Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
12381/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun Tommy-faneille: herra bongattu tänään Helsingissä! 

Luulin Tommya pitkäksi, mutta on alle 180 cm ja hoikka. Tanssijan treenattu vartalo. 

Joo, ei se varmaan pitkä mies ole sekään, mutta pitkät solakat raajat antaa sellaisen vaikutelman. 🙂

Ei ihmisten pituuksilla ole mitään väliä, mutta jos rupeaa vertaamaan Tommyyn, niin Kärtsän täytyy olla alle 170 cm. 

Tämä on ihan selvää, kun katsoo Härtsän uusinta kuvaa tältä päivältä, jossa seisovat K:n kanssa vierekkäin. K on about 5 cm pidempi kuin Härtsä.

Vierailija
12382/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvin vikassa stoorissa Kärtsä ja Turvis peräkanaa. 💚

Toi wt luulee, että saasteisen suurkaupungin betoniviidakko on jokin uskomaton maisema.

Itsekin samalla terassilla käyneenä voi todeta, että maisema on hieno. 

Miks ootte ollut samassa? Joku pakettimatka vai?

Et ole tainnut pahemmin matkustella kotisi neljän seinän sisältä mihinkään.

No oon, mutta viimeksi joskus 2012. Ja siis nuorena tuli sen verran matkusteltua, että en todellakaan kaipaa siitä juuri mitään enää. Mun tekemiset on sellaisia, että siihen riittää oma koti kaikista parhaiten. 

Mutta sulta unohtui vastata tuohon mitä kysyttiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12383/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kun emoketju taas kerran lukossa niin mongunpas kaipaukseni tänne: 27 päivää jäljellä Kärden UMK-esitykseen! Ja uuden vuoden esiintymisestä on 14 päivää, eli yli kolmasosa ensimmäisestä esiintymitauosta ryömitty. Onneksi "sometauko" on ollut mitä on, nopeasti on 2 viikkoa mennyt.

Vierailija
12384/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi wt luulee, että saasteisen suurkaupungin betoniviidakko on jokin uskomaton maisema.

No oon, mutta viimeksi joskus 2012. Ja siis nuorena tuli sen verran matkusteltua, että en todellakaan kaipaa siitä juuri mitään enää. Mun tekemiset on sellaisia, että siihen riittää oma koti kaikista parhaiten. 

Mutta sulta unoh

Niin meinaat, että kaikki tuolla terassilla ikinä käyneet on olleet pakettimatkalla? 🤭

Vierailija
12385/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen on pääsääntöisesti rahanhukkaa, kun ei mitkään nähtävyydet kiinnosta niin kovasti kuin esim. oma arkinen oleminen kun oot vapaalla, ei tykkää liikkua, ei shoppailla, ei kuumasta, tai jos on mielellään koneella ja tekee mielellään käsitöitä. 

Vierailija
12386/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oon, mutta viimeksi joskus 2012. Ja siis nuorena tuli sen verran matkusteltua, että en todellakaan kaipaa siitä juuri mitään enää. Mun tekemiset on sellaisia, että siihen riittää oma koti

Niin meinaat, että kaikki tuolla terassilla ikinä käyneet on olleet pakettimatkalla? 🤭

Luulis tuon kokoisessa kaupungissa olevan sata samanlaista terassia.

Vierailija
12387/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Taas on riehuttu ja jouduttu jäähylle 

Vierailija
12388/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut todella kiitollinen Suvin somepäivityksistä. Hänhän on siis keskittynyt oman perheensä menoihin, mutta päivitellyt vähän niinkuin "yleisesti" mitä ovat tehneet poppoolla (jälkikäteen) ja millaiset fiilikset siellä on ollut. Tosi symppistä ollut, eli kiitos S:lle.

Täällä kuuluu tietää, mitä K miettii Bojanista, ei mitään tuollaista, mikä ei liity siihen. 

Hyvä herra, tämä on Kääriä- some ja keikat - ketju.

Vierailija
12389/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustaminen on pääsääntöisesti rahanhukkaa, kun ei mitkään nähtävyydet kiinnosta niin kovasti kuin esim. oma arkinen oleminen kun oot vapaalla, ei tykkää liikkua, ei shoppailla, ei kuumasta, tai jos on mielellään koneella ja tekee mielellään käsitöitä. 

Nää on henkilökohtaisia mieltymyksiä. Toisille matkustaminen ja elämysten kerryttäminen on nimenomaan elämistä ja kotona käsitöiden tekeminen tai koneella notkuminen kauheinta ikinä. Onneksi kaikki saavat tehdä omalla elämällään juuri kuten parhaiten näkevät.

Vierailija
12390/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut todella kiitollinen Suvin somepäivityksistä. Hänhän on siis keskittynyt oman perheensä menoihin, mutta päivitellyt vähän niinkuin "yleisesti" mitä ovat tehneet poppoolla (jälkikäteen) ja millaiset fiilikset siellä on ollut. Tosi symppistä ollut, eli kiitos S:lle.

Täällä kuuluu tietää, mitä K miettii Bojanista, ei mitään tuollaista, mikä ei liity siihen. 

No tää on vain emoketjun vara-alus nykyisin.

Vierailija
12391/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä herra, tämä paatti on kaapattu ja toimii nykyisin tarvittaessa K&B varapaattina sen paatin säännöillä.

Vierailija
12392/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on henkilökohtaisia mieltymyksiä. Toisille matkustaminen ja elämysten kerryttäminen on nimenomaan elämistä ja kotona käsitöiden tekeminen tai koneella notkuminen kauheinta ikinä. Onneksi kaikki saavat tehdä omalla elämällään juuri kuten parhaiten näkevät.

Niin, toki on, siksi onkin idioottimaista ihmetellä, ettei joku ole matkustellut jos kysyy olitko itse pakettimatkalla.

Vierailija
12393/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jonne oli alun perin tervetulleita kaikki kunnes muutamat kaappasi ketjun mutta eivätpä tänne enää sen kummemmin kirjoittele, kuollut ketju joten toimii hyvänä evakkopaikkana. Miksette kirjoitelleet tänne aktiivisemmin vaan nyt pitää puuttua asiaan? 

Vierailija
12394/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällästen kommenttien takia tulee se fiilis ettet ole juuri maailmaa nähnyt. Ei taida olla ihan vaan pakettimatkailijoiden kohde:

https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g293916-d583526-Reviews-S…

Vierailija
12395/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mulle ainakin on kertynyt niin paljon elämyksiä jo nuorena, etten kaipaa enää mitään semmoista. 

Vierailija
12396/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että tän yön seuraava UMK-biisi on hyvä, kun se on kai joku balladi. En haluaisi Suomen lähettävän mitään edes vähänkään K-maista viisuihin tänä vuonna, kun sen viitta on liian raskas kannettavaksi, niin en pysty innostumaan noista räppäreistä enkä bile-ehdokkaista ollenkaan vaikka kappaleet olisi ok. :( K-efektiä on tänä vuonna muutenkin muiden maiden ehdokkaissa valmiiksi.

Vierailija
12397/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ja täällä keskustellaan mitä Käärijän somessa on ja missä Käärijää somessa esitetään.

Vierailija
12398/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tällästen kommenttien takia tulee se fiilis ettet ole juuri maailmaa nähnyt. Ei taida olla ihan vaan pakettimatkailijoiden kohde:

Niin? Miksi minä avaisin tuon linkin? Jos et itse osaa selittää, miksi olit myös juuri tuolla, ei mua kiinnosta. 

Jos on miljoonakaupunki, niin todennäköisyys päätyä samalle kattoterassille kuulostaa hassulta. Luulisi niitä olevan ihan liikaa kiertää jokaisessa.

Vierailija
12399/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä ollutkaan niin omatoimimatkalla kuin kuvittelit. . . Jonkun valmiiksi katsoman terassin menit kokemaan 😊

Oliko jännää?

Vierailija
12400/20847 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että tän yön seuraava UMK-biisi on hyvä, kun se on kai joku balladi. En haluaisi Suomen lähettävän mitään edes vähänkään K-maista viisuihin tänä vuonna, kun sen viitta on liian raskas kannettavaksi, niin en pysty innostumaan noista räppäreistä enkä bile-ehdokkaista ollenkaan vaikka kappaleet olisi ok. :( K-efektiä on tänä vuonna muutenkin muiden maiden ehdokkaissa valmiiksi.

Esim Sexmane on oikeastaan todella kaukana siitä, mitä K edustaa, vaikka ovatkin samaa genreä. Suosittelen ennakkoluulottomasti tutustumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme