Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
9861/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai K:lla keikkaa oo tänään? Vai oonko missannut jotakin?

Vierailija
9862/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ruotsalaismiehellä ei ollut lehmää, mutta hänen naapurilla oli. Ruotsalaismies oli iloinen naapurinsa puolesta ja oli tyytyväinen omaan elämäänsä.

Amerikkalaisella ei ollut lehmää, mutta hänen naapurilla oli. Amerikkalainen ihaili naapuriaan ja innostui tekemään kovasti töitä kunnes pystyi ostamaan oman lehmän.

Venäläismiehellä ei ollut lehmää, mutta hänen naapurilla oli. Venäläismies päätti käydä varastamassa naapurinsa lehmän.

Suomalaismiehellä ei ollut lehmää, mutta hänen naapurilla oil. Suomalaismies päätti käydä ta p p a m assa naapurinsa tehmän.

Huono vertaus, sillä tässä tapauksessa sillä suomalaisella on jo kolme lehmää, mutta valittaa köyhyyttään ja tappioitaan koska tietää/kuvittelee jollain muulla olevan niitä vielä enemmän, saaden jotkut sinisilmäiset uskomaan että on täysin lehmätön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9863/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ruotsalaismiehellä ei ollut lehmää, mutta hänen naapurilla oli. Ruotsalaismies oli iloinen naapurinsa puolesta ja oli tyytyväinen omaan elämäänsä.

Amerikkalaisella ei ollut lehmää, mutta hänen naapurilla oli. Amerikkalainen ihaili naapuriaan ja innostui tekemään kovasti töitä kunnes pystyi ostamaan oman lehmän.

Venäläismiehellä ei ollut lehmää, mutta hänen naapurilla oli. Venäläismies päätti käydä varastamassa naapurinsa lehmän.

Suomalaismiehellä ei ollut lehmää, mutta hänen naapurilla oil. Suomalaismies päätti käydä ta p p a m assa naapurinsa tehmän.

Huono vertaus, sillä tässä tapauksessa sillä suomalaisella on jo kolme lehmää, mutta valittaa köyhyyttään ja tappioitaan koska tietää/kuvittelee jollain muulla olevan niitä vielä enemmän, saaden jotkut sinisilmäiset uskomaan että on täysin lehmätön

Jatka kateudessasi vellomista. 

Vierailija
9864/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei kai K:lla keikkaa oo tänään? Vai oonko missannut jotakin?

Ei ole.

Vierailija
9865/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että Käärijä on jo kurkkuaan myöten tätä paskaa.

Pakko vaan pitää naama virneessä ja jatkaa kun laskuja ropisee.

Vierailija
9866/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siltähän kaikki tappiopuheet tosiaan vaikuttaa. Intohimo musiikkiin on lyhyessä ajassa vaihtunut intohimoksi rahaan.

Vierailija
9867/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siltähän kaikki tappiopuheet tosiaan vaikuttaa. Intohimo musiikkiin on lyhyessä ajassa vaihtunut intohimoksi rahaan.

Hän ei olisi tehnyt musiikkia kymmentä vuotta ilman tienistejä jos ei rakastaisi sitä. Ja kyllä, hän ansaitsee ja saa haluta tienata nyt kun on yksi tunnetuimmista suomalaisista. Hän saa raha, mutta menetti yksityisyytensä ja käyttää tajuttomasti aikaa työhönsä. On myös sanonut että tekee musiikkia niin kauan kuin se on hauskaa. Ja se hänelle sallittakoon vaikka eläköityisi viiden vuoden päästä miljonäärinä. Minä tuen hänen musiikkiaan niin kauan kuin hän sitä tekee.

Vierailija
9868/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä sun motiivi on jauhaa täällä tuota samaa asiaa viesti toisensa perään?

Vierailija
9869/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei taida kestää sitä, että muut menestyy ja ansaitsee sillä. K on tehnyt suomalaisen musiikin ja matkailun eteen niin paljon, että minusta voisi ansaita enemmänkin. Hänellä vaikuttaa myös olevan hyvä työmoraali ja jaksaa luoda uraa nyt kun on valokeilassa. Kadehtimisen sijaan jokainen voi ottaa mallia ja miettiä, miten itse voi omaa tilannettaan parantaa, kadehtimisesta ei saa itselleen kuin pahan olon. 

Vierailija
9870/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommylla jo joku ensi kesän keikka myös vahvistunut, tää on Portugalissa: https://sonarlisboa.pt/en

Vierailija
9871/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tommylla jo joku ensi kesän keikka myös vahvistunut, tää on Portugalissa: https://sonarlisboa.pt/en

Seuraan nyt näitä T:n keikkajuttuja tarkasti, koska festarit yms. missä hän on, ovat myös genren ja yleisön puolesta mahdollisia K:lle :D

Vierailija
9872/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jotkut ei taida kestää sitä, että muut menestyy ja ansaitsee sillä. K on tehnyt suomalaisen musiikin ja matkailun eteen niin paljon, että minusta voisi ansaita enemmänkin. Hänellä vaikuttaa myös olevan hyvä työmoraali ja jaksaa luoda uraa nyt kun on valokeilassa. Kadehtimisen sijaan jokainen voi ottaa mallia ja miettiä, miten itse voi omaa tilannettaan parantaa, kadehtimisesta ei saa itselleen kuin pahan olon. 

Tuollaiset intensiiviset vihaajat voivat usein myös olla joku entinen fani joka on pettynyt johonkin artistissa, ja sitten jää pakkomielle päälle. Tähän viittaa myös se että kyseinen henkilö on näköjään jotakuinkin perillä K:n sanomisista ja tekemisistä, eli seuraa sen juttuja.  Pelkkä kateus ei luultavasti ole tarpeeksi motivaatiota jankkaamiseen, ja "tavalliset" artistien inhoajat eivät yleensä katso mitään niiden tekemisiä eivätkä jaksa käyttää aikaa foorumeilla valittamiseen, vaan siihen tarvitaan yleensä jokin vahva tunneside, kuten fanituksen kääntyminen vihaksi. (Tai se että artisti nähdään oman fanityksen kohteen kilpailijana, kuten se yksi hardcore PB-fani muinoin.)

Vierailija
9873/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli taas se ihana ajatus siitä miten paljon kaikkea hienoa tulemme saamaan K+Crewlta sen uran aikana! Olen seurannut niitä vasta viisuista lähtien (joo olen mattimyöhäinen, en ollut yhtään kiinnostunut koko hässäkästä keväällä) ja ollaan saatu niin paljon kamaa tän puolen vuoden aikana! Jotenkin tuntuu että jopa niitten koko lavashow ja K+Daltonit+Häärijä+Jesse ja muut- tarinakin kokoajan kehittyy ja muuttuu kokoajan pikkuisen, kuin elävä olento.

Mitä kaikkea me saadaankaan näiltä seuraavien vuosien aikana? Varsinkin kun he löytävät sopivan tasapainoisen työrytmin. Uusia biisejä, albumeita, uusia esiintymisasuja. Musavideoita! Haastiksia, tiktokeja... ollaan vasta kaiken alussa! :D

Vierailija
9874/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulle tuli taas se ihana ajatus siitä miten paljon kaikkea hienoa tulemme saamaan K+Crewlta sen uran aikana! Olen seurannut niitä vasta viisuista lähtien (joo olen mattimyöhäinen, en ollut yhtään kiinnostunut koko hässäkästä keväällä) ja ollaan saatu niin paljon kamaa tän puolen vuoden aikana! Jotenkin tuntuu että jopa niitten koko lavashow ja K+Daltonit+Häärijä+Jesse ja muut- tarinakin kokoajan kehittyy ja muuttuu kokoajan pikkuisen, kuin elävä olento.

Mitä kaikkea me saadaankaan näiltä seuraavien vuosien aikana? Varsinkin kun he löytävät sopivan tasapainoisen työrytmin. Uusia biisejä, albumeita, uusia esiintymisasuja. Musavideoita! Haastiksia, tiktokeja... ollaan vasta kaiken alussa! :D

Nimenomaan!!! Odotan innolla kaikkea tuota! K on niin  viihdyttävä ja taitava artisti, että on kunnia ja ilo seurata tulevia projekteja <3 Olen jopa saanut mieheni mukaan tähän hommaan, hän suostuu tulla keikoille kanssani! Ja olen varma, että hänkin alkaa pitämään K:sta kun on nähnyt hänet livenä :D

Vierailija
9875/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuollaiset intensiiviset vihaajat voivat usein myös olla joku entinen fani joka on pettynyt johonkin artistissa, ja sitten jää pakkomielle päälle. Tähän viittaa myös se että kyseinen henkilö on näköjään jotakuinkin perillä K:n sanomisista ja tekemisistä, eli seuraa sen juttuja.  Pelkkä kateus ei luultavasti ole tarpeeksi motivaatiota jankkaamiseen, ja "tavalliset" artistien inhoajat eivät yleensä katso mitään niiden tekemisiä eivätkä jaksa käyttää aikaa f

Viisujen aikaan ja vähän sen jälkeen Käärijän YT videoiden alle ilmaantui säännöllisin väliajoin muutama ulkkis trolli jotka dissasi Jereä. Kun stalkkasin parin profiilin niin kappas vaan, sanoivat itseänsä muusikoiksi ja toinen ilmoitti " my music is everywhere". Niin varmaan, neverhööd.

Vierailija
9876/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Seuraan nyt näitä T:n keikkajuttuja tarkasti, koska festarit yms. missä hän on, ovat myös genren ja yleisön puolesta mahdollisia K:lle :D

Samoin! Kovasti oon myös yrittänyt arvailla kuka se maailmantähti on jonka kaa ”nimet vielä puuttui paperista” Käärijä-collabin suhteen. Kuka tahansa T:n kanssa collabin tehnyt on mahdollinen. Tai sit joku täysin yllätysnimi - varmasti allulla on paljon sananvaltaa siinä. 

Mietin myös yhä sitä Miken ”XXXXX” lempi K-biisi listauksessa. Ja se suomalainen naisartisti… ja ja… mitä seuraavaksi tulossa, milloin levy.. ja haluaako yhä ulkomaille (euro-kiertueen perusteella sanoisin että kyllä). Niin paljon kaikkea kiinnostavaa mitä odotella. 

Ja: miten Häärijän matka jatkuu. Sanoi ekat sanansa Lontoossa. 

Vierailija
9877/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hän ei olisi tehnyt musiikkia kymmentä vuotta ilman tienistejä jos ei rakastaisi sitä. Ja kyllä, hän ansaitsee ja saa haluta tienata nyt kun on yksi tunnetuimmista suomalaisista. Hän saa raha, mutta menetti yksityisyytensä ja käyttää tajuttomasti aikaa työhönsä. On myös sanonut että tekee musiikkia niin kauan kuin se on hauskaa. Ja se hänelle sallittakoon vaikka eläköityisi viiden vuoden päästä miljonäärinä. Minä tuen hänen musiikkiaan niin kauan kuin hän sitä tekee.

Hienoa, olemme siis lopultakin samaa mieltä siitä, että kaikki puheet tappiolla tekemisestä on pelkkää valhetta, eikä niitä siis kannata uskoa, saati täällä toistella. 

Vierailija
9878/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuollaiset intensiiviset vihaajat voivat usein myös olla joku entinen fani joka on pettynyt johonkin artistissa, ja sitten jää pakkomielle päälle. Tähän viittaa myös se että kyseinen henkilö on näköjään jotakuinkin perillä K:n sanomisista ja tekemisistä, eli seuraa sen juttuja.  Pelkkä kateus ei luultavasti ole tarpeeksi motivaatiota jankkaamiseen, ja "tavalliset" artistien inhoajat eivät yleensä katso mitään niid

Tyypillistä xD 

Vierailija
9879/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hienoa, ole

Ei, sinä vain kuvittelet olevasi oikeassa. 

1. K:n lavashowhun kuuluu huulen heitto, vitsailu jne. Kaikkia hänen puheitaan ei tarvitse tulkita sanasta sanaan. 

2. Hänen raha-asiansa ei kuulu sinulle eikä minulle. 

3. Se, että hän on neljä kuukautta sitten alannut tienaamaan rahaa ei tarkoita, etteikö hänestä edelleen tuntuisi siltä, että hän on köyhä. Varallisuuden kerryttämiseen menee enemmän kuin muutama kuukausi.

4. Poistu täältä jos sinulla ei ole mitään rakentavaa sanottavaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa sinun "mielipiteesi"

Vierailija
9880/20844 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Cy3mkKBtRK0/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tumblr:

#the way my mouth would be open and ready

Yes yes 😍😍😍👅👅