Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette tuleeko joskus K/JO yhteiskiertue, niin kuin Kris vinkkasi siinä haastattelussa? Itse en tiedä miten siitä tulisi koheesiivinen kokemus yleisölle 😅
Eihän heidän tarvitsisi yhdessä keikkoja vetää. K:lla omat keikat, JO:lla omat keikat, mutta yhteinen keikkabussi. En usko, että ovat miettineet asiaa kovin paljon musiikillisen koheesion kannalta vaan siltä kannalta, että tykkäävät viettää aikaa yhdessä ja keikkailu nyt on aika yhdistävä tekijä. :D
Mä veikkaan, että hengaa kyllä ihan muissa merkeissä kuin yhteiskiertueella.
Molempi parempi tämä ja kiertue
Mä ymmärrän K:ta päivä päivältä enemmän, kuinkahan monta tuhatta yhteiskiertue/yhteisbiisi-viestiä on saanut😞 Apina kiertävässä sirkuksessa, jossa ei saa olla omaa tahtoa tai mielipiteitä. Toivon vaan, että te ette lähettele näitä viestejä ja painosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette tuleeko joskus K/JO yhteiskiertue, niin kuin Kris vinkkasi siinä haastattelussa? Itse en tiedä miten siitä tulisi koheesiivinen kokemus yleisölle 😅
En mä oikein usko. Ymmärrän kyllä kun Kris siitä jutteli haastattelussa että ajatuksena hauska kiertää K:n kanssa mutta ei se olisi samanlaista hauskanpitoa kuin Nordic Tour koska myös K:lla iso crew mukana. Musiikillisesti onnistuisi Suomessa yhdistää noi, mutta ulkomailla en usko.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kuvittele yhteisbiisiä K/JO:lle.. heidän omat tyylinsä sopii erikseen 😅
Silloinhan siitä juuri mielenkiintoinen tulisi ja B:kin osaa räpätä
Vierailija kirjoitti:
Ei ne yhteisbiisiä mun mielestä tyrmänneet, olikos siitä puhetta siinä ig-livessä?
No eivät tyrmänneet, mutta selvästi näki että se on kiinni tasan Käärijästä. JO olisi hyvinkin valmis varmasti yhteisbiisiin, mutta K:n intressit taitavat olla nyt muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarkkaile mitään nöpötyksiä vaan kyl se on se kokonaisuus mikä merkitsee eniten.
https://www.instagram.com/p/CwpERLtOau0/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jösssssesss🔥🔥🔥🔥
Kylmät ja ilmeettömät silmät tuolla miehellä. Ei jatkoon.
Yhteisbiiseistä viis, K:lla on jo seuraava biisi valmiina! Se on luultavasti yksinbiisi, ja odotan sitä kovastikin! 💪😇 (Jos saamme T:n levyllä heille yhteisbiisin, en voisi muuta toivoakaan).
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarkkaile mitään nöpötyksiä vaan kyl se on se kokonaisuus mikä merkitsee eniten.
Keskustelussa pari miesoletettua, joilla sairaanloinen fiksaatio "nöpötykseen, pakettiin / bulgeen." Yrittävät tiirailla noita valokuvista ja videoista (K, B ja T). Luulevat, että p....sen koko on ratkaiseva. Eivät tiedä, että ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne yhteisbiisiä mun mielestä tyrmänneet, olikos siitä puhetta siinä ig-livessä?
No eivät tyrmänneet, mutta selvästi näki että se on kiinni tasan Käärijästä. JO olisi hyvinkin valmis varmasti yhteisbiisiin, mutta K:n intressit taitavat olla nyt muualla.
Jaa-a, en itse asiassa tiedä, onko JO:kaan oikeasti valmis siihen yhteisbiisiin. B nyt tietysti on se suurin avain tässä, kun on isoimmassa asemassa biisintekijänä ja sanoittajana, mutta aavistelen muiden JO:ssa kokevan asian ehkä niin, että se olisi sitten enemmän B ja K -projekti eikä JO ja K -projekti. Mutta tämä on silkkaa omaa mutuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kuvittele yhteisbiisiä K/JO:lle.. heidän omat tyylinsä sopii erikseen 😅
Silloinhan siitä juuri mielenkiintoinen tulisi ja B:kin osaa räpätä
Mutta mitä hyötyä siitä olisi, muuta kuin fanserviceä? Rap biisi JO:ltä olisi niin erilainen heidän omaan tyyliinsä, että sitä biisiä ei voisi pahemmin soitella heidän konserteissaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jösssssesss🔥🔥🔥🔥
Sexijumala osaa poseerata! Hänhän on myös malli.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. itse toivoisin että K menisi omaan alt/räp/metalli suuntaansa yhteisbiisiensä yms. kanssa 🤔 katsotaan miten uusi UMK/viisi sykli vaikuttaa K:n ja JO:n suosioon.. jatkaako osa faneista seuraavaan juttuun vai jatkuuko heidän fanitus 👀
Sepä, K:n suunta on mielenkiintoinen, toivon että jatkaa samaa suuntausta. Varmaan osa viisufaneista jää taakse, mutta tärkeintä on tehdä omaa juttua ja kaikkia ei voi miellyttää. Uskon ja toivon, että T:n kanssa tehty yhteistyö oli ensimmäinen askel tuohon suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jösssssesss🔥🔥🔥🔥
Kannattaa katsoa haastiksia vaikka YTsta, niissä on ihan erilainen Tommy.
Kuhan ei vaan mitään Vikman paskaa! Jos sen muikkelin kanssa on pakko jotain yhteisproggista vääntää, niin pliis sitten vaan fiittinä sen biisillä ja levyllä, eikä kys. biisiä K:n keikoille. Joker Out/La Zarrakin kiinnostais enemmän. 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelussa pari miesoletettua, joilla sairaanloinen fiksaatio "nöpötykseen, pakettiin / bulgeen." Yrittävät tiirailla noita valokuvista ja videoista (K, B ja T). Luulevat, että p....sen koko on ratkaiseva. Eivät tiedä, että ei ole.
Miten niin miesoletettua?
Mä ainakin olen naaras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. itse toivoisin että K menisi omaan alt/räp/metalli suuntaansa yhteisbiisiensä yms. kanssa 🤔 katsotaan miten uusi UMK/viisi sykli vaikuttaa K:n ja JO:n suosioon.. jatkaako osa faneista seuraavaan juttuun vai jatkuuko heidän fanitus 👀
Sepä, K:n suunta on mielenkiintoinen, toivon että jatkaa samaa suuntausta. Varmaan osa viisufaneista jää taakse, mutta tärkeintä on tehdä omaa juttua ja kaikkia ei voi miellyttää. Uskon ja toivon, että T:n kanssa tehty yhteistyö oli ensimmäinen askel tuohon suuntaan.
Niinpä.. viisulegendana K varmaan saa ainakin muutaman vuoden aina viisujen aikaan hieman lisänäkyvyyttä 💪 ainakin tänä vuonna UMK mainostettiin K:n kuvaa käyttämällä (ja loppuunmyytiin areena kahdesti tunneissa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin miesoletettua?
Mä ainakin olen naaras.
Niin mäkin. Nautafemme.
Vierailija kirjoitti:
Kuhan ei vaan mitään Vikman paskaa! Jos sen muikkelin kanssa on pakko jotain yhteisproggista vääntää, niin pliis sitten vaan fiittinä sen biisillä ja levyllä, eikä kys. biisiä K:n keikoille. Joker Out/La Zarrakin kiinnostais enemmän. 🤯
Hmm.. minulla ei ole hänestä mielipidettä suuntaan eikä toiseen.. mutta pop-laulajan biisillä K:kin pääsisi ehjä radioon helpommin
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hemmetissä manifestoi JO/La Zarraa! Ja varmasti jos nyt Vikmanin kanssa K yhteisbiisin tekis, niin varmasti olisi jompikumpi fiittaajana toisen biisissä. K on hyvä räppäri, mutta duettoja tuskin irtoaisi.
Minä sain sellaisen käsityksen, että JO olisi halukas tekemään, mutta K laittaa vastaan. Se että B valitsi kysymyksen ja katsoi odottavasti K:ta sai tämän tunteen minulle. K katselee hetken hiljaa ja sitten alkaa vitsailemaan asiasta keventääkseen tunnelmaa..