Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
7521/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro vaan tännekin ketjuun. Mitä tuolla emolaivassa on taas hommattu kun lukossa? Ja pääsinkö minä nimimerkki ficciin? Stana kun aina jää kaikki näkemättä.

T. LG

Sarjapoistelija in action. Eikä ollut edes yksityishlö (ei Janin) -jankkausta eikä oikein muutakaan asiatonta menoa... Jollain on nyt vaan tosi hauskaa.

Vierailija
7522/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla on säälittävä bulge Tommyyn verrattuna. Eiköhän K ole tehnyt valinnan millä kuvittaa yölliset seikkailunsa unimaassa....

Voisit kehitellä ihan omat satusi itsellesi ihan itseksesi kotonasi. Turhaan trolli yrität provosoida vastakkain asettelua tänne palstalle.

Muistankos väärin vai eikös tämä ketju perustettu JUURIKIN siksi, että K&B -ketjulaiset eivät sietäneet Tommy -juttuja 🤭🤭Joten....🤷

Jotkut osaa käyttäytyä ja mennä oman aiheiseen ketjuunsa jotta kaikilla ois kivaa.

Mites noin ideana ->>>Käärijä ja Bojan Fiilistelyketju 2 ? Vai pitääkö luoda valmiiksi??

Älkää menkö luomaan, kyllä se aukeaa, näiden pitää nyt vaan sietää shippausta

Kunnes eräänä päivänä ei enää aukeakaan......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7523/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla on säälittävä bulge Tommyyn verrattuna. Eiköhän K ole tehnyt valinnan millä kuvittaa yölliset seikkailunsa unimaassa....

Voisit kehitellä ihan omat satusi itsellesi ihan itseksesi kotonasi. Turhaan trolli yrität provosoida vastakkain asettelua tänne palstalle.

Muistankos väärin vai eikös tämä ketju perustettu JUURIKIN siksi, että K&B -ketjulaiset eivät sietäneet Tommy -juttuja 🤭🤭Joten....🤷

Tommyn jumalainen bulge on kyllä sellainen, ettei sille pärjää kenenkään, ei yhtään kenenkään nöpötykset!😅😅😅

No en mä tiedä. Haluaisin kyllä nähdä lisää todisteaineistoa ja mielellään jotain pikku vertailua vaikka livenä ja vähän vähemmissä vaatteissa. Eka erä: Tommy Vs Jan

Vierailija
7524/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut osaa käyttäytyä ja mennä oman aiheiseen ketjuunsa jotta kaikilla ois kivaa.

Mites noin ideana ->>>Käärijä ja Bojan Fiilistelyketju 2 ? Vai pitääkö luoda valmiiksi??

Mä en vain ihan ymmärrä miksi pitää väen vängällä shippailla täällä kun täällä varmaan valtaosa puhuu mieluummin keikoista ja muista sellaisista jutuista. Tuntuu melkein vähän kiusanteolta. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
7525/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin eilen tämän ja sanon sen uudestaan. Emoketjussa ei tykätty siitä, että osa ihmisistä haluaa keskustella Käärijästä ja Tommysta, joten siksi tämä ketju luotiin. Tässä ketjussa on oikeasti todella hyvä henki ja kommentit ovat olleet pääasiassa asiallisia sekä hedelmällisiä. Senkun tulette tänne emoketjusta, mutta samalla trollit ja muut seuraavat perässä. Toivoisin vaan, ettei tästäkin ketjusta tule jotakin taistelutannerta.

Joo. Nyt jokainen vierailija huolehtii omalta osaltaan, ettei ala vääntämään mistään. Ei pilata muiden iloa jookosta. 

T. Emoketjuilija

Mulla on tunne, että ei ole aitoja emoketjulaisia, jotka täällä vääntää/vänkää.

Ne on samoja hämmentäjiä ja riidankylväjiä, jotka emolaivaakin häiriköi.

T. Toinen emoketjuilija PS. Eka viesti tänään täällä.[/quote

Näin luulen myös. Emoketjussa on aina hyvä tunnelma, kunnes eräs / eräät alkavat häiriköimään.

sama 

Vierailija
7526/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo muuten Tommylla nähnyt oikeen mitään nöpötyksiä, B ja Jan on edellä

Vierailija
7527/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommyn jumalainen bulge on kyllä sellainen, ettei sille pärjää kenenkään, ei yhtään kenenkään nöpötykset!😅😅😅

No en mä tiedä. Haluaisin kyllä nähdä lisää todisteaineistoa ja mielellään jotain pikku vertailua vaikka livenä ja vähän vähemmissä vaatteissa. Eka erä: Tommy Vs Jan

Ihan siis varmuuden vuoksi vaan ja tieteen hyväksi, en mä muuten 🤭

Vierailija
7528/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moro vaan tännekin ketjuun. Mitä tuolla emolaivassa on taas hommattu kun lukossa? Ja pääsinkö minä nimimerkki ficciin? Stana kun aina jää kaikki näkemättä.

T. LG

Sarjapoistelija in action. Eikä ollut edes yksityishlö (ei Janin) -jankkausta eikä oikein muutakaan asiatonta menoa... Jollain on nyt vaan tosi hauskaa.

Jaa semmosta. No minä lähen salille ja katellaan myöhemmin. Ja Tommy on hot ja seinille laittaisin mielellään. Nace ja Tommy seinille.... joo sellasta.

T. LG

Vierailija
7529/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. LG

Pääsit kyllä. Joku veti herneet nenään K&B shippailusta ja alkoi sitten shippailemaan nimimerkkejä. Eilen joku teki aivan outoja ficcejä sekoittaen Hildenin perhettä Jokereihin. En muista tarkkaan niitä, koska yritin hyppiä niiden viestien yli. Sellaista pyydän, että kun emoketju aukeaa, niin voitko vielä kerran laittaa ne listat. Osa ihmisistä haluaisi ottaa ne talteen muistoksi tästä matkasta (varmuuden vuoksi). Ei tiedetä, mitä tulee tapahtumaan, kun ketju lukittuu niin usein ja huomenna on se huoltotauko. T: häälistan pitäjä

Vierailija
7530/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA MITÄ TÄÄLLÄ ON TAPAHTUNUT! Onko toinen ketju taas lukossa vai miksi kiva ketju on täynnä väittelyä ja haukkumista👀

Vierailija
7531/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. LG

Jaa semmosta. No minä lähen salille ja katellaan myöhemmin. Ja Tommy on hot ja seinille laittaisin mielellään. Nace ja Tommy seinille.... joo sellasta.

T. LG

Hyvää treeniä sir Listikselle. Mä lähden kanssa 💪

Vierailija
7532/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni maku tuohon K&B shippaukseen kun niitä kommentteja tykitettiin K:n ICIP-promo tiktokit täyteen, ennen sitä se näytti vain hauskalta lisäelementiltä K:n fanikunnassa. Mutta sen jälkeen tuli tunne että tämän kyseisen shipi harrastajat eivät ymmärrä hyvän maun rajoja, ja tunkevat väsyneitä juttujaan kaikkialle minne ne eivät kuulu.

Onneksi niitä ei ole näkynyt musavideon kommenteissa, ja se alkaa lähenemään 3000 kommenttia. (Ehkä suurin osa intohimoisista K&B shippaajista on vältelleet edes katsomasta koko videota, ilmeisestä syystä...)

Vierailija
7533/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. LG

Pääsit kyllä. Joku veti herneet nenään K&B shippailusta ja alkoi sitten shippailemaan nimimerkkejä. Eilen joku teki aivan outoja ficcejä sekoittaen Hildenin perhettä Jokereihin. En muista tarkkaan niitä, koska yritin hyppiä niiden viestien yli. Sellaista pyydän, että kun emoketju aukeaa, niin voitko vielä kerran laittaa ne listat. Osa ihmisistä haluaisi ottaa ne talteen muistoksi tästä matkasta (varmuuden vuoksi). Ei tiedetä, mitä tulee tapahtumaan, kun ketju lukittuu niin usein ja huomenna on se huoltotauko. T: häälistan pitäjä

Laitan heti kun pystyy. Jos ei muualle voi niin plussalle sitten. Nyt poistun

LG

Vierailija
7534/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viron kieli on jotenkin ihanaa. :) Luin sen Live Nation Estonian ig-postauksen ja tuli hyvä mieli.

Mut sulattaa Tommy puhumassa äidinkieltään venäjää. Puhuu todella kaunista venäjää. Siinä on äiti ja isi olleet vaativina. Hänellä on myös biisi Gopnik in the streets, Dostojevski in the sheets. 😉

Mä oon kuullu kuunneltavaa Venäjää ainoastaan 1970 - luvun Bim Mustakorva -elokuvassa. Kieli kehittyy, ei aina hyvään suuntaan.

Vierailija
7535/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi K:n eurokiertue alkaa jo niin voidaan keskittyä siihen, huhhuh. Onneksi perjantaihin on vain 4 päivää, silloin on K:n "jäähyväiskeikka" Suomessa..

Vierailija
7536/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni maku tuohon K&B shippaukseen kun niitä kommentteja tykitettiin K:n ICIP-promo tiktokit täyteen, ennen sitä se näytti vain hauskalta lisäelementiltä K:n fanikunnassa. Mutta sen jälkeen tuli tunne että tämän kyseisen shipi harrastajat eivät ymmärrä hyvän maun rajoja, ja tunkevat väsyneitä juttujaan kaikkialle minne ne eivät kuulu.

Onneksi niitä ei ole näkynyt musavideon kommenteissa, ja se alkaa lähenemään 3000 kommenttia. (Ehkä suurin osa intohimoisista K&B shippaajista on vältelleet edes katsomasta koko videota, ilmeisestä syystä...)

Sama

Vierailija
7537/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viron kieli on jotenkin ihanaa. :) Luin sen Live Nation Estonian ig-postauksen ja tuli hyvä mieli.

Mut sulattaa Tommy puhumassa äidinkieltään venäjää. Puhuu todella kaunista venäjää. Siinä on äiti ja isi olleet vaativina. Hänellä on myös biisi Gopnik in the streets, Dostojevski in the sheets. 😉

Mä oon kuullu kuunneltavaa Venäjää ainoastaan 1970 - luvun Bim Mustakorva -elokuvassa. Kieli kehittyy, ei aina hyvään suuntaan.

Se kirja ja elokuva särki monen lapsen sydämen 😭

Vierailija
7538/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi K:n eurokiertue alkaa jo niin voidaan keskittyä siihen, huhhuh. Onneksi perjantaihin on vain 4 päivää, silloin on K:n "jäähyväiskeikka" Suomessa..

Tallinnan keikasta täällä puhuttiinkin, kunnes tapahtui jotain ja meno meni ilkeämieliseksi😫

Vierailija
7539/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vain ihan ymmärrä miksi pitää väen vängällä shippailla täällä kun täällä varmaan valtaosa puhuu mieluummin keikoista ja muista sellaisista jutuista. Tuntuu melkein vähän kiusanteolta. Mutta kukin tyylillään.

No puhukaa sitten musiikista ja keikoista. Kaikista turhinta on tämä vänkäys siitä, mistä saa ja mistä ei saa kirjoittaa.

Vierailija
7540/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun saatiin vähän eloa tähänkin ketjuun