Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
12441/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"K on 170, B on 178, H on 166."

Hn tarkkaa pituutta et tietämättä voi sanoa, K taas on kertonut olevansa alle ton 170cm.

Ei oo.

No onhan, linnan juhlien haastattelussa sanoi olevansa 169cm. Aivan ihme turhaa vänkäämistä. 

Vierailija
12442/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen vastattuani avasin. Mutta kun kysyin henkilöltä, miksi hän päätyi sinne, on epäkohteliasta laittaa linkki, jossa ei ole itse kertomassa vastausta. 

Tosin tripadvisor siis listaa pakettimatkojen kohteet aaseille valmiiksi?

En voi uskoa, että joku on elänyt koko elämänsä sellaisessa tynnyrissä ettei tiedä mikä on TripAdvisor 🙈. Nyt on perussivistyksessa paha aukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12443/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hn tarkkaa pituutta et tietämättä voi sanoa, K taas on kertonut olevansa alle ton 170cm.

Ei oo.

Sanoi olevansa 169 cm hiljattain

Vierailija
12444/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sen vastattuani avasin. Mutta kun kysyin henkilöltä, miksi hän päätyi sinne, on epäkohteliasta laittaa linkki, jossa ei ole itse kertomassa vastausta. 

En voi uskoa, että joku on elänyt koko elämänsä sellaisessa tynnyrissä ettei tiedä mikä on TripAdvisor 🙈. Nyt on perussivistyksessa paha aukko.

Siis en oo avannut sitä. Kun en ole lammas, jonka pitää katsoa muilta, mihin haluan matkustaa. Ja eihän sitä ole edes ollut olemassa koko varmaan sinunkaan elämääsi. Miten sä sit oot hengissä?

Vierailija
12445/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärrä tätä toisille ihmisille naureskelua oli kyseessä kuka hyvänsä

Vierailija
12446/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo.

No onhan, linnan juhlien haastattelussa sanoi olevansa 169cm. Aivan ihme turhaa vänkäämistä. 

Olen hieman epäileväinen tuohon vastaukseen K:lta ihan vaan sen takia että sanoi numeron joka loppuu 69, liian sopiva K:n huumorintajuun. Sanoi myös siihen alkuun "maybe" mutta se maybe-kohta on leikattu pois monista tiktokeista.

Vierailija
12447/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tommoset sivustot on ihan pahimman luokan paskahapatusta lammasmassoille. Hyi!

Vierailija
12448/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo.

Olen hieman epäileväinen tuohon vastaukseen K:lta ihan vaan sen takia että sanoi numeron joka loppuu 69, liian sopiva K:n huumorintajuun. Sanoi myös siihen alkuun "maybe" mutta se maybe-kohta on leikattu pois monista tiktokeista.

No tämä on silti se, mitä hän on sanonut, joten tän mukaan ainakin itse menen. 

Vierailija
12449/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä, siis mä en ikinä katsois mistään paska tripadvisorista, minne mennä! 😂😂😂

Varma nakki, että siellä on kaikki muutkin.

Vierailija
12450/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en oo avannut sitä. Kun en ole lammas, jonka pitää katsoa muilta, mihin haluan matkustaa. Ja eihän sitä ole edes ollut olemassa koko varmaan sinunkaan elämääsi. Miten sä sit oot hengissä?

Ei se ole estänyt minua oppimasta uutta ja sivistämästä itseäni uusilla asioilla mitä TripAdvsor ei tosin ole. Onhan se ollut olemassa jo yli 20v. :) 

Vierailija
12451/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä ymmärrä tätä toisille ihmisille naureskelua oli kyseessä kuka hyvänsä

Hyvin usein olisin samaa mieltä, mutta kyseinen tyyppi päästi kyllä aikalaista tekstiä taas aamulla suustaan. Hänen mukaansa myös ihmisen haukkuminenkin olisi jopa ok, jos se johtuu siitä, että on nyt tämmönen tunne ja kokemus. 

Vierailija
12452/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole estänyt minua oppimasta uutta ja sivistämästä itseäni uusilla asioilla mitä TripAdvsor ei tosin ole. Onhan se ollut olemassa jo yli 20v. :) 

Kyllä se on matkailusivusto joo, mutta sellainen, missä ei ole mitään minulle. Mä tykkään uniikeista jutuista ainoastaan.

Vierailija
12453/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okke. Jos on tuommoinen lammas. Tai sopuli?

Ihan mielenkiinnosta, mutta mitä sä matkustellessasi sitten käyt katsomassa? 

Ei hän käy katsomassa yhtään mitään. Hyvä jos lankakaupassa käy. Sielläkin varmaan epäilee villalankojen laatua ja pelkää että kauppias kusettaa. 

Ei myöskään netissä voi avata mitään epäilyttäviä linkkejä kuten vaikkapa TripAdvisoria. En tiedä miten se muuhun maailmaan tutustuminen oikein sujuu, ehkä tv-ohjelmien kautta?

Kyllä mä sen vastattuani avasin. Mutta kun kysyin henkilöltä, miksi hän päätyi sinne, on epäkohteliasta laittaa linkki, Tosin tripadvisor siis listaa pakettimatkojen kohteet aaseille valmiiksi?

Siis et oikeasti tiedä mikä on Tripadvisor? Siellä ei listata mitään valmiiksi, vaan ihan jokainen saa käydä antamassa omat arvostelunsa esim. hotelleille, ravintoloille, nähtävyyksille, retkijärjestäjille jne. Itse olen käynyt kerran elämässäni pakettimatkalla, olin silloin 15-vuotias, mutta Tripadvisoria sen sijaan olen käyttänyt paljon. Jos esimerkiksi yrität valita kaupungin 4000 hotellista itsellesi sopivimman, niin Tripadvisorin arvioista voi olla siinä aika paljon apua. Ei niistä tarvitse suosituinta valita, mutta jos esimerkiksi kahdesta vierekkäisestä ja suunnilleen samanhintaisesta hotellista toinen on saanut arvosteluiksi keskimäärin 9 ja toinen 6, niin voi jo aika hyvin arvioida kumpi niistä olisi parempi valinta.

Vierailija
12454/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein olisin samaa mieltä, mutta kyseinen tyyppi päästi kyllä aikalaista tekstiä taas aamulla suustaan. Hänen mukaansa myös ihmisen haukkuminenkin olisi jopa ok, jos se johtuu siitä, että on nyt tämmönen tunne ja kokemus. 

Ei vaan ymmärrettävää!!!! En sanonut että on ok, vaan ihmisten haukkuminen on  välillä vain ymmärrettävää.

Vierailija
12455/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ymmärrettävää!!!! En sanonut että on ok, vaan ihmisten haukkuminen on  välillä vain ymmärrettävää.

Mutta... Ei se kyllä ole? 

Vierailija
12456/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on matkailusivusto joo, mutta sellainen, missä ei ole mitään minulle. Mä tykkään uniikeista jutuista ainoastaan.

Kyse oli siitä tiesitkö sinä mikä TripAdvisor on vai ei. Tai jos olet eri kuin tuolla ylempänä, niin tiesikö tuo aikaisempi mikä se on.

Vierailija
12457/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okke. Jos on tuommoinen lammas. Tai sopuli?

Ihan mielenkiinnosta, mutta mitä sä matkustellessasi sitten käyt katsomassa? 

Ei hän käy katsomassa yhtään mitään. Hyvä jos lankakaupassa käy. Sielläkin varmaan epäilee villalankojen laatua ja pelkää että kauppias kusettaa. 

Ei myöskään netissä voi avata mitään epäilyttäviä linkkejä kuten vaikkapa TripAdvisoria. En tiedä miten se muuhun maailmaan tutustuminen oikein sujuu, ehkä tv-ohjelmien kautta?

Kyllä mä sen vastattuani avasin. Mutta kun kysyin henkilöltä, miksi hän päätyi sinne, on epäkohteliasta laittaa linkki, Tosin tripadvisor siis listaa pakettimatkojen kohteet aaseille

Siis et oikeasti tiedä mikä on Tripadvisor? Siellä ei listata mitään valmiiksi, vaan ihan jokainen saa käydä antamassa omat arvostelunsa esim. hotelleille, ravintoloille, nähtävyyksille, retkijärjestäjille jne. Itse olen käynyt kerran elämässäni pakettimatkalla, olin silloin 15-vuotias, mutta Tripadvisoria sen sijaan olen käyttänyt paljon. Jos esimerkiksi yrität valita kaupungin 4000 hotellista itsellesi sopivimman, niin Tripadvisorin arvioista voi olla siinä aika paljon apua. Ei niistä tarvitse suosituinta valita, mutta jos esimerkiksi kahdesta vierekkäisestä ja suunnilleen samanhintaisesta hotellista toinen on saanut arvosteluiksi keskimäärin 9 ja toinen 6, niin voi jo aika hyvin arvioida kumpi niistä olisi parempi valinta.

Mä valitsin hotellin viime kesänä Ruotsista jonkun muun sivuston arvostelujen kautta. Ousko ollut Booking.com? Sen jälkeen kylläkin soitin suoraan hotelliin ja varasin sen, ruotsiksi.

Vierailija
12458/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään, mutta ei ole järkevää mennä itse samanlaiseen mukaan

Vierailija
12459/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta... Ei se kyllä ole? 

No on se. Jos on esim pettynyt shippiin jostain ihan ymmärrettävästä syystä, kuten että näissä ketjuissa puhutaan oaljon ristiin rastiin toiveita ja totta ja se kevään tunnebuusti oli niin iso, että ei ihme, että monien tunteetkin jne jne jne

Vierailija
12460/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli siitä tiesitkö sinä mikä TripAdvisor on vai ei. Tai jos olet eri kuin tuolla ylempänä, niin tiesikö tuo aikaisempi mikä se  on.

Siis matkailusivusto, mutta en tiennyt sen enempää. Eikä kiinnostanutkaan, en mä tarvinnut sitä viime kesänä Ruotsissakaan kertaakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän