Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää plussalle, tämä on Käärijä- ketju.
Tää koko ketju alunperin perustettiin sen takia että T:tä ei hyväksytty toisessa ketjussa, joten siksi täällä on sallivampi suhtautuminen Tommyyn. Joten ei mennä plussalle. Tai siis.. kukin tehköön mitä tahtoo, mutta itse en ainakaan mene. :)
En mäkään mene. Tuossahan spekuloitiin meniskö K esiintymään Tn keikalle Rukalle eli se liittyy Käärijään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo kaipaan uutta K-materiaalia 😭 huomenna on keikka, joten rauha sallittakoon
Eilen saatiin niin hirveästi kivaa kamaa että pärjään huomiseen! Yöllä tuli kuva studiolta, sitten K:n paidanrepimis-stoori, ja päivän lopuksi vielä tiktok Lordin kanssa. Ja tumpussa oli paljon kauniita uusia kuvia!
Ja nyt on Vogue Scandinavian sivuilla K:n unboxing siitä lehdestä!!! Tuo video on niin suloinen että melkein sattuu 😭💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo kaipaan uutta K-materiaalia 😭 huomenna on keikka, joten rauha sallittakoon
Eilen saatiin niin hirveästi kivaa kamaa että pärjään huomiseen! Yöllä tuli kuva studiolta, sitten K:n paidanrepimis-stoori, ja päivän lopuksi vielä tiktok Lordin kanssa. Ja tumpussa oli paljon kauniita uusia kuvia!
Ja nyt on Vogue Scandinavian sivuilla K:n unboxing siitä lehdestä!!! Tuo video on niin suloinen että melkein sattuu 😭💚
Se näyttää niin samalta kuin keväällä. :'O Huomioni kiinnittyi ekana kasvoihin ja luulin että kyseessä oli alkuvuoden klippi, sitten vasta näin uudet korvikset ja Tommy-paidan ja lehden.
teamkaarijauk2023 striimaa tänään T:n osuudesta pari kappaletta ig:sä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tänään tuli Vogue stoori.
Ja nyt tuo ylex! Kuuntelin suunnilleen koko pätkän! K on niin symppis tuon ananasporansa kanssa! JA: sanoi, että nautti Euroopan kiertueesta, olisi voinut yllättäen olla tein päällä kauemminkin, ja että tekisi sen mielellään uudelleen, mutta isommin! Tämähän on mahtava kuulla! Luulen, että K tekee uuden Euroopan kiertueen ensi vuonna!
ig-live menossa T:n keikalta! X-ray on yksi mun lemppari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan nimpparibileisiin? Villi arvaus, että tulee
Kuka ja mihin bileisiin?
Oskarin
Haukotus..kylläpä on kuivunut kasaan tämäkin ketju. Kesällä joku massapsykoosi päällä mutta näköjään järjen ääni voitti, kun bromance osoittautui höpöhöpöksi..?
terv. gf
Vierailija kirjoitti:
Haukotus..kylläpä on kuivunut kasaan tämäkin ketju. Kesällä joku massapsykoosi päällä mutta näköjään järjen ääni voitti, kun bromance osoittautui höpöhöpöksi..?
terv. gf
Sori, väärä ketju, tämä on ihan K:n oma ketju, shipparit on toisaalla
Vierailija kirjoitti:
T ja K twinningejä vaan tulee lisää ja lisää, ihania!
https://www.tumblr.com/katinkulta/733501751461888000/seductive-pose-twi…
Tommy on tosi upea tuossa kuvassa. Minusta hän on sellainen rumankaunis ja kasvoissa on jotakin tosi kiehtovaa. Hyvin moni-ilmeinen ihminen. Kärtsy on toki myös upea ja seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun olin viisi minuuttia myöhässä 😥 Pakko päästä pian Tn keikalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun olin viisi minuuttia myöhässä 😥 Pakko päästä pian Tn keikalle!
Tumpussa joku sanoi että tallensi liven ja lataa sen youtubeen
Kuinka moni tässä ketjussa fanittaa Tommya (ainakin jollakin tasolla)? Peukku ylös.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tässä ketjussa fanittaa Tommya (ainakin jollakin tasolla)? Peukku ylös.
Laitoin peukkua ylös mutta mä tykkään siitä K:n jutuissa (K pehmentää sitä tarpeeksi), sen omat projikset on jonkin verran mun maun ulkopuolella. Liian outoa ja vähän pelottavaa. :'D
Täällä on ig-live eiliseltä T:n keikalta: https://www.youtube.com/watch?v=PvzoS5eeSXk&t=1s
Audio on tosi huonolaatuinen, mut oli silti kiva katsoo Tommya. Hän esitteli lopussa tour manager Alexin (heh, Tommyn "Jesse"), ja Little Mollyssa kivasti huomioi fanin eturivissä ja antoi hänen laulaa. Sanoi myös että olisi halunnut esittää paljon enemmän biisejä, mutta että ensi kerralla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ig-live eiliseltä T:n keikalta: https://www.youtube.com/watch?v=PvzoS5eeSXk&t=1s
Audio on tosi huonolaatuinen, mut oli silti kiva katsoo Tommya. Hän esitteli lopussa tour manager Alexin (heh, Tommyn "Jesse"), ja Little Mollyssa kivasti huomioi fanin eturivissä ja antoi hänen laulaa. Sanoi myös että olisi halunnut esittää paljon enemmän biisejä, mutta että ensi kerralla sitten.
Kiitos!!!
Täs yks hyvä kuva T:stä Manchesterin keikalta: https://www.instagram.com/p/CzZvM9sKXkl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
15 yläpeukkua, ei yhtään alapeukkua - tämänhetkinen tilanne.
Mua yhä mietityttää että missä T on sanonut kertovansa uudesta albumista syntymäpäivänään, 18.11.? Eli sinä joka jokin aika sitten kerroit täällä asiasta, niin pliis kerro lisää! Hänellä ei ole kyseisenä päivänä keikkaa, mutta 17.11. on keikka Kölnissä ja 19.11. Berliinissä. Oletan että viettää synttäreitään Berliinissä.
K:lla taas on tulossa jotain uutta joulukuussa...