Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Johonkin ig-kuvaan on jo K tägätty, mutta en ole nähnyt välipuheista videoita
Oli vissiin ollut aika lapisystävällinen show, kun pieniäkin lapsia paikalla. Mä ihailen tota K:n taitoa heittää yleisön mukaan, vaikka icip: kin esitettiin😊 Itse niin haluaisin k18 keikalle ja kuulla rajumpaa roustia.
Vierailija kirjoitti:
Oli vissiin ollut aika lapisystävällinen show, kun pieniäkin lapsia paikalla. Mä ihailen tota K:n taitoa heittää yleisön mukaan, vaikka icip: kin esitettiin😊 Itse niin haluaisin k18 keikalle ja kuulla rajumpaa roustia.
Niinpä! K:lla on se itselleen tyypillinen humoristinen meno ikärajattomillakin, mutta eniten pidän siitä k-18 klubikeikkamenosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! K:lla on se itselleen tyypillinen humoristinen meno ikärajattomillakin, mutta eniten pidän siitä k-18 klubikeikkamenosta!
Minä tykkään myös sen k-18 festarikeikoista! Se on vähän kuin välimuoto, jossa K:n ei tarvitse vahtia sanomisiaan, mutta on silti vähän erilainen yleisön kanssa juttelu kuin omilla keikoillaan
K ilmeisesti voitti sen vuoden mediailmiö-palkinnon! :)
Vierailija kirjoitti:
Ois ollut vähän outoa jos ei olisi voittanut, kuka muu tänä vuonna tulisi edes lähelle. xD
Mitä tuommoisista palkinnoista muuten edes saa? Jonkun läpyskän seinälle laitettavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois ollut vähän outoa jos ei olisi voittanut, kuka muu tänä vuonna tulisi edes lähelle. xD
Mitä tuommoisista palkinnoista muuten edes saa? Jonkun läpyskän seinälle laitettavaksi?
En tiedä mikä se fyysinen palkinto on, mutta eikö palkinnot ole taidealalla niitä "saavutuksia", jotka tuovat artistin uralle jotain mitattavissa olevaa menestystä?
Managerin stooreissa oli palkintopysti :D jostain kivestä se oli tehty
Tommy Little Bigin stooreissa.
Tallinnan keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Tommy Little Bigin stooreissa.
Tallinnan keikalla.
On se kaunis! Ja kuuuuuma! Aivan täydellinen.
Nyt olen hyvin varma että T tulee K:n Tallinnan keikalla lavalle! 💪 en malta odottaa seuraavaa icip-live esitystä heiltä!
Tänään Kuopion klubikeikka! Eiliseltä ei kauheasti tullut klippejäkään...
L:n uusi biisi ilmeisesti julkaistu eilen.. nyt mielenkiinnolla seuraamaan sen kehitystä
Jo:lla oli se areenakeikka eilen. Nyt onkin sitten pidempi tauko ilman heidän keikkojaan. Menevätköhän sinne Thaimaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen hyvin varma että T tulee K:n Tallinnan keikalla lavalle! 💪 en malta odottaa seuraavaa icip-live esitystä heiltä!
Jep, mua harmittaa nyt niin paljon, kun meinasin ostaa liput Tallinnan keikalle😖
Vierailija kirjoitti:
Tänään Kuopion klubikeikka! Eiliseltä ei kauheasti tullut klippejäkään...
Eilen tais olla aika paljon ihan pikkusiakin lapsia, ni oli varmaan aika perussettiä. Tältä illalta odotan paljon. Ainakin toivottavasti saadaan kuvia, kun se K:sta hyviä kuvia julkaissut Madmaria on menossa😊
Vierailija kirjoitti:
L:n uusi biisi ilmeisesti julkaistu eilen.. nyt mielenkiinnolla seuraamaan sen kehitystä
En seuraa.
Stoorien perusteella K oli jo lavalla, ja luuli olleensa Seinäjoella xD Oli hauska nähdä myös Behm varustautuneena K:n crewn vaatteisiin :D