Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Mikke käyttää vähän liian tekotaiteellisia efektejä ja the lähikuvat on aina liian kaukaa eikä "naisen silmin" (+ gaysilmin) otettu.
En sanois, että joidenkin ammattikuvaajien "huonoksi käytökseksi" arvioitu kritiikki oli ihan tuulesta temmattu
Minä pidän Miken kuvista, ja ymmärrän että K haluaa pitää Miken mukana. Varmaan saamme välillä jotain kuvausluvallistennkuvia eri vinkkelistä 🤔
Apua miten tää on muuttunut. Palsta.
Mä ymmärsin niin, että kuvauslupia ei enää anneta ulkopuolisille.
Vierailija wrote:
Mikke käyttää vähän liian tekotaiteellisia efektejä ja the lähikuvat on aina liian kaukaa eikä "naisen silmin" (+ gaysilmin) otettu.
En sanois, että joidenkin ammattikuvaajien "huonoksi käytökseksi" arvioitu kritiikki oli ihan tuulesta temmattu
Taasko se tuli itseään kehumaan ja muita mollaamaan. Jokaisella taiteilijalla on oma tyyli, myös valokuvauksessa. Kaikkia ei voi miellyttää. Mulle kelpaa ja niin näemmä myös Käärijälle itselleen ja hänhän sen lopulta päättää ketä kuvaajaa pitää mukanaan.
Joo ei oikeen aivo lepää nyt enää
Mä oon kyllä ihan onnessani tosta Joksujen lomareissusta. Jotenkin niin iloinen niiden puolesta. Varmaan huikea reissu, isolla porukalla ilmeisesti lähteneet. Toivon paljon kuvia, mut tietysti parasta lomailua heille olla liikaa somettamatta.
Vierailija wrote:
Minä pidän Miken kuvista, ja ymmärrän että K haluaa pitää Miken mukana. Varmaan saamme välillä jotain kuvausluvallistennkuvia eri vinkkelistä 🤔
Mä pidän Miken kuvista, hänellä on oma tyylinsä, ja hänen kuvansa sopii mihin tahansa suurelle yleisölle suunnattuun julkaisuun, markkinointimateriaaliin jne.
Mutta on kyl kiva nähdä myös muun tyylisiä, ja erilaisin silmin otettuja.
Euroopan kiertueella on kaiketi hyvä olla tutulla porukalla, joiden kanssa tietää homman sujuvan - ovat jo niin hitsautuneet kiinni kesän keikkarumban jälkeen. Ehkä olis hiukan liian iso riski ottaa joku ihan uusi mukaan porukkaan just nyt. Kyllä Mikke hoitaa homman, ja kaikki menee hyvin!
Muidenkin kuvat on olleet kivoja välillä kun katsontakulma erilainen. Kuten aina. Se ei liity siihen onko joku huonompi tai parempi kuvaaja vaan erilaiseen lähestymistapaan. Mutta hyvä näin, onneksi on hyvä kuvaaja lähellä ja ihminen johon voi luottaa. Ilmeisesti jotain sotkua jo muiden kanssa.
Hirvee tää "uudistus". En kyllä tykkää. Ei toimi kovin jouhevasti.
Taidan olla mielipiteeni kanssa vähemmistössä, mutta omaan silmääni tämä leiska on nyt kevyempi ja selkeämpi, ainakin näin mobiilikäyttäjän näkökulmasta katsottuna.
Vierailija wrote:
Hirvee tää "uudistus". En kyllä tykkää. Ei toimi kovin jouhevasti.
Ei tää ainakaan palstailua miellyttävämmäksi tee. Itsekin käytän puhelimella, mut en näe kyllä mitään parannusta entiseen, päinvastoin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote: Eli onko niin että peukuttaa ei enää voi?
Kannattaa siis palstan nuolien sijaan ”peukuttaa” Käärijän MTV EMA - äänestysnappia!
Paukutettu on muutama kymmentä ääntä päivässä.
Keksin työmatkoille uutta tekemistä. Musat korviin ja samalla voi painella äänestysnappia.
Jaaha, tälläistäkö uudistusta sitä nyt sitten saatiin.. 🤔 Kai se on tähän tottuminen.
Sanoikos Kärppy Kuopion keikalla harjoittelevansa pidempää settiä eurotouria varten? Ihan kuin olisin tälläisen twiitin tms. välispiikeistä nähnyt jossain. Kieltämättä olin mielessäni miettinyt, että mahtaisko ulkkislavoille riittää se tunnin setti, josta kotimaassakin on about puolet ollut pulinaa. Ja kun se puheen tuottaminen englanniksi on mitä on, niin välispiikit tuskin tulee oleen yhtä runsaita, niin biisejä täytynee vetää useampi. Suomikeikoilla musiikin osuus ollut reilu puoli tuntia.
Eniten tässä uudistuksessa risoo toi vauva.fi yläpalkki, jota ei enää kännykän näytöllä saa skrollattua piiloon niinkuin ennen, niin täytyy entistä paremmin tarkistaa selustansa palstaillessa. 😆
Vierailija wrote:
Euroopan kiertueella on kaiketi hyvä olla tutulla porukalla, joiden kanssa tietää homman sujuvan - ovat jo niin hitsautuneet kiinni kesän keikkarumban jälkeen. Ehkä olis hiukan liian iso riski ottaa joku ihan uusi mukaan porukkaan just nyt. Kyllä Mikke hoitaa homman, ja kaikki menee hyvin!
Siellä euroopassa saattaa myös olla lisäksi joillakin keikkapaikoilla omat vakkarikuvaajat jotka tekevät heidän someen matskua, ja sitten paikallisen viihdelehdistön kuvaajia. Viron festarikeikalta oli parissa viihdesivustolla eri paikallisten kuvaajien ottamia tuotoksia, tuskin K kieltäytyisi siitä että jonkun sikäläisen lehden kuvaaja saisi tulla räpsimään otoksia.
Ei noissa Miken kuvissa oo ikinä lihaa eikä hikeä. Semmosta siistiä ja puhkiharkittua. Kuvaajansa näköistä. Neitsytmiehet on semmosia
Vierailija wrote:
Eniten tässä uudistuksessa risoo toi vauva.fi yläpalkki, jota ei enää kännykän näytöllä saa skrollattua piiloon niinkuin ennen, niin täytyy entistä paremmin tarkistaa selustansa palstaillessa. 😆
Ai jehna. Tärkein asia ja meinas unohtua multakin 😂
No kyllähän tuon saattoi muutenkin päätellä, kun julkaisivat aikaisemmin kuvan lentolipusta. Naureskelin toisella palstalla, että seuraavaksi ilmoittavat meille varmaan hotellin nimen ja osoitteen. 😅