Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustaminen on pääsääntöisesti rahanhukkaa, kun ei mitkään nähtävyydet kiinnosta niin kovasti kuin esim. oma arkinen oleminen kun oot vapaalla, ei tykkää liikkua, ei shoppailla, ei kuumasta, tai jos on mielellään koneella ja tekee mielellään käsitöitä.
Nää on henkilökohtaisia mieltymyksiä. Toisille matkustaminen ja elämysten kerryttäminen on nimenomaan elämistä ja kotona käsitöiden tekeminen tai koneella notkuminen kauheinta ikinä. Onneksi kaikki saavat tehdä omalla elämällään juuri kuten parhaiten näkevät.
Niinhän sen pitäisi olla, että kaikki tekevät niinkuin itse parhaaksi näkevät, mutta jostain syystä silti nää matkustelevat ihmiset tuntuvat usein pitävän itseään jotenkin parempina, fiksumpina ja vähintäänkin vähemmän tylsinä sen matkustelun takia. Kyllä voi elämänkokemusta ja ymmärrystä eri kulttuureista ja maailman moninaisuudesta kerryttää muutenkin, kuin kiertämällä turistikohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis tuon kokoisessa kaupungissa olevan sata samanlaista terassia.
Just tällästen kommenttien takia tulee se fiilis ettet ole juuri maailmaa nähnyt. Ei taida olla ihan vaan pakettimatkailijoiden kohde:
https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g293916-d583526-Reviews-S…
Niin? Miksi minä avaisin tuon linkin? Jos et itse osaa selittää, miksi olit myös juuri tuolla, ei mua kiinnosta.
Jos on miljoonakaupunki, niin todennäköisyys päätyä samalle kattoterassille kuulostaa hassulta. Luulisi niitä olevan ihan liikaa kiertää jokaisessa.
Mutta pakettimatka on todennäköisempi syy osua juuri tuolle tietylle terassille Bangkokin miljoonakaupungissa 😅 Eikä siis siksi, että tuossa nimenomaisessa terassissa olisi jotain erityistä miksi se on listattu mm. TripAdvisoriin? Kun ei sinne TripAdvisoriin nyt ihan jokaista miljoonakaupungin miljoonaa terassia listata.
Vierailija kirjoitti:
Just tällästen kommenttien takia tulee se fiilis ettet ole juuri maailmaa nähnyt. Ei taida olla ihan vaan pakettimatkailijoiden kohde:
Sori, mutta toi linkki ei kyl selitä yhtään, että miksi olit siellä. Tai oliko se pakettimatka vai ei :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvin vikassa stoorissa Kärtsä ja Turvis peräkanaa. 💚
Oon ollut todella kiitollinen Suvin somepäivityksistä. Hänhän on siis keskittynyt oman perheensä menoihin, mutta päivitellyt vähän niinkuin "yleisesti" mitä ovat tehneet poppoolla (jälkikäteen) ja millaiset fiilikset siellä on ollut. Tosi symppistä ollut, eli kiitos S:lle.
Täällä kuuluu tietää, mitä K miettii Bojanista, ei mitään tuollaista, mikä ei liity siihen.
Hyvä herra, tämä on Kääriä- some ja keikat - ketju.
Niin, jonne oli alun perin tervetulleita kaikki kunnes muutamat kaappasi ketjun mutta eivätpä tänne enää sen kummemmin kirjoittele, kuollut ketju joten toimii hyvänä evak
Vastasin tyypille, joka kirjoitti näin: "Täällä kuuluu tietää, mitä K miettii Bojanista, ei mitään tuollaista, mikä ei liity siihen." Eli täällä saa teidän mielestä vain puhua Käärijästä silloin kun se liitty B:hen? Ei kiitos, olen kiinnostunut K:sta, ja kirjoitan K:hon liittyviä viestejä kumpaankin ketjuun. B:stä en välitä muuten kuin sivuhahmona, ei ole mun tyylistä musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta toi linkki ei kyl selitä yhtään, että miksi olit siellä. Tai oliko se pakettimatka vai ei :)
En ole ollut tuolla ikinä, mutta tiedän kyllä ihan hyvin miksi se on Bangkokissa nähtävyys ja miksi monet ihmiset haluavat sinne mennä. Ja se syy ei ole pakettimatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miksi minä avaisin tuon linkin? Jos et itse osaa selittää, miksi olit myös juuri tuolla, ei mua kiinnosta.
Jos on miljoonakaupunki, niin todennäköisyys päätyä samalle kattoterassille kuulostaa hassulta. Luulisi niitä olevan ihan liikaa kiertää jokaisessa.
Mutta pakettimatka on todennäköisempi syy osua juuri tuolle tietylle terassille Bangkokin miljoonakaupungissa 😅 Eikä siis siksi, että tuossa nimenomaisessa terassissa olisi jotain erityistä miksi
Mä en oo ikinä avannutkaan Tripadvisoria. Jos mä matkustan, haluan kiertää tuollaiset turistihelvetit kaukaa. Sori, se nyt vain tuntui oudolta, että noin isossa kaupungissa olette molemmat menneet juuri samalle terassille, luulisi noita paikkoja korkeissa tornitaloissa olevan 13 tusinassa.
Hienoa, jos on vain Yksi The terassi, jolle kaikki itsestään noin tärkeät matkaajat änkeävät.
Kyllä todellakin saa kirjoittaa Ksta aivan samalla tavalla kun emollakin. Ei ton yhden mesoamista sen suhteen kannata kuunnella, siellä on aina kelvannut puheenaiheeksi myös K ja B erikseen. Jos se ei hänelle kelpaa, niin lähtis jo helvetti.
Siis paatti upposi, tultiin tänne evakkoon, ja nyt täällä jankataan jostain turistikohteista? Ei Jeresus nyt. Ei sitten parempaa aihetta löytynyt. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut tuolla ikinä, mutta tiedän kyllä ihan hyvin miksi se on Bangkokissa nähtävyys ja miksi monet ihmiset haluavat sinne mennä. Ja se syy ei ole pakettimatka.
No mut toihan on ihan SAMA sitten, kuin ois pakettimatkalla, eiks niissä tehdä ja mennä just tuollaisiin aika suosittuihin nähtävyyksiin jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että tän yön seuraava UMK-biisi on hyvä, kun se on kai joku balladi. En haluaisi Suomen lähettävän mitään edes vähänkään K-maista viisuihin tänä vuonna, kun sen viitta on liian raskas kannettavaksi, niin en pysty innostumaan noista räppäreistä enkä bile-ehdokkaista ollenkaan vaikka kappaleet olisi ok. :( K-efektiä on tänä vuonna muutenkin muiden maiden ehdokkaissa valmiiksi.
Esim Sexmane on oikeastaan todella kaukana siitä, mitä K edustaa, vaikka ovatkin samaa genreä. Suosittelen ennakkoluulottomasti tutustumaan.
On, mutta korkea-energinen miesräppäri joka huuto-laulaa Suomeksi tulee joutumaan joka käänteessä K:hon verrattavaksi viisulavalla. Se että suomalaiselle K ja Sexmane edustaa eri osia musakulttuurissa ei tule näyttäytymään yhtä selkeänä ulkkareille. Olen ihan varma että reaktioksi tulee "kinda like Käärijä again but not as intersting".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin saa kirjoittaa Ksta aivan samalla tavalla kun emollakin. Ei ton yhden mesoamista sen suhteen kannata kuunnella, siellä on aina kelvannut puheenaiheeksi myös K ja B erikseen. Jos se ei hänelle kelpaa, niin lähtis jo helvetti.
Tietenkin saa, ja mä saan kirjoittaa, että *no mitä sitten, millaiset fiilikset on ollut tai mitä ovat tehneet. Se on ihan sama, tiedetäänkö me se vaiko ei.*
Vierailija kirjoitti:
Saa kirjoittaa, mutta K&B kiinnostaa eniten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että tän yön seuraava UMK-biisi on hyvä, kun se on kai joku balladi. En haluaisi Suomen lähettävän mitään edes vähänkään K-maista viisuihin tänä vuonna, kun sen viitta on liian raskas kannettavaksi, niin en pysty innostumaan noista räppäreistä enkä bile-ehdokkaista ollenkaan vaikka kappaleet olisi ok. :( K-efektiä on tänä vuonna muutenkin muiden maiden ehdokkaissa valmiiksi.
Esim Sexmane on oikeastaan todella kaukana siitä, mitä K edustaa, vaikka ovatkin samaa genreä. Suosittelen ennakkoluulottomasti tutustumaan.
On, mutta korkea-energinen miesräppäri joka huuto-laulaa Suomeksi tulee joutumaan joka käänteessä K:hon verrattavaksi viisulavalla. Se että suomalaiselle K ja Sexmane edustaa eri osia musakulttuurissa ei tule näyttäytymään yhtä selkeänä ulkkareille. Olen ihan varma ett
Noo, hänkin saanut jo parissa päivässä sen verran paskaa niskaan, että ehkä oon vähän puolustuskannalla. Kn fanina näen oikeastaan hyvin vähän samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa suuressa kaupungissa on kyllä ne tietyt muutamat näköalapaikat, -terassit ja -ravintolat, jotka on suosituimpia koska niistä on ne parhaat näkymät. Eli kyllä on hyvinkin todennäköistä päätyä samalle kattoterassille, jossa moni muukin on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kirjoittaa, mutta K&B kiinnostaa eniten
No sen takiahan täällä kimpassa yhä seilataan, mut erikseen ovat aina mahtuneet ketjuun myös ja varmasti tulevat mahtumaan. Vois välillä olla muute aika hiljaisia hetkiä. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa suuressa kaupungissa on kyllä ne tietyt muutamat näköalapaikat, -terassit ja -ravintolat, jotka on suosituimpia koska niistä on ne parhaat näkymät. Eli kyllä on hyvinkin todennäköistä päätyä sam
Okke. Jos on tuommoinen lammas. Tai sopuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun Tommy-faneille: herra bongattu tänään Helsingissä!
Luulin Tommya pitkäksi, mutta on alle 180 cm ja hoikka. Tanssijan treenattu vartalo.
Joo, ei se varmaan pitkä mies ole sekään, mutta pitkät solakat raajat antaa sellaisen vaikutelman. 🙂
Ei ihmisten pituuksilla ole mitään väliä, mutta jos rupeaa vertaamaan Tommyyn, niin Kärtsän täytyy olla alle 170 cm.
Tämä on ihan selvää, kun katsoo Härtsän uusinta kuvaa tältä päivältä, jossa seisovat K:n kanssa vierekkäin. K on about 5 cm pidempi kuin Härtsä.
Onko Häärijä jotain 150 cm pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun Tommy-faneille: herra bongattu tänään Helsingissä!
Luulin Tommya pitkäksi, mutta on alle 180 cm ja hoikka. Tanssijan treenattu vartalo.
Joo, ei se varmaan pitkä mies ole sekään, mutta pitkät solakat raajat antaa sellaisen vaikutelman. 🙂
Ei ihmisten pituuksilla ole mitään väliä, mutta jos rupeaa vertaamaan Tommyyn, niin Kärtsän täytyy olla alle 170 cm.
Tämä on ihan selvää, kun katsoo Härtsän uusinta kuvaa tältä päivältä, jossa seisovat K:n kanssa vierekkäin. K on about 5 cm pidempi kuin Härtsä.
Onko Häärijä jotain 150 cm pitkä?&
K on 170, B on 178, H on 166
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Jokaisessa suuressa kaupungissa on kyllä ne tietyt muutamat näköalapaikat, -terassit ja -ravintolat, jotka on suosituimpia koska niistä on ne parhaat näkymät. E
Okke. Jos on tuommoinen lammas. Tai sopuli?
Tai jospa vaikka haluaa nähdä sen kaupungin parhaan näköalan?
En minäkään avaa ja oot ihan oikeassa