Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
10641/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä PALJON kuvia K:sta!

Kurikasta ja Alavudelta: https://meggsphotography.pixieset.com/krij-alavus112023/

Vierailija
10642/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit. Upeita kuvia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10643/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tässä ketjussa fanittaa Tommya (ainakin jollakin tasolla)? Peukku ylös. 

15 yläpeukkua, ei yhtään alapeukkua - tämänhetkinen tilanne.

Mua yhä mietityttää että missä T on sanonut kertovansa uudesta albumista syntymäpäivänään, 18.11.? Eli sinä joka jokin aika sitten kerroit täällä asiasta, niin pliis kerro lisää! Hänellä ei ole kyseisenä päivänä keikkaa, mutta 17.11. on keikka Kölnissä ja 19.11. Berliinissä. Oletan että viettää synttäreitään Berliinissä.

K:lla taas on tulossa jotain uutta joulukuussa...

Apua, minulle jäi se mieleen täältä jostain palstalta! Olisiko ollut se haastattelu, missä mainitsi, että odottaa icip:n esitystä kovasti? Eikö kuitenkin ollut tieto, että T:ltä pitäisi tulla tämän vuoden lopussa uusi levy?

Vierailija
10644/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n söpöt äänet vo-gu-e -videosta :D https://www.tumblr.com/cha3x/733602341301977088

Vierailija
10645/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan nyt tännekin nämä minun spekulaatiot, kun kukaan ei tarttunut toisella palstalla: 

Minulla pyörii nämä kaikki K:n projektit mielessä.. miten nämä kaikki liittyvät toisiinsa, vai liittyvätkö: K:n punaiset kynnet, tapaaminen Lordin kanssa esiintymisasuissa, nenäpäivä, YleX-haastattelut, uusi Euroopan kiertue?, yllätys joulukuussa, UMK, Linnanjuhlat, uudenvuoden "to be announced" -keikka, uusi albumi, vogue-mainos... AAARGHH!!! Haluan tietäääää!

Vierailija
10646/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan nyt tännekin nämä minun spekulaatiot, kun kukaan ei tarttunut toisella palstalla: 

Minulla pyörii nämä kaikki K:n projektit mielessä.. miten nämä kaikki liittyvät toisiinsa, vai liittyvätkö: K:n punaiset kynnet, tapaaminen Lordin kanssa esiintymisasuissa, nenäpäivä, YleX-haastattelut, uusi Euroopan kiertue?, yllätys joulukuussa, UMK, Linnanjuhlat, uudenvuoden "to be announced" -keikka, uusi albumi, vogue-mainos... AAARGHH!!! Haluan tietäääää!

Tässä on kyllä nyt mysteeriä meille... toi Lordi-kuviokin hämmentäää

Vierailija
10647/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tässä ketjussa fanittaa Tommya (ainakin jollakin tasolla)? Peukku ylös. 

Mua yhä mietityttää että missä T on sanonut kertovansa uudesta albumista syntymäpäivänään, 18.11.? Eli sinä joka jokin aika sitten kerroit täällä asiasta, niin pliis kerro lisää! Hänellä ei ole kyseisenä päivänä keikkaa, mutta 17.11. on keikka Kölnissä ja 19.11. Berliinissä. Oletan että viettää synttäreitään Berliinissä.

Mä seuraan Tommyn uraa ja tekemisiä, mutta missään en ole törmännyt tietoon, että uusi albumi julkaistaisiin juuri 18.11. Ajattelin vaan, että multa on mennyt asia vain ohi silmien. Kiitos jos joku viitsii kertoa, että missä tällainen tieto on? Nimittäin itse en löydä. 

Vierailija
10648/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyllä nyt mysteeriä meille... toi Lordi-kuviokin hämmentäää

Lordi on Kärtsän uusin poikkis.😉 Bojan ja Tommy on menneen talven lumia.

Vierailija
10649/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, minulle jäi se mieleen täältä jostain palstalta! Olisiko ollut se haastattelu, missä mainitsi, että odottaa icip:n esitystä kovasti? Eikö kuitenkin ollut tieto, että T:ltä pitäisi tulla tämän vuoden lopussa uusi levy?

No nyt! Joo, oot oikeassa, se oli sieltä haastattelusta, ja muistin että joku oli sen kääntänyt Tumblriin, joten kaivoin esiin: https://www.tumblr.com/jerrykinoff/729905412520935424/tommy-cash-x-deut…

When could we look forward to the new album?

Soon. We are working on it in full swing. Somewhere in December, but the rollout begins soon, during the coming weeks. We should know exactly when around my birthday. My birthday is on November 18th.

...Ja tuo oli se haastattelu jossa albumista kysyttäessä hän mainitsi ICIPin, ja sitä spekuloitiin silloin että onko ICIP myös T:n levyllä jne jne.

Eli joulukuussa tulossa mahdollisesti T:n levy JA myös joku ylläri K:lta. Hmm, hmm...

Vierailija
10650/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan Tommyn uraa ja tekemisiä, mutta missään en ole törmännyt tietoon, että uusi albumi julkaistaisiin juuri 18.11. Ajattelin vaan, että multa on mennyt asia vain ohi silmien. Kiitos jos joku viitsii kertoa, että missä tällainen tieto on? Nim

En tiedä tosiaan, olen vain palstoilla lukenut juoruja xD mutta esim. tässä genius-sivulla uusi albumi on merkitty tämän vuoden marraskuulle: https://genius.com/albums/Tommy-cash/Tc2023

En tiedä mistä he ovat sen repineet, kai siitä joku pieni vihje on pitänyt olla, vai päästäänkö ne noita keksii?

Vierailija
10651/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, minulle jäi se mieleen täältä jostain palstalta! Olisiko ollut se haastattelu, missä mainitsi, että odottaa icip:n esitystä kovasti? Eikö kuitenkin ollut tieto, että T:ltä pitäisi tulla täm

Herätetäänkö se afterparty nyt taas haudastaan? xD Joo, tämän minä muistin!

Vierailija
10652/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/omppupiiras/733603957700739072 helgoodsilla on ale huomenna, jos olet halunnut ostaa jotain merchiä :)

Vierailija
10653/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"We should know exactly when around my birthday. My birthday is on November 18th."

Okei, eli synttäreiden aikaan vasta ois enemmän tietoa että koska levy tulee ulos, mutta levyn julkaisupäivä se ei ole.

Vierailija
10654/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä valitteli taas palautumisen vaikeutta/mahdottomuutta pitkän rundin jälkeen. Yle x3m n haastattelussa.

Vierailija
10655/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä valitteli taas palautumisen vaikeutta/mahdottomuutta pitkän rundin jälkeen. Yle x3m n haastattelussa.

Joo.. ja ehkä se, että vaikka päällisin puolin näyttää, että hänellä on keikkojen välissä monta päivää, tekee hän muita töitä niin päivinä, ja on vaikea rentoutua, vaikka olisi vapaa hetki. Toivotaan, että K pääsee aurinkolomalle tammikuussa <3 Eihän se Suomessa varmaan voi kunnolla levätä, kun kaikki tunnistaa kaduilla, ja voi olla houkutus mennä studiolle jne.

Vierailija
10656/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spekulointia:

K:n punaiset kynnet = UMK (väriteema), mutta sopii myös nenäpäivään TAI yleisesti vaan pikkujoulusesonkiin.

Tapaaminen Lordin kanssa = vahvasti veikkaan UMK:ta syyksi, ehkä jotain promoa varten tms.

Uusi Euroopan kiertue = hän kertoi että haluaisi tehdä uudestaan mutta ISOMMIN? Sanoisiko hän noin jos ei olisi jo jotain suunnitteilla / suunniteltu? Kun ottaa huomioon että Mikkekin on vihjaillut että nimenomaan ensi vuonna lähtisivät taas kiertueelle ulkomaille, ja kun on jo tippunut infoa ensi kesän festarikeikoistakin. Eli keikka-plänäys on meneillään.

Yllätys joulukuussa = mä veikkaan uutta biisiä ja päivämäärä levynjulkistamiselle!

Vierailija
10657/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spekulointia:

K:n punaiset kynnet = UMK (väriteema), mutta sopii myös nenäpäivään TAI yleisesti vaan pikkujoulusesonkiin.

Tapaaminen Lordin kanssa = vahvasti veikkaan UMK:ta syyksi, ehkä jotain promoa varten tms.

Uusi Euroopan kiertue = hän kertoi että haluaisi tehdä uudestaan mutta ISOMMIN? Sanoisiko hän noin jos ei olisi jo jotain suunnitteilla / suunniteltu? Kun ottaa huomioon ett

Voisikohan kiertue euroopassa olla jonkin suuremman artistin kanssa? K:lla on kyllä omia faneja, mutta mietin kulujen kannalta... toisaalta K tykkää kyllä tehdä omaa juttuaan :D

Vierailija
10658/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tunne ettei nää liity hirveästi toisiinsan(Lordi ja UMK ehkä), K on vaan sanonut kyllä kaikenlaisiin juttuihin kuten sillä on tapana. Niin nyt pukkaa sikana projista ja esiintymisiä eri paikoissa, ja koska CCC-aikakausi loppui niin kaikki kesken jääneet musantekojutut pääsee taas käyntiin, ei sen ihmeessisempää yhteenliittymistä. :D

Vierailija
10659/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko T:n levyllä olla K:n feature? Kun K on kuitenkin aika kuuma nimi viisujen jäljiltä, ja aktiivinen fani/kuuntelijakunta... T on myös tulossa Suomeen ensi keväänä. K voisi olla innoissaan myös T:n oman mv:n kuvaamisesta, koska arvostaa hänen aiempia töitä.. Mielestäni se on yksi vaihtoehto, viakka se "afterparty" -kommentti saattoi olla vitsikin?

Vierailija
10660/20847 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko T:n levyllä olla K:n feature? Kun K on kuitenkin aika kuuma nimi viisujen jäljiltä, ja aktiivinen fani/kuuntelijakunta... T on myös tulossa Suomeen ensi keväänä. K voisi olla innoissaan myös T:n oman mv:n kuvaamisesta, koska arvostaa hänen aiempia töitä.. Mielestäni se on yksi vaihtoehto, viakka se "afterparty" -kommentti saattoi olla vitsikin?

Jep jep, jep jep... Ja se Kiro/Tommy studio-stoori. Kaikki mätsäis kyllä.