Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ICIP Spotifyssa myös tulee lähipäivinä 2M täyteen. Mä toivon että jossain vaiheessa Auto jää jäis siitä popular-listauksesta pois. Kun seuraava uusi biisi tulee niin siinä vaiheessa Auto jää varmaan jää.
Samaa toivon minä. xD Kyllä se sieltä pois putoaa seuraavan uuden biisi myötä. Auto Jään päivittäiset kuuntelut vähenevät muutenkin hiljalleen ihan luonnostaankin, kuten kaikilla vanhemmilla biiseillä, eli uudet tuotokset tulee myllertämään koko listan pikkuhiljaa uusiksi. CCC on noista nykyisistä varmaan ainoa joka jää ikuisiksi ajoiksi toplistalle roikkumaan, klassikkohan se on jo.
Onko auto jää:llä todella enemmän kuunteluita kuin viulunkielellä, vai millä perustein noi top listan biisit valikoituu?
Ne on nykyhetken päivittäisten kuunteluiden mukaan. Viulunkielellä on parisen miljoonaa enemmän kuuntelijoita kuin Auto Jäällä.
Auto Jäällä on vähän enemmän päivittäiskuuntelijoita juuri nyt, luultavasti sen takia että kyseinen biisi on myös Antin kanavalla ja levyllä, joka siis julkaistiin nyt kesällä. Eli Antin puolelta tulevat kuuntelut lasketaan siis tuohon samaan. Oletan (ja toivon) että pelkästään K:n omien fanien päivittäiset kuuntelut laskien Viulunkieli olisi helposti Auto Jää:n yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ICIP YouTubessa nyt 1.2M katselukertaa!
Its crazy its party!
Muistelen kaiholla sitä icip-viikkoa kun kaikki oli ihan täpinöissään ja odotti kuin kuuta nousevaa. Ja ne promot! Ja stadikalla ensiesitys!
Tommy! Sex*jumalani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ICIP Spotifyssa myös tulee lähipäivinä 2M täyteen. Mä toivon että jossain vaiheessa Auto jää jäis siitä popular-listauksesta pois. Kun seuraava uusi biisi tulee niin siinä vaiheessa Auto jää varmaan jää.
Samaa toivon minä. xD Kyllä se sieltä pois putoaa seuraavan uuden biisi myötä. Auto Jään päivittäiset kuuntelut vähenevät muutenkin hiljalleen ihan luonnostaankin, kuten kaikilla vanhemmilla biiseillä, eli uudet tuotokset tulee myllertämään koko listan pikkuhiljaa uusiksi. CCC on noista nykyisistä varmaan ainoa joka jää ikuisiksi ajoiksi toplistalle roikkumaan, klassikkohan se on jo.
Onko auto jää:llä todella enemmän kuunteluita kuin viulunkielellä, vai millä perustein noi top listan biisit valikoituu?
Ne on nykyhetken päivittäisten kuunteluiden mukaan. Viulunkielellä on parisen miljoonaa enemmän kuuntelijoita kuin Auto Jäällä.
Auto Jäällä on vähän enemmän päivittäiskuuntelijoita juuri nyt, luultavasti sen takia että kyseinen biisi on myös Antin kanavalla ja levyllä, joka siis julkaistiin nyt kesällä. Eli Antin puolelta tulevat kuuntelut lasketaan siis tuohon samaan. Oletan (ja toivon) että pelkästään K:n omien fanien päivittäiset kuuntelut laskien Viulunkieli olisi helposti Auto Jää:n yllä.
"Viulunkielellä on parisen miljoonaa enemmän kuuntelUITA kuin Auto Jäällä" piti kirjoittaa.
Kyllähän täällä juuri haukuttiin toista ketjua, että täällä ollaan parempia ja normaalimpi ketju, mites me jotka käydään kaikissa kolmessa tai välillä neljässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Viulunkielellä on parisen miljoonaa enemmän kuuntelUITA kuin Auto Jäällä" piti kirjoittaa.
Kiitos, tämä selvensi. 🙂 Sentään oikeus ja kohtuus, että viulunkielellä enemmän striimejä.
Nimim. Auto jää disauttaja 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli hyvin erikoisia jankutuksia ja parituksia, itse ainakin poistelin, ja väärän tiedon jakamista ym. tahallista trollausta
Sanon vaan tän kerran kun ei kuulu niinkään tähän ketjuun, mutta sieltä voisi ihmiset palata jo maan pinnalle K & B-suhteen fantasioinnissa. Että kannattaisiko jo suljettuihin ryhmiin mennä fantasioimaan.
Menepä kuule ihan itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Its crazy its party!
Muistelen kaiholla sitä icip-viikkoa kun kaikki oli ihan täpinöissään ja odotti kuin kuuta nousevaa. Ja ne promot! Ja stadikalla ensiesitys!
Se oli kyl kiva koko promorumba! Ja ajatelkaa että koko Stadionin liveä ei ollut edes tarkoitettu tehdä (vain Kaijan osa piti filmata) , vaan se lisättiin ihan viime tingassa koska sitä manguttiin niin paljon.
Voisiko muuten K olla masked singerissä tänään? xD Mulle tuli sellainen tunne siitä uutisesta siitä ekasta villi kortti- hahmosta :D Bulldog siis tulee tänään ekaa kertaa ja laulaa ccc:N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Its crazy its party!
Muistelen kaiholla sitä icip-viikkoa kun kaikki oli ihan täpinöissään ja odotti kuin kuuta nousevaa. Ja ne promot! Ja stadikalla ensiesitys!Se oli kyl kiva koko promorumba! Ja ajatelkaa että koko Stadionin liveä ei ollut edes tarkoitettu tehdä (vain Kaijan osa piti filmata) , vaan se lisättiin ihan viime tingassa koska sitä manguttiin niin paljon.
Niipä! Nyt saamme vähän samaa tunnelmaa, kun ulkomaan fanit näkevät K:n ekaa kertaa livenä!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko muuten K olla masked singerissä tänään? xD Mulle tuli sellainen tunne siitä uutisesta siitä ekasta villi kortti- hahmosta :D Bulldog siis tulee tänään ekaa kertaa ja laulaa ccc:N
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/masked-singer-sarjaan-uusi-hahmo-ta…
Tästä kuvauksesta tuli mieleen K xD
Kommentoin nyt, vaikka varmaan seinälle puhunkin. Ei ihmisiä saa ja voi lokeroida oman mielensä mukaan yhteen kategoriaan. Se, mitä joku on seksuaaliselta suuntautumiseltaan tänään, voi olla jotain aivan muuta huomenna. Siksi on turha puhua homopakotuksesta tai heteropakotuksesta tai edes suhdepakotuksesta, kun kaikki ihmissuhteet muuttuvat ajan kuluessa. Keskustelua ja toisten mielipiteitä ei pidä sensuroida, ainoastaan loukkaavat ja yksityisitietoja paljastavat voi poistaa. Ne mielipiteet ja kommentit, jotka eivät itseä miellytä, kannattaa harpata, ja jos nyt sattuu ärsyttämään lähes kaikkien kommentit, on varmasti väärässä ketjussa ja kannattaa etsiä jokin itselle paremmin sopiva. 9
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden keikkojen myötä unohdin hetkeksi Tommyn kuumuuden. Ehkä taas aika palata myös Tommyn ääreen.
Tommy trikoissaan lavalla Little Bigin kanssa. On KUUUUUUMAA, ON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Its crazy its party!
Muistelen kaiholla sitä icip-viikkoa kun kaikki oli ihan täpinöissään ja odotti kuin kuuta nousevaa. Ja ne promot! Ja stadikalla ensiesitys!Se oli kyl kiva koko promorumba! Ja ajatelkaa että koko Stadionin liveä ei ollut edes tarkoitettu tehdä (vain Kaijan osa piti filmata) , vaan se lisättiin ihan viime tingassa koska sitä manguttiin niin paljon.
Niipä! Nyt saamme vähän samaa tunnelmaa, kun ulkomaan fanit näkevät K:n ekaa kertaa livenä!
Mä niin toivon et Kärdellä on aikaa ja mahdollisuuksia tavata ulkkisfaneja ftf ennen tai jälkeen keikkojen, mut taitaa aikataulu olla kyllä niin tiukille vedetty, ettei siihen juuri mahdollisuuksia ole.
Toisesta ketjustakin kyllä poistuu yksityishenkilöä koskevat viestit, ei siellä sellaista ole ollut kuin yhden viestin verran, että ei varmaan ole ketjun lukituksen syy, vaan muu trollaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden keikkojen myötä unohdin hetkeksi Tommyn kuumuuden. Ehkä taas aika palata myös Tommyn ääreen.
Tommy trikoissaan lavalla Little Bigin kanssa. On KUUUUUUMAA, ON.
On nautinto nähdä, miten tuo kaunis mies hallitsee täydellisen tanssijan vartalonsa. On se upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Its crazy its party!
Mä niin toivon et Kärdellä on aikaa ja mahdollisuuksia tavata ulkkisfaneja ftf ennen tai jälkeen keikkojen, mut taitaa aikataulu olla kyllä niin tiukille vedetty, ettei siihen juuri mahdollisuuksia ole.
Se on koko rundi niin tiukille vedetty että ihmetyttää miten ehtivät edes kaikkiin kiertuepaikkoihin! Täytyy kaikkien palikoiden osua kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin nyt, vaikka varmaan seinälle puhunkin. Ei ihmisiä saa ja voi lokeroida oman mielensä mukaan yhteen kategoriaan. Se, mitä joku on seksuaaliselta suuntautumiseltaan tänään, voi olla jotain aivan muuta huomenna. Siksi on turha puhua homopakotuksesta tai heteropakotuksesta tai edes suhdepakotuksesta, kun kaikki ihmissuhteet muuttuvat ajan kuluessa. Keskustelua ja toisten mielipiteitä ei pidä sensuroida, ainoastaan loukkaavat ja yksityisitietoja paljastavat voi poistaa. Ne mielipiteet ja kommentit, jotka eivät itseä miellytä, kannattaa harpata, ja jos nyt sattuu ärsyttämään lähes kaikkien kommentit, on varmasti väärässä ketjussa ja kannattaa etsiä jokin itselle paremmin sopiva. 9
Mutta ei se poissulje sitä että emoketjussa puhutaan epäkunnioittavasti ketjun päähenkilöiden muista ihmissuhteista kuin keskinäisestään. Toivottavasti sitä ei tuoda tänne jotta ilmapiiri pysyy hyvänä.
Itse toivon, että tämä hauska ketju pysyisi shippausvapaana alustana. Shippaukselle on kai jo ainakin kolme ketjua. Se alkaa myös olla jo aika tunkkaista ja herättää toisissa liiankin kiivaita tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tämä selvensi. 🙂 Sentään oikeus ja kohtuus, että viulunkielellä enemmän striimejä.
Nimim. Auto jää disauttaja 😄
Toinen Auto Jää dissaaja täällä. Pahoittelut taas sille joka ilmoitti tykkäävänsä Auto Jäästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/masked-singer-sarjaan-uusi-hahmo-ta…
Tästä kuvauksesta tuli mieleen K xD
Toi kuvaushan on täysin K/Jere! Eli ei kai se voi K olla, jos hahmo vielä laulaakin CCC:n, koska olisihan se nyt liian ilmiselvää xD.
Jos jollakin on tylsää tänään, voitte osallistua EMA-äänestys tapahtumaan!
https://www.tumblr.com/spavas-li-mirno/730542110089101312/2023-mtv-emas
Minä osallistun! tv päälle ja menoksi!