Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
8141/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon annaliisojen aboriginaali UMK:sta. Täytyy tunnustaa ettei multa oo koskaan ihan selkäytimen juurikanavasta lähteny nimenomainen sloveniaromantiikka.

Kärtsy sitävastoin edelleen saa laavat liikkeelle😋 🤐

Mut mikäs ollu hengatessa matkassa, söpöjä tunnelmatuokioita, kauniita artisteja ja lystikkäitä juttuja

Vierailija
8142/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä ketjuja lukitaan pysyvästi. Shippi koki Umkketjun kohtalon, ehkä modet kyllästyi itse shippailuun. Ympyrä sulkeutui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8143/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko täällä vielä emoalus-kirjoittelijoita?

Haluatko uuden Laivan?

Peukku ylös kyllä, peukku alas jos varaketjut ja tämä sisaralus riittää.

Haluan mutta elättelen vielä toiveita että se entinen aukeaa eli ehkä odoteltaisiin vielä. Harmillista että K eurotour lähestyy ja jos tehdään uusi niin ne poistuvat kumminkin aluksi. Sinne menee sitten kaikki linkit sun muut.

Vierailija
8144/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

K on tänään jossain englanninkielisessä radio-ohjelmassa? 👀

https://www.tumblr.com/spavas-li-mirno/730803163530182656?source=share

Ei näy, jos ei ole rekkautunut. Voitko kertoa mistä radio-ohjelmasta on kysymys?

Lukee että "Let me be the one - eurovision radio show", ja 9pm CET. Se on kuvakaappaus jostain instagramista kai, niin itse tekstiä ei voi kopsata.

Vierailija
8145/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin voisi sulkeutua sitten, kyllähän täällä Tommy pakotusta on

Vierailija
8146/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aukea. Kannattaa rakentaa jo uusi elämä

Vierailija
8147/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nyt kun se iso ketju on ansaitusti lukittu lukuisten tekemieni ilmoitusten myötä, niin on aika aloittaa spekulointi uudella umk kaudella. Varmasti nyt jo hitainkin on ymmärtänyt että "Kärtsä" on menneen talven lumia ja sillä selvä.

Oletko jotenkin onneton yksilö kun et löydä sitä umk 2024 ketjua? Ei se aihe tähän ketjuun kuulu. No tässä sulle linkki jokatapauksessa niin et turhaan tuhlaa aikaasi enää täällä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5308331/umk-2024-official

Vierailija
8148/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei näy, jos ei ole rekkautunut. Voitko kertoa mistä radio-ohjelmasta on kysymys?

K:n tägätyissä ig-kuvissa toisella rivillä joku kertoo tästä radijutusta. Siinä lukee: 

9 PM CET, LET ME BE THE ONE Eurovision radio show...?

Vierailija
8149/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas mustasukkainen illisorisesta KB suhteesta 🤣

Vierailija
8150/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lukee että "Let me be the one - eurovision radio show", ja 9pm CET. Se on kuvakaappaus jostain instagramista kai, niin itse tekstiä ei voi kopsata.

Tuo olisi siis klo 22 Suomen aikaa... mutta ei ole hajuakaan missä voi kuunnella.

Vierailija
8151/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuo olisi siis klo 22 Suomen aikaa... mutta ei ole hajuakaan missä voi kuunnella.

Perhana... Enkuksi k on todella symppis ja varmaan joku tieto voisi tulla tourists yms.

Vierailija
8152/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Perhana... Enkuksi k on todella symppis ja varmaan joku tieto voisi tulla tourists yms.

Jos ne kysyis milloin sen seuraava levy on tulossa niin ehkä K lipsauttaisi tiedon vahingossa... välillä tuntuu että K:lla on enkuksi vielä huonompi filtteri sen puhumisissa kuin suomeksi, kun niin iso osa sen aivokapasiteetistä menee oikeiden sanojen etsimiseen.

Vierailija
8153/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onhan K:lla ig-storyja ollut tällä ajalla.

On ollut, mutta ne ovat olleet lähinnä mainoksia tiktokeista, merchistä, EMA-äänestyksestä jne. Ei ole ollut sellaisia spontaaneja, joissa K puhuisi reaaliajassa faneilleen

Näin on, mutta ei ole ollut varsinaista some-hiljaisuutta. Eikä Kn tarvitse koko ajan tuottaa tuoreita videoklippejä someen. Hyvä vaan, että ehkä ottaa aikaa itselleen Euroopan kiertueen lähestyessä.

Vierailija
8154/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jokaisella saa olla omat mielipiteensä toisten ottamista valokuvista. Mutta musta ei kuulosta kovin fiksulta,  jos ammattivalokuvaaja arvostelee toisen ammattilaisen kuvia julkisesti. Vaikkakin jossain suljetussa keskustelukerhossa, mistä jutut kuitenkin leviää. Hyvä, että Klla tutut ihmiset ympärillä Eurooppa kiertueella.

Ylipäätään en ymmärrä miksi mennä arvostelemaan. Mitä siitä hyötyy? Tässäkin tapauksessa taisi vain menettää

Vierailija
8155/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En osannut lainata kommenttia? Tyhmä minä

Mä osasin! Näköjään pitää painaa lainaa eikä vastaa

Vierailija
8156/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näköjään voi kuunnela täältä:  bradleystokeradio.com/live

Joku englantilainen paikallisradiokanava, jolla on jokatiistainen Euroviisuaiheinen osio. Eli kymmeneltä korvat hörölle, jos K kertoo jotain.kiinnostavaa! 

Vierailija
8157/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eniten tässä uudistuksessa risoo toi vauva.fi yläpalkki, jota ei enää kännykän näytöllä saa skrollattua piiloon niinkuin ennen, niin täytyy entistä paremmin tarkistaa selustansa palstaillessa. 😆

Mä ajattelin tätä ihan samaa😂

Vierailija
8158/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onhan K:lla ig-storyja ollut tällä ajalla.

On ollut, mutta ne ovat olleet lähinnä mainoksia tiktokeista, merchistä, EMA-äänestyksestä jne. Ei ole ollut sellaisia spontaaneja, joissa K puhuisi reaaliajassa faneilleen

Näin on, mutta ei ole ollut varsinaista some-hiljaisuutta. Eikä Kn tarvitse koko ajan tuottaa tuoreita videoklippejä someen. Hyvä vaan, että ehkä ottaa aikaa itselleen Euroopan kiertueen lähestyessä.

Ei tietenkään tarvitse, huumorilla me täällä vaan voivottelemme vieroitusoireitamme. Olemme samalla iloisia että se kykenee pitämään itseään välillä pois somettamasta, eikä toivottavasti ole täysin ylikierroksilla kokoajan.

Vierailija
8159/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En osannut lainata kommenttia? Tyhmä minä

Mä osasin! Näköjään pitää painaa lainaa eikä vastaa

Joo, mä en edes tajua mitä virkaa tuo "vastaa" nappula toimittaa. Sehän tuottaa vaan tavallisen viestin ketjuun, ei näytä että ois vastannut mhinkään. :'D

Vierailija
8160/20844 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näköjään voi kuunnela täältä:  bradleystokeradio.com/live

Joku englantilainen paikallisradiokanava, jolla on jokatiistainen Euroviisuaiheinen osio. Eli kymmeneltä korvat hörölle, jos K kertoo jotain.kiinnostavaa

Kiitos! Heidän sivujensa mukaan JO oli joku viikko sitten vieraana. Varmaan olemme heidän haastatteluunsa katsoneet tietämättä ohjelmasta sen enempää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme