Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
No ompa kyllä taas, emoketju ei menny lukkoon sitte millään sen viime viikon järettömän ponispämmäyksen takia mutta nyt kun vaan muutama viesti oli niin naps lukkoon vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele lukitusta ollenkaan eilisillan perusteella
Mä olin siellä eilisiltana ja en mä mitään ihmeellisempää huomannut, kuin että poni kirjoitteli ja joku toinen vastaili hänelle sekä käski mennä hoitoon. Noh täyttihän toki toikin pee taas ketjua huolella ja niistä tehtiin varmaan paljon ilmiantoja.
Miksi ei voi vaan antaa inhottavien viestien olla eikä ruveta poistelemaan tai ilmiantamaan? Ei kukaan sitä ketjua jaksa muutenkaan lukea kymmeniä sivuja taaksepäin, joten sinne ne epäsopivat aiheet hautautuisi muun kirjoittelun sekaan.
Luulen, että joku trolli poisteli viestejä ja teki ilmiantoja saadakseen ketjun lukittua. Ponikin alkaa huomata jäävänsä yksin. Viimeiksi kun ketju lukittui taisi joku trolli käydä tämän ketjun puolella ilakoimassa miten sai ketjun lukittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin siellä eilisiltana ja en mä mitään ihmeellisempää huomannut, kuin että poni kirjoitteli ja joku toinen vastaili hänelle sekä käski mennä hoitoon. Noh täyttihän toki toikin pee taas ketjua huolella ja niistä tehtiin varmaan paljon ilmiantoja.
Miksi ei voi vaan antaa inhottavien viestien olla eikä ruveta poistelemaan tai ilmiantamaan? Ei kukaan sitä ketjua jaksa muutenkaan lukea kymmeniä sivuja taaksepäin, joten sinne ne epäsopivat aiheet hautautuisi muun kirjoittelun sekaan.
Luulen, että joku trolli poisteli viestejä ja teki ilmiantoja saadakseen ketjun lukittua. Ponikin alkaa huomata jäävänsä yksin. Viimeiksi kun ketju lukittui taisi joku trolli käydä tämän
No kaipa sitten joku tuosta toisten keskustelun häiritsemisestä jotain kicksejä saa. Säälittää kyllä tommoset ihmiset, toivottavasti joskus saisivat jotain muutakin sisältöä elämäänsä.
Kuka pöllö menny taas poistattelemaan kommentteja. Kun niitä poistopyyntöjä tulee riittävästi, niin tulos on tuo.
Huohhhh 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että joku trolli poisteli viestejä ja teki ilmiantoja saadakseen ketjun lukittua. Ponikin alkaa huomata jäävänsä yksin. Viimeiksi kun ketju lukittui taisi joku trolli käydä tämän
Tavalliset Moraalimarketat niitä poistelutti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pöllö menny taas poistattelemaan kommentteja. Kun niitä poistopyyntöjä tulee riittävästi, niin tulos on tuo.
Huohhhh 🙄
No kun ei siellä mun mielestä ees oo nyt ollu semmoista mitä pitäisi pyytää poistettavaksi? Ainakaan paljoa. Ja mä en jaksa uskoa että ketjut muutaman normaalin kirjoittajan poistopyynnön takia lukittuu vaan jos se poistopyyntöjen takia menee lukkoon niin se on nimenomaan joku kiusanhenki, joka on varmaan koko yön rynkyttänyt myös poistonappia kuin sitä vantaalaista sohvaa.
Eikö ne aiemmatkin lukitukset olleet aina viikonloppuisin?
Vierailija kirjoitti:
Huhhahgay-kyltin kanssa Apollossa ollut oli Kurikassa myös, ja K oli hänet huomioinut ja sanoi että seuraava biisi on huhhahgay
Onko tämä tyyppi meikäläisiä?😉
Aito kertoi poistattavansa kaikki viestit, joten se tästä aiheesta sitten.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tuota huomannut mutta ei kait siinä sitten.
Vantaalainen naapurusto on raivoissaan Kääriä muraalista.
Onhan se ihan heeeeeelvetin ruma.
Vierailija kirjoitti:
Peiliinkö olet katellut?
Käärijästä kertoo paljon se että sen fanikunta on sellaista kuin tämän ketjun vakiväki. 🤕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi sen muistaakseni plussan puolella ja syytti mm. luopioiksi niitä, jotka edelleen kirjoittelee vauvalla. Oli taas sellaista settiä kyseisellä ihmiseltä, että voi hyvää päivää sentään.
No onhan se ihan järkyttävä se muraali. Kuka haluaisi katsella kotinsa ikkunasta sellaista. Oksetus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy kyynel 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi sen muistaakseni plussan puolella ja syytti mm. luopioiksi niitä, jotka edelleen kirjoittelee vauvalla. Oli taas sellaista settiä kyseisellä ihmiseltä, että voi hyvää päivää sentään.
Ei se siellä eilen illalla ollut tai ei ainakaan kirjoitellut nimimerkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhahgay-kyltin kanssa Apollossa ollut oli Kurikassa myös, ja K oli hänet huomioinut ja sanoi että seuraava biisi on huhhahgay
Onko tämä tyyppi meikäläisiä?😉
Jutuista päätellen ainakin sopisi hyvin joukkoon.😂
Vierailija kirjoitti:
No onhan se ihan järkyttävä se muraali. Kuka haluaisi katsella kotinsa ikkunasta sellaista. Oksetus sentään.
Kiitos vaan mielipiteestäsi, se on rekisteröity. NEXT.
Vierailija kirjoitti:
Minä!! Se on kyllä upea muraali, mutta ymmärrän, että sen lähellä asuvien joukossa on sellaisia ihmisiä, joilla ei ole parempaa tekemistä ja hieman kateuttakin oman kaupungin poikaa kohtaan.
"Ihan sama" on esitetty jo keväällä Tampereella. Ei taida tulla levylle, mutta joskus livebiisinä keikoilla.