Tinderissä ei mötsiä, mies lähestyy viestin toisessa kanavassa
Pari kertaa käynyt niin, että joku mies on lähestynyt facebookissa, että näki minut Tinderissä ja olisi kovin kiinnostunut tapaamaan. No daa, ei mätsiä = minä en ole kiinnostunut. Toisen profiilia en ollut edes nähnyt, joten hän ei ilmeisesti osunut ikä- tai etäisyyshaarukkaani. Mutta sama lopputulos = en ole kiinnostunut. Olisko teille ok lähestyä näin?
Kommentit (4)
Tosi creepyä, ja sun pitäisi suojella tietojasi paremmin. Ei missään nimessä kokonimeä ennen kuin tavattu useaan kertaan, ja jos etunimi on harvinainen, käytä toista nimeä tai lempinimeä. Tietosuojasi vuotaa jos tuntemattomat löytävät sinut tinderin perusteella.
Olen laittanut facebookissa viestiä naiselle jonka näin tinderissä. En saanut vastausta. Minulle on nainen lähettänyt facebookissa viestin kun näki minut tinderissä. Viestittelimme ja kävimme kahvilla.
M39
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut facebookissa viestiä naiselle jonka näin tinderissä. En saanut vastausta. Minulle on nainen lähettänyt facebookissa viestin kun näki minut tinderissä. Viestittelimme ja kävimme kahvilla.
M39
Miksi et tykännyt kyseisestä naisesta Tinderissä? Miksi menit kuitenkin kahville, mikä sai mielesi muuttumaan?
Ei ole ok. Minulla ei tämän takia ole ollut tindereissä mitään tietoja, minkä perusteella minut voisi etsiä muualta.