Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Se K:n kommentti siinä Elastisen kuvassa oli kyllä paljastava 😂
Kyllä K sitten osaa yllättää näiden collabien kanssa! Elastista ei taidettu mainita kertaakaan arvauksissa ennen sitä Elastisen ig-kuvaa :D Näitä featteja saattaa tulla useampiakin, kun niitä pystyy tekemään helpommin kuin omia biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä pink era :)
Sopis hyvin nyt Tommyn teemaan myös, kun hälläkin se pinkki k-pop / emo -huone siinä uusimmassa videossa.
Älä sotke Tommya joka asiaan
Sori nyt mutta en ymmärrä kommenttiasi. En ole sotkenut Tommya "joka asiaan", vaan suurin osa viesteistäni täällä on ollut ihan vain Kärtsästä. Tämä on anonyymi palsta, etkä sinä voi tietää mitkä viesteistä on juuri minun kirjoittamiani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä K sitten osaa yllättää näiden collabien kanssa! Elastista ei taidettu mainita kertaakaan arvauksissa ennen sitä Elastisen ig-kuvaa :D Näitä featteja saattaa tulla useampiakin, kun niitä pystyy tekemään helpommin kuin omia biisejä.
Varmasti noita collab-ehdotuksia tulee K:lle paljon, ja hänellä on varaa valita. Mäkin uskon että kyllä noita varmasti tippuu vielä lisää ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti noita collab-ehdotuksia tulee K:lle paljon, ja hänellä on varaa valita. Mäkin uskon että kyllä noita varmasti tippuu vielä lisää ensi vuonna.
Jep, featit tuo uusia silmiä/korvia K:n musiikille, ja niitä ei tarvitse itse promota ja tuottaa samalla tavalla kuin omia biisejä. Kaikki aiemmat veikkaukset ovat siis vielä hyvin mahdollisia myöhemmin 💚
Mietin tuohon liittyen että mitäköhän kaikkea eve mahtaa managerin roolissa puuhata. Eilen muistaakseni näin hänellä stoorin jossa oli Eirassa (Helsingissä) jossain palaverissa tai neuvotteluissa tms. Lienee hänelläkin kädet täynnä kun kaikki haluu Käärijää vaikka mihin.
Ihana K! Ei näitä kyllästy katsomaan, niin valloittava persoona. Ja KUVAUKSELLINEN!
https://www.tumblr.com/chibihao/735315371039588352/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuohon liittyen että mitäköhän kaikkea eve mahtaa managerin roolissa puuhata. Eilen muistaakseni näin hänellä stoorin jossa oli Eirassa (Helsingissä) jossain palaverissa tai neuvotteluissa tms. Lienee hänelläkin kädet täynnä kun kaikki haluu Käärijää vaikka mihin.
Niinpä! En ole itse niin perillä näistä artistikuvioista, mutta Eve vaikuttaa tekevän niin käytännön kuin kulissienkien järjestelyjä. Varmasti ovat kädet olleet täynnä töitä 😅 juuri yhteydenotot, tv- ja radio esiintymiset, yhteistyöpyynnöt jne. Kuuluvat varmaan hänen tontilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana K! Ei näitä kyllästy katsomaan, niin valloittava persoona. Ja KUVAUKSELLINEN!
https://www.tumblr.com/chibihao/735315371039588352/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…
No on! Pieni päivänsäde mörököllin vieressä 😭
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuli kyl ihan pusikoista tämä, en nähnyt myöskään kenenkään veikkaavan Elastista. Mutta se oli iloinen yllätys, olen innoissani ja niin iloinen K:n puolesta että se saa tehdä näitä juttuja fanittamiensa muusikoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole Elastinen.
Mulla on jotenkin mennyt maku koko Käärijään. Ehkä on vaan tullut yliannostus kun häntä tuputetaan joka paikkaan ja on näitä kaikenlaisia kaupallisia yhteistöitä, OF yms. Annan arvoa sille, että hän tekee rankasti töitä ja on saavuttanut paljon urallaan, mutta mun on nyt aika jäädä pois. En enää edes seuraa häntä somessa. Aika aikaansa kutakin!
Tallinnan pikku lettipää sen sijaan jää tiiviiseen seurantaan :)
Okei, voit kai sitten poistua tästä ketjusta? Tämä on Käärijä-ketju, muut muusikot kuuluvat ketjun aiheeseen vain siinä määrin että he liittyvät jollain tavoin Kärtsään.
Vierailija kirjoitti:
Jopa minä, Suomen räppiskenestä melkein täysin ulkona oleva (Käärijää lukuunottamatta), tiedän kuka on Elastinen, ja muistan biisin "Anna soida" joka minusta oli hyvä. Mitään muita biisejä en sitten tiedäkään.. nyt luin Elastisesta, että hän on kymmenisen vuotta K:ta vanhempi, ja kolmen lapsen isä. :) Muistan hänet positiivisena tyyppinä, kuten K:kin on.
Tässä on hyvä tuorehko (tän vuoden) haastattelu Elastiselta niille jotka eivät tiedä tyypistä enempää kuin nimen ja pari suosituinta biisiä: https://www.is.fi/musiikki/art-2000009525658.html
Arvot vaikuttaa olevan tosiaan kohdillaan: perhe tulee ensin, työ-terveys tasapaino pitää olla kunnossa, tekee monipuolista musaa ja haluaa kyetä tehdä musaa vaikka kuusikymppisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa minä, Suomen räppiskenestä melkein täysin ulkona oleva (Käärijää lukuunottamatta), tiedän kuka on Elastinen, ja muistan biisin "Anna soida" joka minusta oli hyvä. Mitään muita biisejä en sitten tiedäkään.. nyt luin Elastisesta, että hän on kymmenisen vuotta K:ta vanhempi, ja kolmen lapsen isä. :) Muistan hänet positiivisena tyyppinä, kuten K:kin on.
Tässä on hyvä tuorehko (tän vuoden) haastattelu Elastiselta niille jotka eivät tiedä tyypistä enempää kuin nimen ja pari suosituinta biisiä: https://www.is.fi/musiikki/art-2000009525658.html
Arvot vaikuttaa olevan tosiaan kohdillaan: perhe tulee ensin, työ-terveys tasapaino pitää olla kunnossa, tekee monipuolista musaa ja haluaa kyetä tehdä musaa vaikka kuusikymppisenäkin.
Jes, kiitos! Ihana että K valitsee vähän crazymmän T:n jälkeen tällaisen perhemiehen :D
Mielestäni on ihan hyvä siirto tehdä myös ihan suomiräppärin kanssa yhteistyötä. Kuitenkin suurimmat markkinat tulevat olemaan Suomessa. Varmasti K ehtii vielä yhdistää englanninkielisiä feattaajia myöhemminkin. Ja Elastisen kanssa biisi saattaisi päästä radiosoittoonkin täällä, kun hänen tyylinsä on vähän radioystävällisempää kuin K:n alt-tyyli. Tämä kuitenkin (luultavasti) on Elastisen biisi, johon K on vain kirjoittanut omat osuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole Elastinen.
Mulla on jotenkin mennyt maku koko Käärijään. Ehkä on vaan tullut yliannostus kun häntä tuputetaan joka paikkaan ja on näitä kaikenlaisia kaupallisia yhteistöitä, OF yms. Annan arvoa sille, että hän tekee rankasti töitä ja on saavuttanut paljon urallaan, mutta mun on nyt aika jäädä pois. En enää edes seuraa häntä somessa. Aika aikaansa kutakin!
Tallinnan pikku lettipää sen sijaan jää tiiviiseen seurantaan :)
Okei, voit kai sitten poistua tästä ketjusta? Tämä on Käärijä-ketju, muut muusikot kuuluvat ketjun aiheeseen vain siinä määrin että he liittyvät jollain tavoin Kärtsään.
Tyyppihän sanoi lähtevänsä. Muilla muusikoilla tarkoitat varmaan Tommya, ja hän kyllä liittyy Kärtsään kun on collabin tehnyt hänen kanssaan.
Asiasta toiseen, moniko teistä on hankkinut sen OF-kalenterin?
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen, moniko teistä on hankkinut sen OF-kalenterin?
Itse odottelen tietoa millaista kamaa sinne tulee. Olen sitä puoliskoa joka mielellään maksaisi päivittäisestä huumorikontsasta ja sekalaisesta BTS-kamasta ym, mutta heikot hermoni eivät kestä joulun yli jos kyseessä on K:n räväkämpiä projekteja.
Sama. Mä oottelen vielä kalenterin hommanneiden kommentteja jos/kun niitä alkaa 1.12. tulla.
Asiasta kolmanteen, onkohan ylihuomisen Slush-keikka itse asiassa loppuvuoden suurin? Ehkä jänskättää K:ta pikkuisen ja sen pitää keräillä nyt voimia kyseiseen pippaloon. Oletin että Logomo Kuumaan kanssa olisi isoin (3000+) mutta Slushin edellisten vuosien afterpartykuvista saa kyllä vaikutelman että aika isot bileet olisi kyseesä. K on selkeästi illan pääesiintyjä markkinoinnin perusteella, ja kun vielä on kyseessä ihan erilainen yleisö kuin yleensä (teknologia- ja bisness-tyyppejä, paljon kansainvälistäkin jengiä, ei välttämättä edes viisuja katsoneita tyyppejä) niin tämä on ehkä yksi erikoisimmista keikoista joita K:lla on ollut tähän mennessä.
Ei virallista tietoa, mut Elastisen someja katsoessa näyttää et se on alkanut promota edellisiä biisejään vasta samalla viikolla kun biisit on tulleet ulos. Joku myös sanoi et se Kärtsän postaama spotifyn muistutus lähestyvästä julkaisusta näkyis vain julkaisuviikolla, mut en tiedä miten se menee