Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Mitä puutarhassa on oikein tapahtunut? Aika ahdistava meno kun nyt parina evakkokertana olen sinne eksynyt..
Yksi tietty tuttu jankkaa, lisänä voi olla muita pahanilmanlintuja.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/planetorbar/status/1740679416928453023?t=XqC1LYt-mI…
Olin just vauvalla aikeissa kommentoida tätä, ja sit meni lukkoon. Tää on jotenkin niin kaunis video, ja kun miettii, kuinka vähän aikaa nää kaks oli tunteneet.
B myös näytellyt eikä tuossa pysy pokka, kun K on taas roolissaan ihan täysillä. Toi sen horisonttia tähyilevä ilme kruunaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Koska toi poistelu loppuis, nii pysyis ketju auki!?!
Siinä vaiheessa, kun loppuu toi jankkaus. En ole siis poistellut mitään, mutta olihan toi meno taas ihan älytöntä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viittinyt emossa ees kommentoida, mut ihania noi Miken eilen ottamat kuvat Kärpästä. Kn viimeisin postaus siis.
Niin mustakin 💚💚 Rakastan tota tyyliä. Tuleekohan helmikuussa ihan uusi tyyli?Helmikuussa en usko, Bölen keikalla varmasti.
Vähän epäilen että vihreä vielä väistyisi, ainakaan kokonaan, juuri tänään kuitenkin lanseerasivat vielä uutta merchia tutulla ilmeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viittinyt emossa ees kommentoida, mut ihania noi Miken eilen ottamat kuvat Kärpästä. Kn viimeisin postaus siis.
Niin mustakin 💚💚 Rakastan tota tyyliä. Tuleekohan helmikuussa ihan uusi tyyli?Helmikuussa en usko, Bölen keikalla varmasti.
Mä uskon myös, toukokuussa alkaa uusi ajanjakso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua mietityttää miten nopeesti K sanoi B:tä hänen best friend etenkin, kun ovat tunteneet vasta 7-8 kuukautta ja voihan he olla best friend, something more ja brothers toisilleen
Se on mystistä miten toinen voi kolahtaa heti noin lujaa ja syntyä sellainen syvä yhteys. Ihan kuin olisi tuntenut toisen aina.
Jep. Ja musta on hienoa et selvästi ovat yhdessä päättäneet pitää yhteydestään kiinni. Helposti tossa noiden kiireissä yhteydenpito voisi jäädä. Nyt selvästä molemmat panostaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puutarhassa on oikein tapahtunut? Aika ahdistava meno kun nyt parina evakkokertana olen sinne eksynyt..
Saman olen huomannut, samanlaista jankkausta kuin tänään emossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin se on tapahtunut, että yhdellä on mennyt överiksi touhu, kuten joku ilmaisi emossa tänään ja puutarhassa yöllä. Tämän LISÄKSI on toki sit aina niitä trolleja roikkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua mietityttää miten nopeesti K sanoi B:tä hänen best friend etenkin, kun ovat tunteneet vasta 7-8 kuukautta ja voihan he olla best friend, something more ja brothers toisilleen
No se viisuleiri ja paine on vähän intensiivisempi tilanne kuin sun uusien ystävien haku Jämijärven työväenopiston kirjoneulekurssilta. Tollasessa prässissä siellä tulee ihmiskontakteistakin tehokkaampia..
Eri asia sitten kun normi arki omine ihmissuhteineen koitttaa.
https://twitter.com/lobstrtwinkovic/status/1740856160662737311?t=plVAq6…
Eka kohtaaminen 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin se on tapahtunut, että yhdellä on mennyt överiksi touhu, kuten joku ilmaisi emossa tänään ja puutarhassa yöllä. Tämän LISÄKSI on toki sit aina niitä trolleja roikkumassa.
Kyllä siellä aidolla tunteella ollaan joo ja pari komppaaja lisäksi niin siinä lopputulos, ei jaksa käydä käydä kuin LadySlon ja Joymuffinin takia välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se viisuleiri ja paine on vähän intensiivisempi tilanne kuin sun uusien ystävien haku Jämijärven työväenopiston kirjoneulekurssilta. Tollasessa prässissä siellä tulee ihmiskontakteistakin tehokkaampia..
Ja parastahan siinä on just se, että kuplan jälkeen koitti se normiarki, mut heistä on tullut vaan läheisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen että vihreä vielä väistyisi, ainakaan kokonaan, juuri tänään kuitenkin lanseerasivat vielä uutta merchia tutulla ilmeellä.
Mietin tätä kanssa, kun aiemmin oli spekua että Härtsä perisi uuden tyylin myötä nuo viisukamat. Olisi jännä peliliike laittaa uuteen merchiin nuo viisukamppeet ja sitten ne olisi 5kk myöhemmin Häärijän päällä. Mikään ei kyllä yllätä. :D Mut varmasti uutta esiintymisvaatetta tulee silti.
GALLUP
Pahoittelut aiheesta, mutta joku oli Plussalla sitä mieltä, että enemmistö pitää K:n gf:ää ihan fanien keksimänä mielikuvitusjuttuna. Ohita, jos inhoat koko aihetta.
Uskotko, että K:lla on gf, siis sen tyyppisten todisteiden varjolla, joita on matkan varrella ollut esillä VAI pidätkö sitä fanien keksimänä asiana?
Peukut:
K:lla on gf peukku ylös
Gf on mielikuvitusta
Varmasti Häärijä on Bölellä nimenomaan tossa bolerossa, ja siitä eteenpäinkin. Mut Bölelle on niin paljon aikaa vielä, että hyvin voivat vihreetä merchiä myydä.
Ohi gallupista vaan, Puutarhalla jo sanoin et jankkausta ei tarvitse tänne tuoda.
On ollut jotenkin niin mukava kausi täällä paatilla, että jotenkin vähän haikea olo, kun ei ole keikkoja, kusisia kivejä ja kaikkea matskua.
Kiitos vielä kerran kaikille viime vuodesta. 💚 Ihan uskomatonta, paljonko omaan elämään on tullut lisää, jotakin parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja parastahan siinä on just se, että kuplan jälkeen koitti se normiarki, mut heistä on tullut vaan läheisempiä.
Sitä läheisyyden astettahan sä et voi tietää. Eipä maininnut Bojan edes uudenvuodenlitaniassaan uutta "erittäin läheistä" julkkisystäväänsä.
🤷
Koska toi poistelu loppuis, nii pysyis ketju auki!?!