Oletko pidetty henkilö?
Kommentit (38)
Luultavasti ole kun minut kutsutaan seuraan ja myös osallistun mielelläni.
Se menee niin että kun minusta tuntee vaan pinnan, moni pitää. Sitten kun olen enemmän oma itseni, moni ei enää pidäkään. Mutta sitten on niitä jotka erityisesti pitää siitä mitä olen omana itsenäni.
En. Jotkut alkaa vihata ensi näkemältä. Muutama ihminen pitää, ja pitänee olla tyytyväinen siihen.
En tiedä mikä kirous on päällä, kun ei tarvitse kuin seistä hiljaa nurkassa, ja jostain ilmestyy lauma ihmisiä puhumaan pahaa selän takana. Kummallista.
Elän lähes erakkona, koska itselläni on epämukava olo ihmisten seurassa, mutta ne kerrat kun toisten kanssa olen tekemisissä, musta tunnutaan pidettävän kovastikin.
Muuri on niin kauan ympärilläsi kun annat sen olla.Podetko jotain traumaa ja suojaat, pelkäät paljon.Et anna itsesi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Se menee niin että kun minusta tuntee vaan pinnan, moni pitää. Sitten kun olen enemmän oma itseni, moni ei enää pidäkään. Mutta sitten on niitä jotka erityisesti pitää siitä mitä olen omana itsenäni.
Täysin normaalia. Miksi tuot esille noin monimutkaisena. Täytyyhän ihmiseen tutustua.
Vastaa: olet pidetty.
Kyllä muutama läheinen ihminen pitää minusta ja kovinkin. Luulen että yleisesti ottaen olen aika kylmä ja piittaamaton, en jaksa esittää olevani kiinnostunut keskinkertaisista ihmisistä, ja tästä johtuen en ole kovin pidetty.
Todennäköisesti en, mutta johtunee siitä ettei minua voisi vähempää kiinnostaa esimerkiksi yhdenkään teinin tai parikymppisen mielipide vaikka he yrittävät tehdä itsestään tärkeitä.