Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis tuon kokoisessa kaupungissa olevan sata samanlaista terassia.
Just tällästen kommenttien takia tulee se fiilis ettet ole juuri maailmaa nähnyt. Ei taida olla ihan vaan pakettimatkailijoiden kohde:
https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g293916-d583526-Reviews-S…
Niin? Miksi minä avaisin tuon linkin? Jos et itse osaa selittää, miksi olit myös juuri tuolla, ei mua kiinnosta.
Jos on miljoonakaupunki, niin todennäköisyys päätyä samalle kattoterassille kuulostaa hassulta. Luulisi niitä olevan ihan liikaa kiertää jokaisessa.
Jokaisessa suuressa kaupungissa on kyllä ne tietyt muutamat näköalapaikat, -terassit ja -ravintolat, jotka on suosituimpia koska niistä on ne parhaat näkymät. E
Ai jestas sentään. Totta kai joka ikisessä kaupungissa on niitä suosituimpia turistikohteita. Joissa käy paljon turisteja. Ja sitten on niitä, jotka varta vasten kiertävät ne suosituimmat turistikohteet kaukaa. Ja sitten niitä, jotka päätyvät mihin sattuu sillä välillä. Mitä ihmeen jankkaamista tässä nyt on.
Eiköhän jatketa.
Okke. Jos on tuommoinen lammas. Tai sopuli?
Ihan mielenkiinnosta, mutta mitä sä matkustellessasi sitten käyt katsomassa? Jos et mene turrekohteisiin joita ovat mm. kaikki suurien kaupunkien merkittävimmät nähtävyydet, maamerkit ja museot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis tuon kokoisessa kaupungissa olevan sata samanlaista terassia.
Just tällästen kommenttien takia tulee se fiilis ettet ole juuri maailmaa nähnyt. Ei taida olla ihan vaan pakettimatkailijoiden kohde:
https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g293916-d583526-Reviews-S…
Niin?
Jos on miljoonakaupunki, niin todennäköisyys päätyä samalle kattoterassille kuulostaa hassulta. Luulisi niitä olevan ihan liikaa kiertää jokaisessa.
Jokaisessa suuressa kaupungissa on kyllä ne tietyt muutamat näköalapaikat, -terassit ja -ravintolat, jotka on suosituimpia koska niistä on ne parhaat näkymät. E
Okke. Jos on tuommoinen lammas. T
Tai jospa vaikka haluaa nähdä sen kaupungin parhaan näköalan?
Kartetaanko niitä pakettimatkoilla?
Vierailija kirjoitti:
Ei juma mitä väittelyä täällä, plussalla ja UMK ketjussakin ankeutus-ajot käynnissä. Mikä ihmisiä oikein riivaa, kun kaikesta pitää vääntää ja v*ttuilla.
Onneksi on turvasatama. Vaikka hiljainen se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun Tommy-faneille: herra bongattu tänään Helsingissä!
Luulin Tommya pitkäksi, mutta on alle 180 cm ja hoikka. Tanssijan treenattu vartalo.
Joo, ei se varmaan pitkä mies ole sekään, mutta pitkät solakat raajat antaa sellaisen vaikutelman. 🙂
Ei ihmisten pituuksilla ole mitään väliä, mutta jos rupeaa vertaamaan Tommyyn, niin Kärtsän täytyy olla alle 170 cm.
Tämä on ihan selvää, kun katsoo Härtsän uusinta kuvaa tältä päivältä, jossa seisovat K:n kanssa vierekkäin. K on about 5 cm pidempi kuin Härtsä.
K on alle 170, sanonut näin
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mutta mitä sä matkustellessasi sitten käyt katsomassa? Jos et mene turrekohteisiin joita ovat mm. kaikki suurien kaupunkien merkittävimmät nähtävyydet, maamerkit ja museot.
En mä mitään matkustele. Toi on täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän käy katsomassa yhtään mitään. Hyvä jos lankakaupassa käy. Sielläkin varmaan epäilee villalankojen laatua ja pelkää että kauppias kusettaa.
Mä haluaisin nähdä sen kroatialaisen Baby Lasagnan ja Käärijän yhteistyöbiisin! Vois olla mielenkiintoista Rammstein-vaikutteista settiä. Toivottavasti törmäävät joskus, kun Baby lasagna ainakin toivoi Kärtsän joskus tapaavansa.
Mä oon aikoinani enempi asunut (lomaillen) muissa maissa, en ikinä näe mitään idistä mennä niihin viikoksi. Eli ollut 3,5 viikkoa - 5 kk. Tykkäsin viettää päivän käyden kahviloissa, taidenäyttelyissä, shoppaillessa, luonnossa jne. Esim kun asuin Oxforxissa kävin Lontoossa kerran viikossa. Siellä kävin taidenäyttelyissä ja joissain museoissa. Saksassa ollessani en käynyt yhdessäkään museossa, asuin perheissä. Jne
Mulle K on ihan ok perusnättipoika- kaiffari, jollaisia on 10 tusinassa. Mut Kärtsä on mulle henk koht pirun kuuma ja tekee huippumusaa. Fiilistelen täällä häntä ja poppoonsa tekemisiä. Skippaan shippijutut nöyrästi, ja lukaisen Bojan & JO musakuulumiset ohimennen, jos silmiin osuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän käy katsomassa yhtään mitään. Hyvä jos lankakaupassa käy. Sielläkin varmaan epäilee villalankojen laatua ja pelkää että kauppias kusettaa.
Ei myöskään netissä voi avata mitään epäilyttäviä linkkejä kuten vaikkapa TripAdvisoria. En tiedä miten se muuhun maailmaan tutustuminen oikein sujuu, ehkä tv-ohjelmien kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Mulle K on ihan ok perusnättipoika- kaiffari, jollaisia on 10 tusinassa. Mut Kärtsä on mulle henk koht pirun kuuma ja tekee huippumusaa. Fiilistelen täällä häntä ja poppoonsa tekemisiä. Skippaan shippijutut nöyrästi, ja lukaisen Bojan & JO musakuulumiset ohimennen, jos silmiin osuu.
"Mulle B" siis alkulauseessa. Kirjainpelleilyt ei ominta alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut nuorena varaa ostaa lankoja lähellekään tarpeeksi isosti. Se niiden himoshoppailu kaatui aina siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkien tarvitsekaan, tuntuu ihan järkevältä harrastukselta tämä, yliarvostettua minunkin mielestä
"K on 170, B on 178, H on 166."
Hn tarkkaa pituutta et tietämättä voi sanoa, K taas on kertonut olevansa alle ton 170cm.
Aito= Hyacinth Bucket kertaa miljoona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään netissä voi avata mitään epäilyttäviä linkkejä kuten vaikkapa TripAdvisoria. En tiedä miten se muuhun maailmaan tutustuminen oikein sujuu, ehkä tv-ohjelmien kautta?
Kyllä mä sen vastattuani avasin. Mutta kun kysyin henkilöltä, miksi hän päätyi sinne, on epäkohteliasta laittaa linkki, jossa ei ole itse kertomassa vastausta.
Tosin tripadvisor siis listaa pakettimatkojen kohteet aaseille valmiiksi?
Vierailija kirjoitti:
"K on 170, B on 178, H on 166."
Hn tarkkaa pituutta et tietämättä voi sanoa, K taas on kertonut olevansa alle ton 170cm.
Ei oo.
Ei juma mitä väittelyä täällä, plussalla ja UMK ketjussakin ankeutus-ajot käynnissä. Mikä ihmisiä oikein riivaa, kun kaikesta pitää vääntää ja v*ttuilla.