Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
11141/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarikin uutisoinut Käärijän airbnb:stä: https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010019113.html (maksumuurin takana)

Ilmaista mainosta K:lle!

Tuon logiikan perusteella kaikki Käärijä-uutiset ovat hänelle ilmaista mainosta.

Tjaa, sitähän sanotaan että There's no such thing as bad publicity

Vierailija
11142/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä pink era :)

https://www.dna.fi/joulu

Sopis hyvin nyt Tommyn teemaan myös, kun hälläkin se pinkki k-pop / emo -huone siinä uusimmassa videossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11143/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarikin uutisoinut Käärijän airbnb:stä: https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010019113.html (maksumuurin takana)

Ihmettelin kun Hesari laittoi tästä uutisen ihan vain kuvaillen tilannetta, kun lehdessä on ollut paljon juttuja kaupunkien kriittisestä suhtautumisesta lyhytaikaiseen vuokraukseen. Tietenkin eri kirjoittajat näissä, mutta silti. Ainoa kommentoijakin tosiaan näkyy aprikoivan taloyhtiön reaktiota, jos asunnossa väki vaihtuu koko ajan. 

Ihan kuin kyseessä olisi Helsingin ensimmäinen ja ainut airbnb-asunto!

Vierailija
11144/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kun Hesari laittoi tästä uutisen ihan vain kuvaillen tilannetta, kun lehdessä on ollut paljon juttuja kaupunkien kriittisestä suhtautumisesta lyhytaikaiseen vuokraukseen. Tietenkin eri kirjoittajat näissä, mutta silti. Ainoa kommentoijakin tosiaan näkyy aprikoivan taloyhtiön reaktiota, jos asunnossa väki vaihtuu koko ajan. 

Ihan kuin kyseessä olisi Helsingin ensimmäinen ja ainut airbnb-asunto!

Ai miten niin eka? Justhan kirjoitin, että uutisia niistä on Hesarissa ollut paljon ja harvoin ilman että niihin on liitetty jokin ongelma, tai tällainen mielikuva itselle on jäänyt. Tottakai Helsingissä on varmastii satoja tai tuhansia Airbnb-asuntoja, joista juttuja ei tehdä, mutta se ei ehkä ole huono juttu niiden vuokraajille? Toivottavasti tuo toimii hyvänä mainoksena sitten vaan kuitenkin.

Vierailija
11145/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni. Mysteeri ratkesi. Biisi tulee olemaan Elastisen feat. Käärijä. 

Elastisen instapostaus ja stoori hyvin selkeä, ei voi olla kukaan muu. :)

Vierailija
11146/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niiiiin toivoisin että se ois Tommy feat Käärijä! 

Veikkaus se on muidenkin joukossa :D Erikan lisäksi ainoa, jolle on MITÄÄN vihjeitä edes pohjana. Voi tosiaan tulla puskista myös joku täysin uusi, mutta en vielä sulkisi T:tä pois. 

Itseasiassa sekä Apulannalle, että Behmille on myös vihjeitä noiden kahden muun lisäksi. Saa toivoa mitä haluaa, mutta tämä on myös simppeliä faktaa. 

K on maininnut myös Basshunterin yhteisbiisin yhteydessä. Mutta T ja Erika ovat ainoat joiden kanssa tiedämme K:n olleen studiolla (mikä vaaditaan yhteisbiisin tekoon). Emme tiedä K:n jokaista liikettä, eli edelleen voi tulla puskista kuka tahansa.

Ehkä kyseessä on sittenkin Elastinen, viitaten hänen äskettäiseen instagrampostaukseen.

Vierailija
11147/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa minä, Suomen räppiskenestä melkein täysin ulkona oleva (Käärijää lukuunottamatta), tiedän kuka on Elastinen, ja muistan biisin "Anna soida" joka minusta oli hyvä. Mitään muita biisejä en sitten tiedäkään.. nyt luin Elastisesta, että hän on kymmenisen vuotta K:ta vanhempi, ja kolmen lapsen isä. :) Muistan hänet positiivisena tyyppinä, kuten K:kin on.

Vierailija
11148/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkekin (ehkä?) päässyt DNA-mainokseen, joku zoomaillut: https://www.tumblr.com/nanoa1foryou/735226444282724352/wait-hold-on-a-m…

Vierailija
11149/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP Youtubessa katsojamäärät parhaillaan: 

1,986,011

2 milliä kohta rikki!

Vierailija
11150/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi biisi Elastinen feat. K?? 

https://www.tumblr.com/nanoa1foryou/735238190023213056

Vierailija
11151/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ICIP Youtubessa katsojamäärät parhaillaan: 

1,986,011

2 milliä kohta rikki!

Luulisi että menee rikki! 💪💪💪💚

Vierailija
11152/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole Elastinen. 

Mulla on jotenkin mennyt maku koko Käärijään. Ehkä on vaan tullut yliannostus kun häntä tuputetaan joka paikkaan ja on näitä kaikenlaisia kaupallisia yhteistöitä, OF yms.  Annan arvoa sille, että hän tekee rankasti töitä ja on saavuttanut paljon urallaan, mutta mun on nyt aika jäädä pois. En enää edes seuraa häntä somessa. Aika aikaansa kutakin! 

Tallinnan pikku lettipää sen sijaan jää tiiviiseen seurantaan :)

Vierailija
11153/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jotenkin mennyt maku koko Käärijään. Ehkä on vaan tullut yliannostus kun häntä tuputetaan joka paikkaan ja on näitä kaikenlaisia kaupallisia yhteistöitä, OF yms.  Annan arvoa sille, että hän tekee rankasti töitä ja on saavuttanut paljon urallaan, mutta mun on nyt aika jäädä pois. En enää edes seuraa häntä somessa. Aika aikaansa kutakin! 

En tarkota tätä sinänsä kritiikkinä just tämän kommentin kirjoittajalle ja tavallaan ymmärrän sun pointin, mut silti en oo koskaan tajunnut tätä tyyliä tulla erikseen kaikille ilmoittamaan että nyt mä en enää tykkää tästä. Tai siis että vähän sama kun väki harrastaa sitä, että käydään facebook-ryhmässä kirjoittamassa seinälle että minua ei kiinnosta tämä ryhmä enää, eroan. On mennyt maku tähän artistiin, en fanita enää.

Ok fine.

Vierailija
11154/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös vähän tylsää kun joku ottaa tavaksi kertoa lähdöstään aina uudestaan lähes samalla viestillä, vaikka se ensimmäinenkään ei ollut kovin tarpeellinen.

Vierailija
11155/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelin euroviisukanavalle oli postattu 3 päivää sitten "Käärijältä uutta tulossa! Miten ois Toiset Samanlaiset? #kaarija #suomirap #elastinen"

Eli mahdollisesti vihjaus biisin nimestä, joka ei ilmeisesti ollut osunut fanien silmiin tai oli oletettu trollaukseksi, eikä saanut silloin enempää huomiota

Vierailija
11156/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se biisi on tulossa, onko siitä missään tietoa? Mä en oo nähny 

Vierailija
11157/20847 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen on postannut ig:ssä että vielä yks biisi ois tulossa tänä vuonna, kukakohan lähtis messiin? Ja K vastannut: - Veikkaan että Behm! :)

Vierailija
11158/20847 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pink era :)

https://www.dna.fi/joulu

Sopis hyvin nyt Tommyn teemaan myös, kun hälläkin se pinkki k-pop / emo -huone siinä uusimmassa videossa.

Älä sotke Tommya joka asiaan

Vierailija
11159/20847 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkota tätä sinänsä kritiikkinä just tämän kommentin kirjoittajalle ja tavallaan ymmärrän sun pointin, mut silti en oo koskaan tajunnut tätä tyyliä tulla erikseen kaikille ilmoittamaan että nyt mä en enää tykkää tästä. Tai siis että vähän sama kun väki harrastaa sitä, että käydään facebook-ryhmässä kirjoittamassa seinälle että minua ei kiinnosta tämä ryhmä

Samoilla linjoilla. Kukaan ei huomaa/jää kaipaamaan jotain yksittäistä "ex-fania". Eiköhän jatketa

Vierailija
11160/20847 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen on kyllä yksi suomiräpin tukipilari, jota K on varmasti seurannut vuosia. Odotan kyllä innolla, sillä K:lla on paljon featteja muiden räppäreiden biiseissä ennen viisuja. Olemme nyt saaneet vähän erityylistä musaa K:lta muutenkin, joten puhdas räp-biisi on kyllä ihan toivottu minulle. Elastinen tiedetään hymystään, ja K on myös positiivinen, joten uskon heidän vibojen sopivan hyvin yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän