Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Mites, voiskos Joker Outista ja bändiläisistä keskustelun siirtää omaan ketjuunsa, vai onko ne ehkä tehneet Käärijän kanssa biisin?
Mä en tarkkaile mitään nöpötyksiä vaan kyl se on se kokonaisuus mikä merkitsee eniten.
https://www.instagram.com/p/CwpERLtOau0/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Mites, voiskos Joker Outista ja bändiläisistä keskustelun siirtää omaan ketjuunsa, vai onko ne ehkä tehneet Käärijän kanssa biisin?
Ei voitais, siirry itse
Mitä mieltä olette tuleeko joskus K/JO yhteiskiertue, niin kuin Kris vinkkasi siinä haastattelussa? Itse en tiedä miten siitä tulisi koheesiivinen kokemus yleisölle 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette tuleeko joskus K/JO yhteiskiertue, niin kuin Kris vinkkasi siinä haastattelussa? Itse en tiedä miten siitä tulisi koheesiivinen kokemus yleisölle 😅
Ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin vaikea uskoa että tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän heidän tarvitsisi yhdessä keikkoja vetää. K:lla omat keikat, JO:lla omat keikat, mutta yhteinen keikkabussi. En usko, että ovat miettineet asiaa kovin paljon musiikillisen koheesion kannalta vaan siltä kannalta, että tykkäävät viettää aikaa yhdessä ja keikkailu nyt on aika yhdistävä tekijä. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä uskoisin, että jotain saattaisi tapahtua jo ensi vuonna. Toivottavasti varaavat tarpeeksi isot keikkapaikat, koska tulijoita varmaan riittää.
Toivottavasti tulee, liput menisi varmaan hetkessä ja sitä yhteisbiisiäkin edelleen odottelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän heidän tarvitsisi yhdessä keikkoja vetää. K:lla omat keikat, JO:lla omat keikat, mutta yhteinen keikkabussi. En usko, että ovat miettineet asiaa kovin paljon musiikillisen koheesion kannalta vaan siltä kannalta, että tykkäävät viettää aikaa yhdessä ja keikkailu nyt on aika yhdistävä tekijä. :D
Mä veikkaan, että hengaa kyllä ihan muissa merkeissä kuin yhteiskiertueella.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulee, liput menisi varmaan hetkessä ja sitä yhteisbiisiäkin edelleen odottelen
Mulla elää ikuinen 2 % toivo siitä yhteisbiisistä, mutta prosenteistakin näkee, etten tosissani usko siihen. Mutta yhteiskiertueeseen voisin uskoakin, ja ainakin Suomessa niistä lipuista tulisi kunnon verilöyly. Saa nähdä, miten JO:n ja K:n seuraavat levyt vaikuttaa tähän ja heidän suosioonsa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarkkaile mitään nöpötyksiä vaan kyl se on se kokonaisuus mikä merkitsee eniten.
https://www.instagram.com/p/CwpERLtOau0/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jösssssesss🔥🔥🔥🔥
K&JO yhteiskiertue vois kyllä toimia, etenkin kun heillä tuntui olevan hauskaa jo nyt keskenään ja osin sama fanbase. Yhteisbiisiä en näe tulevan ja YLE:n haastiksessakin oli, että semmoinen ei ole työn alla.
Hmm.. itse toivoisin että K menisi omaan alt/räp/metalli suuntaansa yhteisbiisiensä yms. kanssa 🤔 katsotaan miten uusi UMK/viisi sykli vaikuttaa K:n ja JO:n suosioon.. jatkaako osa faneista seuraavaan juttuun vai jatkuuko heidän fanitus 👀
Ei ne yhteisbiisiä mun mielestä tyrmänneet, olikos siitä puhetta siinä ig-livessä?
En kyllä kuvittele yhteisbiisiä K/JO:lle.. heidän omat tyylinsä sopii erikseen 😅
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä niitä voi hyvin analysoida täälläkin silloin tällöin samaan tapaan kuten välillä analysoimme Alessandraa ja hänen musiikkijuttujaan. Molemmat ovat Kärden ystäviä, jotka ovat eräällä tavalla samassa tilanteessa kuin hän, eli etsimässä uralleen uutta suuntaa viisujen jälkeen. Tutkimalla muita muusikoita saamme vähän perspektiiviä K:n touhuihin, kun näemme millä muilla taktiikoilla musiikkiuraa voi yrittää tehdä.
Itselläni nämä kolme (K/A/JO) ovat erityisen kiinnostavia seurata analysointimielessä juuri nyt (tosin musiikityyliltä K on ainoa fanituskohteeni), koska he ovat kaikki aktiivisia ja intohimoisia ja tekevät uutta musaa näköjään samaan tahtiin. Mutta samalla heillä on täysin eri musiikkityylit, imagot, kohdeyleisöt ja haasteet. Odotan innolla esimerkiksi Alessandran tammikuun ensimmäisiä omia keikkoja, koska haluan nähdä millaisella tyylillä/imagolla A päättää vetää ne, ja myös miten paljon viisufanit ovat kiinnostuneita niin pitkän ajan päästä ym.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne yhteisbiisiä mun mielestä tyrmänneet, olikos siitä puhetta siinä ig-livessä?
Sitä kysyttiin ig-liven aikana, mutta reaktiot oli mun mielestä aika himmailevia. Ei kyllä, mutta ei eitäkään. Sen sijaan tosiaan Ylen jutussa NT-ajalta oli maininta, että yhteistyöstä ei ole ollut puhetta, joten se varmaan on aika suora tieto JO:lta.
Somesta poistuminen vaikutti varmaan paljon... B tuli takaisin someen ihan syystä. Bändeillä kuuluu asiaan että laulajan kuuluu olla se ylivoimaisesti suosituin keulahahmo, muuten koko juttu vähän leviää käsiin jos valtaosa faneista haluaisi ennemin nähdä muut bändin jäsenet äänessä ja kameroiden keskipisteenä. Senkin takia B:n suosion liiallinen perustuminen K:hon on sille riskitekiä, koska jos K/B shippailu laantuu vuosien varrella B:n suosio muihin bändiläisiin verrattuna(joiden suosio on heihin itseensä perustuvaa) laantuu myös. Siinä on sitten bändi-fani-dynamiikat vaakalaudalla jos joku teinilauma alkaa vaatimaan että uusi "suosituin" jäsen pitäisi olla mikin takana.