Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
7542/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni maku tuohon K&B shippaukseen kun niitä kommentteja tykitettiin K:n ICIP-promo tiktokit täyteen, ennen sitä se näytti vain hauskalta lisäelementiltä K:n fanikunnassa. Mutta sen jälkeen tuli tunne että tämän kyseisen shipi harrastajat eivät ymmärrä hyvän maun rajoja, ja tunkevat väsyneitä juttujaan kaikkialle minne ne eivät kuulu.

Onneksi niitä ei ole näkynyt musavideon kommenteissa, ja se alkaa lähenemään 3000 kommenttia. (Ehkä suurin osa intohimoisista K&B shippaajista on vältelleet edes katsomasta koko videota, ilmeisestä syystä...)

Minulla oli vähän samat fiilikset 😬 fanitiloissa shippau on täysin ok minulle, mutta kun niitä kommentteja pommitetsan poikien omaan someen koen myötä häpeää. Mutta noiden kommenttien pommittaminen poikien uusien projektien (joissa on toinen artisti mukana) promoihin on vain epäkunnioittavaa 😬 sellaiset fanit eivät välitä musiikista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7543/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisi K:n eurokiertue alkaa jo niin voidaan keskittyä siihen, huhhuh. Onneksi perjantaihin on vain 4 päivää, silloin on K:n "jäähyväiskeikka" Suomessa..

Tallinnan keikasta täällä puhuttiinkin, kunnes tapahtui jotain ja meno meni ilkeämieliseksi😫

Älkää ihmiset tapelko, sanoi K:kin eilen keikalla.

Vierailija
7544/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla on säälittävä bulge Tommyyn verrattuna. Eiköhän K ole tehnyt valinnan millä kuvittaa yölliset seikkailunsa unimaassa....

Voisit kehitellä ihan omat satusi itsellesi ihan itseksesi kotonasi. Turhaan trolli yrität provosoida vastakkain asettelua tänne palstalle.

Muistankos väärin vai eikös tämä ketju perustettu JUURIKIN siksi, että K&B -ketjulaiset eivät sietäneet Tommy -juttuja 🤭🤭Joten....🤷

Tommyn jumalainen bulge on kyllä sellainen, ettei sille pärjää kenenkään, ei yhtään kenenkään nöpötykset!😅😅😅

No en mä tiedä. Haluaisin kyllä nähdä lisää todisteaineistoa ja mielellään jotain pikku vertailua vaikka livenä ja vähän vähemmissä vaatteissa. Eka erä: Tommy Vs Jan

Jos katsoit eilen LittleBigin stooreja niin epäilystä ei TOD jäänyt. Oonkohan vähän vainoharhainen, mutta poistuiko Tommystoorit ennen 24h määräaikaa.....

Vierailija
7545/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun saatiin vähän eloa tähänkin ketjuun

🤣🙈

Vierailija
7546/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viron kieli on jotenkin ihanaa. :) Luin sen Live Nation Estonian ig-postauksen ja tuli hyvä mieli.

Mut sulattaa Tommy puhumassa äidinkieltään venäjää. Puhuu todella kaunista venäjää. Siinä on äiti ja isi olleet vaativina. Hänellä on myös biisi Gopnik in the streets, Dostojevski in the sheets. 😉

Mä oon kuullu kuunneltavaa Venäjää ainoastaan 1970 - luvun Bim Mustakorva -elokuvassa. Kieli kehittyy, ei aina hyvään suuntaan.

Kaikki elävät kielet muuttuvat jatkuvasti. Suomen ja venäjän eroja on mm. se, että venäjän kielioppi on normatiivinen samaan tapaan kuin vaikka ranskan: on virallinen elin, joka normittaa kieltä ja sitä, mikä on norminmukaista, tavoiteltavaa kielenkäyttöä - ero murteisiin, puhekieliin ja slangeihin on jyrkkä. Suomessa puolestaan on deskriptiivinen kielioppi eli kielioppi kuvaa sitä, miten kieltä kulloinkin käytetään eri konteksteissa ja rekistereissä.

Vierailija
7547/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla on säälittävä bulge Tommyyn verrattuna. Eiköhän K ole tehnyt valinnan millä kuvittaa yölliset seikkailunsa unimaassa....

Voisit kehitellä ihan omat satusi itsellesi ihan itseksesi kotonasi. Turhaan trolli yrität provosoida vastakkain asettelua tänne palstalle.

Muistankos väärin vai eikös tämä ketju perustettu JUURIKIN siksi, että K&B -ketjulaiset eivät sietäneet Tommy -juttuja 🤭🤭Joten....🤷

Tommyn jumalainen bulge on kyllä sellainen, ettei sille pärjää kenenkään, ei yhtään kenenkään nöpötykset!😅😅😅

No en mä tiedä. Haluaisin kyllä nähdä lisää todisteaineistoa ja mielellään jotain pikku vertailua vaikka livenä ja vähän vähemmissä vaatteissa. Eka erä: Tommy Vs Jan

Jos katsoit eilen LittleBigin stooreja niin epäilystä ei TOD jäänyt. Oonkohan vähän vainoharhainen, mutta poistuiko Tommystoorit ennen 24h määräaikaa.....

Katsoin kyllä ja olen samaa mieltä mutta eikö me nyt kuitenkin ansaittaisi lisätodisteita tästä??? Tai minä ainakin mielelläni tutkisin, ja jos se toinen on kerran 50cm niin sitä voisi käyttää vaikka mittatikkuna....

Vierailija
7548/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emoketju on ollu max 3 h kiinni. Shippaajat on tullu riippuvaiseksi touhuistaan, kun ei muutamaa tuntia pysty olemaan shippaamatta. Ei ole terveellä pohjalla enää.

Vierailija
7549/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kyllä ja olen samaa mieltä mutta eikö me nyt kuitenkin ansaittaisi lisätodisteita tästä??? Tai minä ainakin mielelläni tutkisin, ja jos se toinen on kerran 50cm niin sitä voisi käyttää vaikka mittatikkuna....

Ja tarkennetaan nyt vielä että katsoin ja varmaan vähän liiankin monta kertaa. Verkkokalvoille paloi pysyvästi tuo cas. nöpsä.

Vierailija
7550/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen areenakeikan aikaan huomasin tumpussa, että pelkän JO-fandomin sisällä jäsenien suosio on jakautunut eri tavalla kuin olisin olettanut... Mielestäni jäsenien suosio menee tumpussa: Nace, Kris, Jan, B, Jure.. en nähnyt B:n trendaamassa perjantaina ja lauantaina mutta nuo kolme muuta trendasivat.. onko mielipiteitä? 👀

K:hon yhdistettynä B on tietenkin suosittu tumpussa, mutta kun katsotaan kun katsotaan vain JO fandomia, näyttäisi keskustelua olevan muista aika paljon

Vierailija
7551/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni maku tuohon K&B shippaukseen kun niitä kommentteja tykitettiin K:n ICIP-promo tiktokit täyteen, ennen sitä se näytti vain hauskalta lisäelementiltä K:n fanikunnassa. Mutta sen jälkeen tuli tunne että tämän kyseisen shipi harrastajat eivät ymmärrä hyvän maun rajoja, ja tunkevat väsyneitä juttujaan kaikkialle minne ne eivät kuulu.

Onneksi niitä ei ole näkynyt musavideon kommenteissa, ja se alkaa lähenemään 3000 kommenttia. (Ehkä suurin osa intohimoisista K&B shippaajista on vältelleet edes katsomasta koko videota, ilmeisestä syystä...)

Minulla oli vähän samat fiilikset 😬 fanitiloissa shippau on täysin ok minulle, mutta kun niitä kommentteja pommitetsan poikien omaan someen koen myötä häpeää. Mutta noiden kommenttien pommittaminen poikien uusien projektien (joissa on toinen artisti mukana) promoihin on vain epäkunnioittavaa 😬 sellaiset fanit eivät välitä musiikista

Odotan jo kauhulla sitä päivää kun se kauan "pelätty" JO/LaZarra yhteisbiisi tapahtuu, toivottavasti ne kommentit ei aiheuta liikaa myötähäpeää. x'D

Vierailija
7552/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävä kyllä vain myytti. Pallipaketti oli suurehko mutta casuak nöpötin oli vain perus medium miinus

Vierailija
7553/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sen areenakeikan aikaan huomasin tumpussa, että pelkän JO-fandomin sisällä jäsenien suosio on jakautunut eri tavalla kuin olisin olettanut... Mielestäni jäsenien suosio menee tumpussa: Nace, Kris, Jan, B, Jure.. en nähnyt B:n trendaamassa perjantaina ja lauantaina mutta nuo kolme muuta trendasivat.. onko mielipiteitä? 👀

K:hon yhdistettynä B on tietenkin suosittu tumpussa, mutta kun katsotaan kun katsotaan vain JO fandomia, näyttäisi keskustelua olevan muista aika paljon

Trendaus toimii vähän hassusti tumpussa, niin en ottaisi tuota merkkinä suosion jakaantumisesta, vaan senhetkisistä tägäyksistä. Kris sai tosi paljon mainintoja sen tyrmäävän asunsa takia, Nace varmaan sen takia, että soitti kitaraa Krisin kanssa vastakkain (paljon videoita ja giffejä siitä) ja Jan kitarasoolojensa takia. Juren asusta ihmiset myös tykkäsivät, niin se sai yllättävää boostia. B:n asusta ei oikein tykätty ja huomio kiinnittyi ihan muuhun, niin luulen että hän jäi jalkoihin noissa trendeissä siksi tällä kertaa. B on trendannut todella monta kertaa ihan yksinään tai ainoana jäsenenä JO:sta, niin toki ihmiset heitti siitä vitsiä, kun tällä kertaa hän ei sitten yltänytkään trendaukseen.

Mutta sen olen kyllä pannut merkille, että varsinkin viime aikoina ihmiset on oikein yrittäneet lisätä keskustelua muista jäsenistä kuin B:stä. Varsinkin viisuaikoina ja heti sen jälkeen B oli suunnilleen ainoa jäsen, josta edes keskusteltiin.

Vierailija
7554/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan jo kauhulla sitä päivää kun se kauan "pelätty" JO/LaZarra yhteisbiisi tapahtuu, toivottavasti ne kommentit ei aiheuta liikaa myötähäpeää. x'D

Ketä ne on?

Vierailija
7555/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emoketju on ollu max 3 h kiinni. Shippaajat on tullu riippuvaiseksi touhuistaan, kun ei muutamaa tuntia pysty olemaan shippaamatta. Ei ole terveellä pohjalla enää.

Niin missään muuallahan ei voi shipata kuin vauvan ketjussa 🙄

Vierailija
7556/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on aina ollut jokereista suosituin, Kris tulee toisena, ei noi päivän parin trendaukset mitään merkkaa, Kris ja Jure taisivat vaatetuksellaan erottua viimeksi ehkä he trendaa siksi

Vierailija
7557/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä pääsee vielä tutkimaan. Jos kantti kestää!

https://www.instagram.com/stories/remagine_studio/3208947369235953484/

Vierailija
7558/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä pääsee vielä tutkimaan. Jos kantti kestää!

https://www.instagram.com/stories/remagine_studio/3208947369235953484/

Tossa ei näy ihan vaikuttavimmat POVit, mitä oli LB:n keikalla

Vierailija
7559/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trendaus toimii vähän hassusti tumpussa, niin en ottaisi tuota merkkinä suosion jakaantumisesta, vaan senhetkisistä tägäyksistä. Kris sai tosi paljon mainintoja sen tyrmäävän asunsa takia, Nace varmaan sen takia, että soitti kitaraa Krisin kanssa vastakkain (paljon videoita ja giffejä siitä) ja Jan kitarasoolojensa takia. Juren asusta ihmiset myös tykkäsivät, niin se sai yllättävää boostia. B:n asusta ei oikein tykätty ja huomio kiinnittyi ihan muuhun, niin luulen että hän jäi jalkoihin noissa trendeissä siksi tällä kertaa. B on trendannut todella monta kertaa ihan yksinään tai ainoana jäsenenä JO:sta, niin toki ihmiset heitti siitä vitsiä, kun tällä kertaa hän ei sitten yltänytkään trendaukseen.

Mutta sen olen kyllä pannut merkille, että varsinkin viime aikoina ihmiset on oikein yrittäneet lisätä keskustelua muista jäsenistä kuin B:stä. Varsinkin viisuaikoina ja heti sen jälkeen B oli suunnilleen ainoa jäsen, josta edes keskusteltiin.

Minusta B on myös tietoisesti vetäytynyt vähän taka-alalle, jotta myös muut saa enemmän tilaa ja näkyvyyttä esimerkiksi haastatteluissa ja somejulkaisuissa.

Vierailija
7560/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tarkennetaan nyt vielä että katsoin ja varmaan vähän liiankin monta kertaa. Verkkokalvoille paloi pysyvästi tuo cas. nöpsä.

Tieteelliseen tutkimukseen: https://www.instagram.com/stories/remagine_studio/3208947369235953484/