Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ihan asiallisen kommentin, jossa kerroin, että minua lähinnä huvitti se nimimerkeistä tehty shippi. Samalla tavalla te shippaatte kahta oikeaa ihmistä yhteen jokaikinen päivä. Koittakaa nyt kestää se, ettei kaikki pidä siitä tai ei ymmärrä sitä.
Itse antavat aihetta, sinä varmaan shippaat Tommylle?
En shippaa ketään. Fiilistelen mm. musiikkia ja yhteistyökuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, en tajunnut että tuonne Tallinnan keikkapaikkaan mahtuu jopa 1500 ihmistä. Oletin että se olisi pienempi.
Sitäkin suuremmalla todennäköisyydellä Tommy on vierailijana, sanoisin. Ja tykkää esittää ICIPIä livenä.
Samaa mieltä! Ja tuossa videossa soi taustalla icip... Kyllä uskon T:n olevan siellä! Hyvää mainosta T:llekin esiintyä LB:n ja K:n kanssa ennen hänen oman levynsä julkaisua.
Kyllä se T on, pakko olla😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella voidaan muuten lukita koko emoketju? En minä sitä siis ole ilmiantamassa tms., mutta yksi Blind Channel -ketju lukittiin aikoinaan kokonaan eikä minulle ainakaan selvinnyt miksi niin kävi. Siellä kyllä tapeltiin jatkuvasti ja poistoja ja ilmiantoja oli hirveät määrät.
No ei se kokonaan ole lukittumassa, vaikka teitä osaa K&B shippaus ärsyttäisikin
No sitähän ei voi varmasti tietää....
Pyydän poistamaan tämänkin, jos poistuu
Siirrytään vaan sitten tänne. Saavat tehdä tilaa sekä tälle paatille että säännöilleen.
Hassua että tämän ketjun alkuaikoina nimenomaan toitotettiin että tänne on kaikki tervetulleita ja kaikki sallittua paitsi yksityishenkilöt ja siirtykää tänne. Vähän on vaihtunut asenne.
Joo edelleenkin täällä on kaikki puheenaiheet sallittuja, paitsi ne yksityishenkilöt ja muut asiattomuudet. Joku vaan trollailee ja yrittää vastakkainasettelua ketjujen välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella voidaan muuten lukita koko emoketju? En minä sitä siis ole ilmiantamassa tms., mutta yksi Blind Channel -ketju lukittiin aikoinaan kokonaan eikä minulle ainakaan selvinnyt miksi niin kävi. Siellä kyllä tapeltiin jatkuvasti ja poistoja ja ilmiantoja oli hirveät määrät.
No ei se kokonaan ole lukittumassa, vaikka teitä osaa K&B shippaus ärsyttäisikin
Siirrytään vaan sitten tänne. Saavat tehdä tilaa sekä tälle paatille että säännöilleen.
Hassua että tämän ketjun alkuaikoina nimenomaan toitotettiin että tänne on kaikki tervetulleita ja kaikki sallittua paitsi yksityishenkilöt ja siirtykää tänne. Vähän on vaihtunut asenne.
Ehkä siinä on se että tuo K ja B -shippaaminen alkaa olla monen mielestä aika tunkkaista. Tänne tulee nykyään vähän huono tunnelma kun emoketju menee lukkoon. Nytkin on aika aggressiivisia viestejä että minään shippaan täällä. Miksette tee puhdasta shippausketjua tai sitten siellä plussalla?
Vierailija kirjoitti:
Täältä noi trollaukset pääketjuun luodaan ja yritetään saada poistuun, kun osa ei siedä shippausta?
Tässä ketjussa on todella asiallista porukkaa, jotka keskustelevat asialliseen sävyyn. Tässä ketjussa on todella kiva tunnelma, mutta se muuttuu aina, kun emoketju lukkiutuu. Älä siis syytä tämän ketjun kirjoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenne on se, ettei emoketjun räyhäämistä, riitelyä ja maanista poistelua toivoteta tervetulleiksi. Täytyy osata käyttäytyä, sitten mahtuu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Käärijänpaska ei voittanu Viisuja vai?🤣😆
No niin ne kuuluu kylillä puhuvan. Ja silti liian moni vapaa ja varattu nainen haluis sen lämmittää sänkyään!! On se nypprrrkle.
Poikkikselta tarvis nyt K kuntoiluvinkkejä lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ne kuuluu kylillä puhuvan. Ja silti liian moni vapaa ja varattu nainen haluis sen lämmittää sänkyään!! On se nypprrrkle.
He only has eyes for Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ihan asiallisen kommentin, jossa kerroin, että minua lähinnä huvitti se nimimerkeistä tehty shippi. Samalla tavalla te shippaatte kahta oikeaa ihmistä yhteen jokaikinen päivä. Koittakaa nyt kestää se, ettei kaikki pidä siitä tai ei ymmärrä sitä.
Itse antavat aihetta, sinä varmaan shippaat Tommylle?
Minä ainakaan en shippaa yhtään ketään kenellekään. Tommya fanitan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Härtsältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kyllähän vanhapiilo aina haaveilla saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkkishippi jäi näkemättä. Voiko sen vielä jossain nähdä?
Mua kiinnostais myös! Paljon!
Nimimerkkishippi oli ihan tökerö. Eikä se kuulunut millään tavoin K&B fiilistelyketjuun. Ette menetä mitään, jos ette sitä näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Härtsältä?
Eikai niillä H:n kanssa, Bojan mussua tietenkin
Sanoin eilen tämän ja sanon sen uudestaan. Emoketjussa ei tykätty siitä, että osa ihmisistä haluaa keskustella Käärijästä ja Tommysta, joten siksi tämä ketju luotiin. Tässä ketjussa on oikeasti todella hyvä henki ja kommentit ovat olleet pääasiassa asiallisia sekä hedelmällisiä. Senkun tulette tänne emoketjusta, mutta samalla trollit ja muut seuraavat perässä. Toivoisin vaan, ettei tästäkin ketjusta tule jotakin taistelutannerta.
Bojanilla on säälittävä bulge Tommyyn verrattuna. Eiköhän K ole tehnyt valinnan millä kuvittaa yölliset seikkailunsa unimaassa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kyllähän vanhapiilo aina haaveilla saa!
Käärijälle kovin kateelliset (trollit?) asialla em. kommenttien kirjoittajina, vai lieneekö yksi ja sama sitten itselleen vastaillut.
Muistakaa äänestää EMA-äänestyksessä! :D Eilen äänestin todella paljon, ja ajattelin nyt jatkaa! Olisi mahtavaa jos K voittaisi <3 Haluan nähdä hänet punaisella matolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siinä on se että tuo K ja B -shippaaminen alkaa olla monen mielestä aika tunkkaista. Tänne tulee nykyään vähän huono tunnelma kun emoketju menee lukkoon. Nytkin on aika aggressiivisia viestejä että minään shippaan täällä. Miksette tee puhdasta shippausketjua tai sitten siellä plussalla?
Emoketjussa suurin osa shippaa edelleen ja kyllä täälläkin voi, nyt on jo neljä ketjua, itse en ainakaan halua yhtään lisää
Otatkohan sä nyt vähän vakavasti tän harrastuksesi....