Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
7241/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen hyvin varma että T tulee K:n Tallinnan keikalla lavalle! 💪 en malta odottaa seuraavaa icip-live esitystä heiltä!

Jep, mua harmittaa nyt niin paljon, kun meinasin ostaa liput Tallinnan keikalle😖

Ehkä niitä viime hetken peruutudlippuja voi vielä saada? 😭 tai ehkä liian hankalaa ostaa jos ei osaa viroa

Vierailija
7242/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L:n uusi biisi ilmeisesti julkaistu eilen.. nyt mielenkiinnolla seuraamaan sen kehitystä

Varmaan menee hyvin. Jättimäinen kansainvälinen levy-yhtiö nyt takana, enkunkielineen poppibiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7243/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen hyvin varma että T tulee K:n Tallinnan keikalla lavalle! 💪 en malta odottaa seuraavaa icip-live esitystä heiltä!

Jep, mua harmittaa nyt niin paljon, kun meinasin ostaa liput Tallinnan keikalle😖

Ehkä niitä viime hetken peruutudlippuja voi vielä saada? 😭 tai ehkä liian hankalaa ostaa jos ei osaa viroa

Google translatellahan voi kääntää koko sivun jos on tarvis. Luulisi että viro-suomi käännös on parempi kuin enkku-suomi.

Vierailija
7244/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L:n uusi biisi ilmeisesti julkaistu eilen.. nyt mielenkiinnolla seuraamaan sen kehitystä

Varmaan menee hyvin. Jättimäinen kansainvälinen levy-yhtiö nyt takana, enkunkielineen poppibiisi.

Myönnän kurkanneeni Redditistä mielipiteitä. Pieni vahingonilo käväisi mielessä, kun viisufanit eivät olleet mitenkään haltioissaan tästä. Suuri yleisö on toki sitten eri asia.

Vierailija
7245/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mielenkiintoa kuunnella sitä, mutta katsotaan mitä Spotify sanoo kun lukuja tulee ulos

Vierailija
7246/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessen stooreissa H treenaa K:ta 😂 on tainnut jonkinlainen elämäntapa remontti tulla

Vierailija
7247/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little Bigin instastoryssa Tommy ja bändin mieslaulaja Bromance-kuvassa.

Vierailija
7248/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessen stooreissa H treenaa K:ta 😂 on tainnut jonkinlainen elämäntapa remontti tulla

Tosi hyvä, että huolehtii kunnostaan vaikka ei varmasti ole kiertueella kovin helppoa. Muut laulaa baarissa karaokea bisset kourassa niin aika vaikeaahan siinä on yrittää olla tipattomalla samalla. Toivon, että pystyy noudattamaan terveellisempiä elämäntapoja haasteista huolimatta. 

Vierailija
7249/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä on tykännyt siitä postauksesta näemmä. :)

Vierailija
7250/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Tommyn viikset?

Vierailija
7251/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän kurkanneeni Redditistä mielipiteitä. Pieni vahingonilo käväisi mielessä, kun viisufanit eivät olleet mitenkään haltioissaan tästä. Suuri yleisö on toki sitten eri asia.

Niin, vielä geneerisempi tekoäly-poppibiisi kuin Tattoo, ja viisufanithan arvostaa erikoisempaa ja yllättävämpää tuotantoa. Perus massat taas on ne joille tekoäly-poppi tehdään, ja sinne se varmaan uppoaa hyvin. 

Vierailija
7252/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä, että huolehtii kunnostaan vaikka ei varmasti ole kiertueella kovin helppoa. Muut laulaa baarissa karaokea bisset kourassa niin aika vaikeaahan siinä on yrittää olla tipattomalla samalla. Toivon, että pystyy noudattamaan terveellisempiä elämäntapoja haasteista huolimatta. 

Ehkä nyt syksyllä K:lla on hieman helpompaa keskittyä terveyteensä keikkailunkin ohella, kun syksy antaa eräälaiset "arkeen palaamisen" vibat yleisestikin. Kesällä Suomen yöttömissä öissä ei helposti sanota ei aamuun asti jatkuville jatkoille. Muina vuodenaikoina voi olla alhaisempi kynnyt mennä Härtsän kanssa hotellihuoneeseen jumppailemaan kun koko muukin Suomi on tylsässä työmoodissa.

Vierailija
7253/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Tommyn viikset?

Totta muuten! 😄 Ilmankos kuvassa tuntui olevan jotain outoa.

Hyvältä näyttää ilmankin, eipä sillä.🔥

Vierailija
7254/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy ilman viiksiä!!! Ja kommentti Iljan kuvaan: real men!!!

Vierailija
7255/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, nyt eurokiertueeseen on vain viikko jäljellä! Tukholmassa eka keikka ens Lauantaina.

Vierailija
7256/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, nyt eurokiertueeseen on vain viikko jäljellä! Tukholmassa eka keikka ens Lauantaina.

Help!!! Kuinka aika menee niin nopeaa??

Vierailija
7257/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Help!!! Kuinka aika menee niin nopeaa??

En tiedä! Stadikaltakin on jo tyyliin 2 kuukautta, ja kohta saadaan jo uutta musaakin K:lta...tässähän ei ehdi kaupassakaan käydä ennen kuin on jo tyyliin UMK-finaali ja Kärtsän esiintyminen siellä.

Vierailija
7258/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vielä geneerisempi tekoäly-poppibiisi kuin Tattoo, ja viisufanithan arvostaa erikoisempaa ja yllättävämpää tuotantoa. Perus massat taas on ne joille tekoäly-poppi tehdään, ja sinne se varmaan uppoaa hyvin. 

Euphoria on ainoa Ln biisi jonka oon jaksanu kuunnella loppuun asti. Ja siitäkin on Floor Jansen tehnyt (mun mielestä) paremman version. En aio ees kuunnella tätä uutta.

Vierailija
7259/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euphoria on ainoa Ln biisi jonka oon jaksanu kuunnella loppuun asti. Ja siitäkin on Floor Jansen tehnyt (mun mielestä) paremman version. En aio ees kuunnella tätä uutta.

Olen niin pikkumainen, että olen vältellyt jopa Euphorian kuuntelemista tänvuotisen viisukatastrofin jälkeen, mutta en tiennyt Floor Jansenin tehneen siitä omaa versiotaan! Lähtee kyllä ehdottomasti kuunteluun, koska L:n musiikkia en aio soittaa varmaan seuraavaan viiteenkymmeneen vuoteen. Kiitos siis vinkistä. :D

Vierailija
7260/20844 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulin silloin euphoria-vuonns sen biisin radiosta niin monta kertaa, etten ole vapaaehtoisesti kuunnellut sitä sittemmin 😅 hyvä biisi se oli aikanaan, mutta minulle se on niin puhki kulutettu