Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
10361/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se Tiia ollut kuvaamassa keikkoja? Saakohan enää kuvauslupia. Oon koittanut etsiä viime keikoilta hyvälaatuisia kuvia mutta en oo löytänyt 

Hän taitaa olla jossain ulkomailla kuvaamassa jotain muuta projektia. Mutta samaa olen harmitellut, että jos Mikke ei ole mukana niin ei saada ammattilaiskuvia. Apollosta en ole löytänyt mitään kunnollista mikä harmittaa kun K oli extranättinä siellä.

On nää aika nättejä kuvia:

https://www.tumblr.com/elisavetp/732995221866053632/source-babymedicine…

https://www.tumblr.com/king-krisu/732979381133328384/posting-these-on-t…

Vierailija
10362/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihana tuo K:n repostaama "tunne on vahva💚". Tuota kasvojen ilmettä ei olla ennen nähtykään. Karismaattinen mies. 😍

Jooo!! Tämän kuvaajan kuvat on tumpussa 💚 tuo ilme oli upea 🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10363/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anna lainata, mutta poni viestitti, että hänellä on vielä paljon kerrottavaa. Tiedoksi ponille, ettei kukaan ole kiinnostunut sinun jutuistasi.

Ei se taida ponia haitata. Innostuu vaan lisää. Eiköhän kyseinen tyyppi ole elämänsä aikana saanut useasti naisilta pakkeja yökerhoissa ja tinderissä.  

Vierailija
10364/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se Tiia ollut kuvaamassa keikkoja? Saakohan enää kuvauslupia. Oon koittanut etsiä viime keikoilta hyvälaatuisia kuvia mutta en oo löytänyt 

Hän taitaa olla jossain ulkomailla kuvaamassa jotain muuta projektia. Mutta samaa olen harmitellut, että jos Mikke ei ole mukana niin ei saada ammattilaiskuvia. Apollosta en ole löytänyt mitään kunnollista mikä harmittaa kun K oli extranättinä siellä.

On nää aika nättejä kuvia:

https://www.tumblr.com/elisavetp/732995221866053632/source-babymedicine…

https://www.tumblr.com/king-krisu/732979381133328384/posting-these-on-t…

On ihan nättejä fanikuvia, mutta ei oikein voi verrata ammattilaiskuviin, joissa näkyy kaikki yksitiskohdat todella tarkasti ja kokonaisuus hyvin rajattu. Ja niitä olen jäänyt kaipaamaan, toivottavasti saadaan vielä edes isommilta keikoilta.

Vierailija
10365/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei anna lainata, mutta poni viestitti, että hänellä on vielä paljon kerrottavaa. Tiedoksi ponille, ettei kukaan ole kiinnostunut sinun jutuistasi.

Ei se taida ponia haitata. Innostuu vaan lisää. Eiköhän kyseinen tyyppi ole elämänsä aikana saanut useasti naisilta pakkeja yökerhoissa ja tinderissä.  

Minä olen kuvitellut ponin naiseksi. Joku sivupersoonistaan on tosin iäkkämpi mies.

Vierailija
10366/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuvitellut ponin naiseksi. Joku sivupersoonistaan on tosin iäkkämpi mies.

Poni hahmojen esittäjiä on selkeästi ainakin kaksi. Sen lisäksi trollailuun taisi lähteä mukaan myös ihan oman ketjun väkeä. Pas*aa huumoria heillä joo. 

Vierailija
10367/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia on ollu muissa töissä ulkomailla.

Tervemenoa. En jää kaipaamaan överisävytettyjä kuviaan.

Vierailija
10368/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan syödä aamuaisjugurttini ton lavalla paidattomana makaavan käärijän päältä..nomm nommmm🍌

Vierailija
10369/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastettu puutarhasta, mutta tietääkö joku tästä enemmän että mitä oli tapahtunut? Oliko tää joku icip:n laulanut fani vai kuka?

"Joku mies päässyt eilen lavalle Kurikassa ja sanonut Kärtsälle että meistä heteroista jokainen on 99% hetero, ja kun K kysyi että mikä se yksi prosentti on, niin kundi vastasi, että mulle se oot sinä."

Vierailija
10370/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti piti kuitenkin juosta tänne raportoimaan 😂. Saat kyllä huomiota, älä huoli.

(Joo sillä kilahti taas ilmeisesti oikein kunnolla, jos suuntaatte puutarhahommiin niin ottakaa ihmeessä popparit mukaan. Viihdyttävää!)

Vierailija
10371/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, miten emoketju meni lukkoon heti aamusta 😳

Käväisin puutarhalla äsken, koska emo on lukittu. Sain heti melkoiset syytökset niskaani, kun kommentoin yhtä viestiä, jonka ymmärsin eri tavalla kuin muut. Väitettiin heti valehtelijaksi, joka kommentoi omia viestejään. Raivoisaa menoa. En jäänyt tutkimaan sen kummemmin.

Oli kyllä aika ikävällä tavalla kirjoitettu viesti, ei saanut varmaan siksi oikein vastakaikua

Vierailija
10372/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti piti kuitenkin juosta tänne raportoimaan 😂. Saat kyllä huomiota, älä huoli.

(Joo sillä kilahti taas ilmeisesti oikein kunnolla, jos suuntaatte puutarhahommiin niin ottakaa ihmeessä popparit mukaan. Viihdyttävää!)

Anteeksi, teki vaan mieli avautua tänne, kun tosiaan vähän järkytyin tuosta menosta, kun siellä kävin. En muistanut, ettei ole fiksua tulla kantelemaan. Poistan tuon viestini. En tiedä keneksi minua luullaan. 

Vierailija
10373/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10374/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastettu puutarhasta, mutta tietääkö joku tästä enemmän että mitä oli tapahtunut? Oliko tää joku icip:n laulanut fani vai kuka?

"Joku mies päässyt eilen lavalle Kurikassa ja sanonut Kärtsälle että meistä heteroista jokainen on 99% hetero, ja kun K kysyi että mikä se yksi prosentti on, niin kundi vastasi, että mulle se oot sinä."

Tästä tarvitaan video! 😂 ihana fani, varsinkin Pohjanmaalla homoksi kuuleminen on ollut suunnilleen pahinta mitä miehelle voi tapahtua... Mutta tällaiset tarinat kertovat kyllä että ajat ovat muuttumassa, osittain K:n ansiosta

Vierailija
10375/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun tungen tänne keikkaraporttien ja -kuvien sekaan, mutta Tommyn uuden levyn julkaisupäivä julkistetaan hänen syntymäpäivänä 18.11. Odotan innolla 😊

Vierailija
10376/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kun tungen tänne keikkaraporttien ja -kuvien sekaan, mutta Tommyn uuden levyn julkaisupäivä julkistetaan hänen syntymäpäivänä 18.11. Odotan innolla 😊

Oho! Vielä ei ole yhtään sinkkua siltä levyltä tullut? Hänellä on erilainen strategia kuin monilla muilla :D

Vierailija
10377/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on ollut kaikenlaista ees taas seilaamista eilen, Härtsä ollut icipissä Tommyn osuuden vetämässä ja tämä fani taas oli välikuoleman aikana lavalla, en tiedä miksi ihmeessä. Myös Härtsä cccn ajaksi kiipesi lavalta yleisön sekaan, koska sieltä oli tosi helppo vaan siirtyä edestakaisin. 

Vierailija
10378/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on kyllä se tyhmemmän kansanryhmän idoli.

Ihmiset jotka ei tajua musiikista mitään mutta pitävät viinasta ja koheltamisesta.

IHAN SAMA IHAN SAMA kun et kuitenkaan huutelis samaa livenä. 

Vierailija
10379/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peittäisi edes sen mahansa

Kuin olisi raskaana viidennellä kuulla 

Ja kielensä. Se on kuin kirahvilla.

Vierailija
10380/20847 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopivasti ihan sama esitettiinkin. Juuri näille nettikiusaajille, ei tarvitse vastata noille muuta kuin "IHAN SAMA" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän