Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
10661/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko T:n levyllä olla K:n feature? Kun K on kuitenkin aika kuuma nimi viisujen jäljiltä, ja aktiivinen fani/kuuntelijakunta... T on myös tulossa Suomeen ensi keväänä. K voisi olla innoissaan myös T:n oman mv:n kuvaamisesta, koska arvostaa hänen aiempia töitä.. Mielestäni se on yksi vaihtoehto, viakka se "afterparty" -kommentti saattoi olla vitsikin?

Jep jep, jep jep... Ja se Kiro/Tommy studio-stoori. Kaikki mätsäis kyllä.

Ai niin, sekin!!! Jos olisi vain se afterparty- kommentti, voisin unohtaa sen ja päästää tästä teoriasta irti, mutta nämä kaikki muut pienet vihjeet pitävät tuon mahdollisuuden vielä auki minulle.

Vierailija
10662/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan nyt tännekin nämä minun spekulaatiot, kun kukaan ei tarttunut toisella palstalla: 

Minulla pyörii nämä kaikki K:n projektit mielessä.. miten nämä kaikki liittyvät toisiinsa, vai liittyvätkö: K:n punaiset kynnet, tapaaminen Lordin kanssa esiintymisasuissa, nenäpäivä, YleX-haastattelut, uusi Euroopan kiertue?, yllätys joulukuussa, UMK, Linnanjuhlat, uudenvuoden "to be announced" -keikka, uusi albumi, vogue-mainos... AAARGHH!!! Haluan tietäääää

LEPO. !  Aivan normaalia artistin työpäiviä. Ei ole mitään salattuja tarkoituksia, tapahtumat vain seuraa toisiaan. Miksi ihmeessä joku tuhlaa energiaa näihin mietteisiin ja tekee asioista monimutkaisempia kuin ne on.

Occamin partaveitsi-teoria : Yksinkertaisin selitys on yleensä se oikea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10663/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emoketjusta:

https://twitter.com/helikankare/status/1722973109597204941

Tämän päivän yksityistilaisuuteen vahvasti viittaava.

Vierailija
10664/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tässä ketjussa fanittaa Tommya (ainakin jollakin tasolla)? Peukku ylös. 

Kiitos, tämä oli hyvä tieto. Ei tarvitse tehdä Tommylle omaa ketjua, koska näin moni täällä tykkää myös hänestä. 

Vierailija
10665/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10666/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan nyt tännekin nämä minun spekulaatiot, kun kukaan ei tarttunut toisella palstalla: 

Minulla pyörii nämä kaikki K:n projektit mielessä.. miten nämä kaikki liittyvät toisiinsa, vai liittyvätkö: K:n punaiset kynnet, tapaaminen Lordin kanssa esiintymisasuissa, nenäpäivä, YleX-haastattelut, uusi Euroopan kiertue?, yllätys joulukuussa, UMK, Linnanjuhlat, uudenvuoden "to be announced" -keikka, uusi albumi, vogue-mainos... AAARGHH!!! Haluan tietäääää

LEPO. !  Aivan normaalia artistin työpäiviä. Ei ole mitään salattuja tarkoituksia, tapahtumat vain seuraa toisiaan. Miksi ihmeessä joku tuhlaa energiaa näihin mietteisiin ja tekee asioista monimutkaisempia kuin ne on.

Occamin partaveitsi-teoria : Yksinkertaisin selitys on yleensä se oikea. 

Löysää vähän pipoa. Ei tietenkään kaikki liity kaikkeen. Ja minua ei kiinnosta muiden artistien normaalit työpäivät, vaan juuri K:n tulevat projektit. Kaikista hauskinta fandomissa on juuri tämä spekuloiminen ja uusien projektien julistukset yms. Ei ole niin vakavaa, että sinun pitäisi lopettaa toisten hauska <3

Vierailija
10667/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli luultavasti jokin firman pikkujoulu tänään... toivottavasti he saavat jakaa sieltä kuvia :D

Vierailija
10668/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku ostamaan K:n käsi!!! Nuo stoorit oli kyllä ihania <3

Vierailija
10669/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eve on laittanu stooreihin ihmisten parhaimpia arvauksia miksi K ja Lordi tapasivat.

Vierailija
10670/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emoketjusta myös tiedonvälitys että Sampitar ehkä livettäisi tänään (Lahdesta siis, ei yksityistilaisuudesta).

Vierailija
10671/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pitäisi yhtenäistä livelähetystä :D Mutta se usein ottaa videoita välissä...

Vierailija
10672/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi live!

Vierailija
10673/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aiemmin mieleen, että minulle mieluinen yllätys joulukuuksi olisi dokkari K:n eurotourista :D sitä K tuskin tarkoitti, mutta saahan siitä unelmoida <3 Hyvää yötä!

Vierailija
10674/20847 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loysin tallaisen artikkelin lokakuulta, ja mulle se oli uusi, niin jaan tannekin. Jotain itselleni uutta myos opin:

Kiro ja Jere tutustuivat Instagramin kautta:

Yhteistyö alkoi, kun jyväskyläläinen Johannes Naukkarinen eli Kiro lähetti Instagramissa viestin Jere Pöyhöselle eli Käärijälle.

"Laitoin viestiin jotenkin, että teillä on niin levoton meininki, että tulisimme varmaan hyvin toimeen. Siitä lähdettiin jutteleen."

https://musiikintekijat.fi/artikkeli/levotonta-meininkia/

Vierailija
10675/20847 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sori, en ole omalla koneella, aakkoset puuttuu...)

Vierailija
10676/20847 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan viela, etta taalta myos opin uutta - pottatukka leikattiin jo yla-asteella.

Käärijä, oikealta nimeltään Jere Pöyhönen, oli yläasteella, kun hän sai kahden luokkakaverinsa kanssa idean: Käärijälle pitäisi leikata pottatukka. Sakset napattiin opettajalta.

Kolmikko lukittautui koulun vessaan ja ei muuta kuin leikkaamaan.

Siitä on kuvakin jossain. Mä irvistän ja mulla on potta, joka haroilee joka suuntaan.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75e23e65-d48c-41dd-b7a6-fde13f…

Vierailija
10677/20847 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä jotenkin Ding Dong, Ding Dong.

Yleensä nuoret ei tällä palstalla kirjoita. Minkä ikäisiä olette 🥴

Vierailija
10678/20847 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loysin tallaisen artikkelin lokakuulta, ja mulle se oli uusi, niin jaan tannekin. Jotain itselleni uutta myos opin:

Kiro ja Jere tutustuivat Instagramin kautta:

Yhteistyö alkoi, kun jyväskyläläinen Johannes Naukkarinen eli Kiro lähetti Instagramissa viestin Jere Pöyhöselle eli Käärijälle.

"Laitoin viestiin jotenkin, että teillä on niin levoton meininki, että tulisimme varmaan hyvin toimeen. Siitä lähdettiin jutteleen."

https://musiikintekijat.fi/artikkeli/levotonta-meininkia/

Kiitos, tämä oli mielenkiintoinen! 

Vierailija
10679/20847 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kyllä jotenkin Ding Dong, Ding Dong.

Yleensä nuoret ei tällä palstalla kirjoita. Minkä ikäisiä olette 🥴

59-v

Vierailija
10680/20847 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että Eurovision Song Contest -tilillä You Tubessä on viime päivien aikana tullut hirmuinen määrä kommentteja ChaChaCha:n musiikkivideoon, ehkä johtuen tuosta MTV EMA  Best Nordic Act -voitosta.