Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tuo IPICIn Käärijän kanssa vetänyt poika, kuka sitten lieneekään.
Se on virolainen nainen, Valerie yms. On tiktokissa ja discordissa ainakin :)
Nainen? Näytti ja kuulosti nuorelta pojalta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tuo IPICIn Käärijän kanssa vetänyt poika, kuka sitten lieneekään.
Se on virolainen nainen, Valerie yms. On tiktokissa ja discordissa ainakin :)
Nainen? Näytti ja kuulosti nuorelta pojalta 😂
Joo, hän eläytyi rooliinsa ja oli pukeutunut K:si jos huomasit. Mutta on ihan nainen tosiaan, ig jaettu edellisellä sivulla
Vierailija kirjoitti:
Täs vielä pari kivaa giffiä kauniista K:sta:
https://www.tumblr.com/khihi/732976964272603136/silliest-prettiest-man-…
Hurjan pitkät silmäripset.
Livetystietoja poimittu muista ketjuista: huomisen hotellikeikalle on menossa ainakin Sampitar ja CCCtyttö, eli mahdollisesti voi tulla jotain liveä. Tämän illan hevonkuusen baarikeikalla (alkaa 23) ei ole kuulumisia että kukaan vakkarilivettäjä olisi paikalla, mutta tumpusta ainakin yksi on paikalla eturivissä ja lupaa raporttia. Sama henkilö mainitsi myös että jollain ulkopuolisella valopuvaajalla (meggs photo) olisi kuvauslupa tän illan keikalle jolta voi odottaa kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Livetystietoja poimittu muista ketjuista: huomisen hotellikeikalle on menossa ainakin Sampitar ja CCCtyttö, eli mahdollisesti voi tulla jotain liveä. Tämän illan hevonkuusen baarikeikalla (alkaa 23) ei ole kuulumisia että kukaan vakkarilivettäjä olisi paikalla, mutta tumpusta ainakin yksi on paikalla eturivissä ja lupaa raporttia. Sama henkilö mainitsi myös että jollain ulkopuolisella valopuvaajalla (meggs photo) olisi kuvauslupa tän illan keikalle jolta voi odottaa kuvia.
...help xD olen joskus asunut Kurikassa :D ihana miten näistä paikoista puhutaan :D Saavat ulkomaan fanit ainakin kunnon Suomi-kokemuksen! Siellä oli tällä viikolla yli 10cm lunta tuttuni mukaan
Vierailija kirjoitti:
Oliko se hannah-mikälie menossa kans siis vasta huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se hannah-mikälie menossa kans siis vasta huomenna?
Joku sanoi just toisessa ketjussa että hanna(mikälie) ois tänään paikalla, mutta ei ole luvannut livettää niin ei varmuutta siitä.
Äh, miten emoketju meni lukkoon heti aamusta 😳
En ihmettele lukitusta ollenkaan eilisillan perusteella
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei lukittu jo silloin eikä vasta aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin siellä eilisiltana ja en mä mitään ihmeellisempää huomannut, kuin että poni kirjoitteli ja joku toinen vastaili hänelle sekä käski mennä hoitoon. Noh täyttihän toki toikin pee taas ketjua huolella ja niistä tehtiin varmaan paljon ilmiantoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin siellä eilisiltana ja en mä mitään ihmeellisempää huomannut, kuin että poni kirjoitteli ja joku toinen vastaili hänelle sekä käski mennä hoitoon. Noh täyttihän toki toikin pee taas ketjua huolella ja niistä tehtiin varmaan paljon ilmiantoja.
Miksi ei voi vaan antaa inhottavien viestien olla eikä ruveta poistelemaan tai ilmiantamaan? Ei kukaan sitä ketjua jaksa muutenkaan lukea kymmeniä sivuja taaksepäin, joten sinne ne epäsopivat aiheet hautautuisi muun kirjoittelun sekaan.
Oli siellä eilen myös taas yksityishenkilöstä puhetta. Ehkä sekin aiheutti ilmiantoja.
Eiköhän se kohta avaudu. Ei siellä minusta mitään törkeää ollut, verrattuna joihinkin aiempiin kertoihin kun on lukittu.
Julkaisematon biisi ilmeisesti K esittänyt eilen.
Tänne joku kirjottanut lyriikat kuulemansa perusteella: https://www.tumblr.com/omppupiiras/733039812139974656/wrote-down-what-i…
Toi uusi biisi kyllä yllätti! Mutta on sen verran lyhyt, että tuskin on sinkku... Mutta minulle tuo lähinnä osoittaa, että K:lla on vielä ihan räppiäkin tekeillä 💪 hän kyllä tekee juurikin monia eri genrejä
Vierailija kirjoitti:
Julkaisematon biisi ilmeisesti K esittänyt eilen.
Tänne joku kirjottanut lyriikat kuulemansa perusteella: https://www.tumblr.com/omppupiiras/733039812139974656/wrote-down-what-i…
Mä kuulin "älä välitä vaik et näytä nätiltä kuka tääl nyt ei näyttäis välil vähän fätiltä".
Ccc-tytöllä hauskoja stooreja, Alavudella näyttää olevan reilusti lunta.
Huhhahgay-kyltin kanssa Apollossa ollut oli Kurikassa myös, ja K oli hänet huomioinut ja sanoi että seuraava biisi on huhhahgay
ICIP youtubessa 1.7M rikki!