Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
7261/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L:n uusi biisi ilmeisesti julkaistu eilen.. nyt mielenkiinnolla seuraamaan sen kehitystä

Varmaan menee hyvin. Jättimäinen kansainvälinen levy-yhtiö nyt takana, enkunkielineen poppibiisi.

Myönnän kurkanneeni Redditistä mielipiteitä. Pieni vahingonilo käväisi mielessä, kun viisufanit eivät olleet mitenkään haltioissaan tästä. Suuri yleisö on toki sitten eri asia.

Niin, vielä geneerisempi tekoäly-poppibiisi kuin Tattoo, ja viisufanithan arvostaa erikoisempaa ja yllättävämpää tuotantoa. Perus massat taas on ne joille tekoäly-poppi tehdään, ja sinne se varmaan uppoaa hyvin. 

Euphoria on ainoa Ln biisi jonka oon jaksanu kuunnella loppuun asti. Ja siitäkin on Floor Jansen tehnyt (mun mielestä) paremman version. En aio ees kuunnella tätä uutta.

Olen niin pikkumainen, että olen vältellyt jopa Euphorian kuuntelemista tänvuotisen viisukatastrofin jälkeen, mutta en tiennyt Floor Jansenin tehneen siitä omaa versiotaan! Lähtee kyllä ehdottomasti kuunteluun, koska L:n musiikkia en aio soittaa varmaan seuraavaan viiteenkymmeneen vuoteen. Kiitos siis vinkistä. :D

Ole hyvä 🙂

Vierailija
7262/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt äänestämään! 💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7263/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt äänestämään! 💪

www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/

Vierailija
7264/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti K päivittää jotain someen myös ensi viikon puolessavälissä, joudun jo henkisesti varautumaan vieroitusoireisiin tän illan keikkamatskujen jälkeen. Seuraava keikka (ei yksityinen) on vasta perjantaina. Ja mehän opimme Tukholman yksityiskeikalta että artistit ei välttämättä saa julkaista kamaa yksityiskeikoilta. Tosin vieraat/katsojat saa.

Vierailija
7265/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukossa ollaan taas vaihteeksi

Vierailija
7266/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi hyvin äänestää!

Vierailija
7267/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulin silloin euphoria-vuonns sen biisin radiosta niin monta kertaa, etten ole vapaaehtoisesti kuunnellut sitä sittemmin 😅 hyvä biisi se oli aikanaan, mutta minulle se on niin puhki kulutettu

Mä en seurannut viisuja siihen aikaan, ja en kuuntele radiota niin en koskaan edes törmännyt kyseiseen biisiin (tai ei ainakaan jäänyt muistiin). Tänä vuonna kun sitten hehkutettiin "legendaarista" euphoriaa, ja miten tattoo on vähemmän legendaarinen versio siitä, nin pitihän se mennä kuuntelemaan... suoraan sanoen hämmennyin siitä miten vähän kyseinen kappale herätti minussa yhtään mitään tunteita. Ja kyllä minä popistakin tykkään! Mutta ei vaan napannut, jopa tattoo oli kiinnostavamman kuuloinen. Ehkä silloin 10 vuotta sitten oli erilainen musailmapiiri ja olisin tykännyt jos silloin olisin kuullut...

Vierailija
7268/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L:n uusi biisi ilmeisesti julkaistu eilen.. nyt mielenkiinnolla seuraamaan sen kehitystä

Varmaan menee hyvin. Jättimäinen kansainvälinen levy-yhtiö nyt takana, enkunkielineen poppibiisi.

Myönnän kurkanneeni Redditistä mielipiteitä. Pieni vahingonilo käväisi mielessä, kun viisufanit eivät olleet mitenkään haltioissaan tästä. Suuri yleisö on toki sitten eri asia.

Niin, vielä geneerisempi tekoäly-poppibiisi kuin Tattoo, ja viisufanithan arvostaa erikoisempaa ja yllättävämpää tuotantoa. Perus massat taas on ne joille tekoäly-poppi tehdään, ja sinne se varmaan uppoaa hyvin. 

Euphoria on ainoa Ln biisi jonka oon jaksanu kuunnella loppuun asti. Ja siitäkin on Floor Jansen tehnyt (mun mielestä) paremman version. En aio ees kuunnella tätä uutta.

Floor Jansenin versio on todella hyvä.

Vierailija
7269/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"IL : Viking Linen alus jäänyt ajelehtimaan merelle" Onkohan tämä nyt se Viking Jankkarella?

Vierailija
7270/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan edes kiinnosta enää.

Vierailija
7271/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijän uusi tiktok on ihana... keneltäköhän noi lahjakassit on, olikohan joltain fanilta/faniryhmältä eiliseltä keikalta.

Vierailija
7272/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijän uusi tiktok on ihana... keneltäköhän noi lahjakassit on, olikohan joltain fanilta/faniryhmältä eiliseltä keikalta.

madmaria ainaki ollu lahjassa mukana. Ihana et oli noin mieleinen, etenki tietenki pottatukkainen bulbasaur :D

Vierailija
7273/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään varmaan kuvattu, kun TV:stä tuli "Tietäjät tietää" (näkyi takana). Tuli kolmoselta 17.30.😂

Vierailija
7274/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se bulbasaur oli kyllä ihana!

Vierailija
7275/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emoketju lukittu. Mitä tapahtui?

Vierailija
7276/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chachi pani ketjun lukkoon.

Vierailija
7277/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chachi pani ketjun lukkoon.

Öööö mitä? En oo käynyt siellä ollenkaan tänään. Chachi?

Vierailija
7278/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno se Life is hard t-paita, liekö jonkun fanin tekemä 😀

Vierailija
7279/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP YouTubessa nyt 1.2M katselukertaa!

Vierailija
7280/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan edes kiinnosta enää.

Mun fiilikset sen ketjun suhteen on 50/50. Siellä on tosi ihania ihmisiä, joiden kanssa on kiva jakaa ajatuksia ja heittää huumoria. Näiden ihmisten kanssa vallitsee välillä sellainen tietynlainen yhteisymmärrys. Minusta kyllä esim. Tommykin olisi mahtunut siihen ketjuun. Toisaalta taas en jaksa sitä ketjun toista puolta eli jatkuvaa riitelyä, tahallista väärinymmärrystä ja trollausta. Jos se lukittaisiin kokonaan, niin ehkä se tekisi meille monelle hyvää.