Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
11941/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua mietityttää miten nopeesti K sanoi B:tä hänen best friend etenkin, kun ovat tunteneet vasta 7-8 kuukautta ja voihan he olla best friend, something more ja brothers toisilleen 

Se on mystistä miten toinen voi kolahtaa heti noin lujaa ja syntyä sellainen syvä yhteys. Ihan kuin olisi tuntenut toisen aina. 

Oon kuullu tästä, että se tunne on tosiaan sellainen niinkuin olisi tuntenut toisen aina. Yksi kaveri sanoi, että kun hän tapasi sen oikean, niin tuntui siltä kuin hän olisi tullut vihdoin kotiin. Mä edelleen odotan, että pääsisin joskus kokemaan tuollaisia tunteita. Seuraan sitten näitä kahta ja haaveilen.  

Tämä olisi kyllä ihana kokea omallakin kohdalla. Sitten kun miettii että toinen on vielä eri maasta, alussa vaan vaihdetaan eleitä ja ilmeitä ja jo siinä vaiheessa tuntuu että tässä on nyt jotain spesiaalia. Ja sitten on vielä oikeassa, ja se ihminen on kuin sun toinen puoli. 😄 Hämmentävää.

Vierailija
11942/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puutarhassa on oikein tapahtunut? Aika ahdistava meno kun nyt parina evakkokertana olen sinne eksynyt..

Yksi tietty tuttu jankkaa, lisänä voi olla muita pahanilmanlintuja.

Niin voitaisko nimetä vaikka Aito2:ksi, koska tunnistettava hahmo, mutta en minä.

Aito

Etkö viihtynytkään Puutarhassa?

Seilaan näillä kaikilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11943/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohi gallupista vaan, Puutarhalla jo sanoin et jankkausta ei tarvitse tänne tuoda. 

Se vähentää jankkausta, jos asioista ei ole epäselvyyttä. Jos ette vastaa, jankkaus siitä aiheesta jatkuu todennäköisemmin.

Ai stna, tolla gallupillako ne epäselvyydet sitten ratkeaa😂. Se on mielipidekysely, ei mikään totuus!

Vierailija
11944/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:n seuraava sinkku tulee joskus helmikuussa, varmaan alussa. Milloinkohan toi Eerikan ja K:n todennäköinen sinkku tulee? Varmaan tarvisi K:n promoamaan. Voiko se tulla UMK:n yhteydessä? Olisin kyllä miettinyt siihen K:n omaa sinkkua.. Tiukka aikataulu.

Riippuu, kumman biisi se on. Jos Erikan, ei Kta oikeastaan tarvitse promoamaan sitä. Jos Kn, niin promon voi hoitaa mistä tahansa. 

Tietty voi hoitaa, mut jotenkin tulkitsin, et nyt tammikuussa ei somessa tai muualla mitään työjuttuja ole. Ja UMK on jo 10 päivä.

Vierailija
11945/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:n seuraava sinkku tulee joskus helmikuussa, varmaan alussa. Milloinkohan toi Eerikan ja K:n todennäköinen sinkku tulee? Varmaan tarvisi K:n promoamaan. Voiko se tulla UMK:n yhteydessä? Olisin kyllä miettinyt siihen K:n omaa sinkkua.. Tiukka aikataulu.

Riippuu, kumman biisi se on. Jos Erikan, ei Kta oikeastaan tarvitse promoamaan sitä. Jos Kn, niin promon voi hoitaa mistä tahansa. 

Tietty voi hoitaa, mut jotenkin tulkitsin, et nyt tammikuussa ei somessa tai muualla mitään työjuttuja ole. Ja UMK on jo 10 päivä.

Viikon sisään tulee joku hulvaton stoori Thaikuista. 

Vierailija
11946/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että Kärtsän läheisin on pysynyt mukana koko tän hektisen vuoden ja nyt saavat nauttia lomalla yhdessä 

Oon kanssa onnellinen, miten K ja Mikke on pitänyt yhtä tämänkin vuoden. Ansaitusti pääsivät yhdessä tosiaan reissuun. 

Ihanaa veljellistä rakkautta <3

Vierailija
11947/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki vitonen: ottakaa Kn instasta talteen ne kuvat mitä haluatte. Mulla on liian monta kertaa käynyt sama, että artisti, joka tekee muutoksen, poistaa koko vanha instansa sisällön ja aloittaa tyhjältä pöydältä. En sano, et näin kävisi nyt, mut pidän mahdollisena. 

Vierailija
11948/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nyt käärijää muistaa enään kk jälkeen julkisuus kuolee myös shippaus

Vierailija
11949/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Ksta ja tykkään Jerestä. Sen takia haluan myös kunnioittaa häntä ja hänen ilmaisemaansa kantaa yhteen ainoaan asiaan, kun kaikki muu on jo viime vuoden aikana revitty. Siksi mua se jankkaus vtuttaa. 

P.S. Tykkään myös Bojanista ja tyyliin joka ikisestä saagaan kuuluvasta. 😂

Vierailija
11950/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohi gallupista vaan, Puutarhalla jo sanoin et jankkausta ei tarvitse tänne tuoda. 

Se vähentää jankkausta, jos asioista ei ole epäselvyyttä. Jos ette vastaa, jankkaus siitä aiheesta jatkuu todennäköisemmin.

Ei nyt jaksaisi tätä. Annetaan vaan olla ja keskitytään ketjun aiheeseen. 

Vierailija
11951/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* enää

Lauseet eka kirjain isolla, erisnimi isolla. Piste puuttuu ja pari pilkkua ois hyvä olla. 

Vierailija
11952/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko et julkisuus kuolee mut shippaus toivottavasti. Ja mä en enää usko edes että se häiritsee asianosaisia tm(jota mieltä olin vielä kesällä), vaan mä en vaan näe mitään perusteita sille enää. Toivottavasti he pysyvät ystävinä.

Vierailija
11953/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua mietityttää miten nopeesti K sanoi B:tä hänen best friend etenkin, kun ovat tunteneet vasta 7-8 kuukautta ja voihan he olla best friend, something more ja brothers toisilleen 

No se viisuleiri ja paine on vähän intensiivisempi tilanne kuin sun uusien ystävien haku Jämijärven työväenopiston kirjoneulekurssilta. Tollasessa prässissä siellä tulee ihmiskontakteistakin tehokkaampia..

Eri asia sitten kun normi arki omine ihmissuhteineen koitttaa.

Ja parastahan siinä on just se, että kuplan jälkeen koitti se normiarki, mut heistä on tullut vaan läheisempiä. 

Sitä läheisyyden astettahan sä et voi tietää. Eipä maininnut Bojan edes uudenvuodenlitaniassaan uutta "erittäin läheistä" julkkisystäväänsä.

Siis mitä ihmettä, miksi olisi kiitoksissaan faneille maininnut K:n?

Vierailija
11954/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat siniset kynnet! Oikotie mainos nro.2! Näin tän äsken telkasta, mutta en kynsiä huomannut.

https://twitter.com/bykaarija/status/1741850267895697767

Vierailija
11955/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisbiisin promoaminen on periaatteessa aina pääartistin harteilla enimmäkseen, fiittaaja harvemmin tekee enempää kuin postaa someen ennakkokuvattuja matskuja, joskus ei edes muuta kuin yksi stoori/instapostaus asiasta.  Eli jos kyseessä on pääasiassa Erikan biisi, eikä se ole K-tiimin näkökulmasta super tärkeässä asemassa, niin silloin se voisi ilmestyä jo K:n lomalla. 

UMK:ta ei varmana käytetä yhteisbiisin lanseeramiseen, se on sen verran tärkeä mediaspotti että siihen säästetään jokin tulevan levyn johtosinkuista. K sanoi yhdessä eilisen haastiksissa että aikovat panostaa harkitumpiin ja fiksumpiin peliliikkeisiin ens vuonna, UMK on yhksi kohta jossa varmasti tehdään harkittu ja fiksu peliliike, ei mitään kaverin jeesaamista.

Vierailija
11956/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo ratkaisu: lopettaa jankkaus. 

Enh. 

Vierailija
11957/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai stna, tolla gallupillako ne epäselvyydet sitten ratkeaa😂. Se on mielipidekysely, ei mikään totuus!

Se olisi vastaus tähän: 

Muiden mielestä naisesta on todisteita, sun mielestä ei. Voisitko olla silti kyseenalaistamatta muiden mielipiteitä joka ikinen päivä täällä paatilla?

Muiden, taidat kuulua vähemmistöön ajatustesi kanssa

Vierailija
11958/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat siniset kynnet! Oikotie mainos nro.2! Näin tän äsken telkasta, mutta en kynsiä huomannut.

https://twitter.com/bykaarija/status/1741850267895697767

On kyllä oikeesti kivat. Oon tosin vakuuttunut, et minkä tahansa väriset kynnet sopii tälle tyypille. 😂

Vierailija
11959/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon sisään tulee joku hulvaton stoori Thaikuista. 

Toivottavasti 😄 Mut en usko että työjuttuja. Tai ainakin toivon niin, että oikeasti lomailee. Jotenkin mulle jäi viime ajoista tunne et K on aika poikki.

Vierailija
11960/20847 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuoda puutarhassa käytyä keskustelua tänne, täällä ihmiset ei välttämättä ole osallisia koko hiton keskusteluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän