ilmoitettu jo olevan oma väliaikashow. Avausnumerossa todennäköisesti Kärika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jo lippuja myydessä myyntivalttina käytettään Kn j
Kyllä, Käärijällä on myös ihan oma show. Sen takia just ajattelinkin että Erikaa ei siihen ympätä mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärpyllä on ilmoitettu jo olevan oma väliaikashow. Avausnumerossa todennäköisesti Kärika.
Ok, voi olla hyvin myös näin päin. Mutta arvaus on että saadaan Käärijä show ja sitten vielä erikseen toi Kärika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän esitys on väliajalla. Collab voi toki avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, voi olla hyvin myös näin päin. Mutta arvaus on että saadaan Käärijä show ja sitten vielä erikseen toi Kärika
Eiköhän tämä ala olla jo aika fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi ois vähän ikävä kun UMK:ssa se avausnumero on ihan syystä jätetty ei-voittajalle, ja voittajalle väliaika: avausnumero on lämppärispotti jota katsoo harvemmat ihmiset kuin väliaikaa. Suuri osa taviksista kääntyyohjelman pariin myöhässä kun he haluavat nähdä pääasiassa vain kilpailunumerot ja välttää juntoajien alkuvitsailut, monet unohtaa että ohjelma alkoi ja katsoo siksi myöhässä, tunnelmaan virittäytyminen kestää ym ym. Avausnumero myös unohtuu nopeammin koska sen jälkeen tulee kaikki muu.
Eli jos se menee noin Kärtsälle on kyl annettu aikamoinen märkä rätti verrattuna edellisiin vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi ois vähän ikävä kun UMK:ssa se avausnumero on ihan syystä jätetty ei-voittajalle, ja voittajalle väliaika: avausnumero on lämppärispotti jota katsoo harvemmat ihmiset kuin väliaikaa. Suuri osa taviksista kääntyyohjelman pariin myöhässä kun he haluavat nähdä pääasiassa vain kilpailunumerot ja välttää juntoajien alkuvitsailut, monet unohtaa että ohjelma alkoi ja katsoo s
Kärtsällä on ihan varmasti 2 numeroa eli Erikan kanssa Ruoska ja sitten se toinen numero, johon treenasi jo joulukuussa Matin ja muiden tanssijoiden kanssa.
Missähän se video muuten oli jossa tuotannon porukka tiisas väliaikanumeroista? Se missä Käärijä meni seläällään niitä portaita alas. En löydä sitä enää mistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä uskoo että koko vuoto oli totta ja Kärtsällä on tulossa UMK:ssa myös oma kappale jonka nimi olisi oletettavasti Pirunkieli?
Peukku ylös: Kyllä, sekin on tulossa
Peukku alas: ei, ei ole tulossa omaa biisiä vielä
Mä mietin tätä vähän, ja vaikka ensin tuntui että kahden biisin lanseeraminen samaan aikaan olisi vähän outo ja toimimaton kombo, niin tuli mieleen yksi skenaario jossa se voi toimia:
jos molemmat biisit on todella erilaiset! Esim jos Kärikä-biisi on juurikin tuollainen "perushumppa" jolle yritetään ehkä saada mainstreamradiosoitantaa enemmän, mutta K-tiimi on myös tietoinen että osa fanikunnasta on hieman ähkyyntynyt yhteisbiiseihin ja heille on päätetty antaa samalla jokin todella K-mainen, raju, ei-radiosoittoon soveltuva solo-biisi. Eli sellaista jota ei ole edes järkeä ennakko-mainostaa medioissa ym, koska sitä ei yritetä saada mainstream-levitykseen vaan se on tehty ydinfanikunnalle, joka tulee kuuntelemaan sen vaikka se tulisi pihalle ilman mitään promoa.
Makee huppari.