Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
661/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat Kärtsän kuvat laivalta! 😍

https://twitter.com/DalysUniverse/status/1695069050865336822

Vierailija
662/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää millainen on tunnelma Pöyhösten sukukokouksissa sen musavideon jälkeen, tai jopa nyt. Onkohan ne yhdessä sopineet että kukaan ei sitä videota missään nimessä katso.

Saati sitten erään nimeltämainitsemattoman perheessä, kun suku ei ole Suomesta. Enkä nyt puhu Bojanista. :P

Tommy on kyllä mielipiteitä herättävä artisti.. Toivottavasti on tukeva perhe <3 Voi toki olla, että lavapersoona on niin erilainen arki-ihmisestä, että perhe ei välitä :D

Kuulemma eroa ei juuri ole. 😂 Mutta Tommylla on äitinsä kanssa tosi läheiset välit, yhdessä haastattelussa puhui siitä. Muuta perhettä ei ole. Äiti on myös ainoa, jonka on sallinut käyttää vielä itsestään nimitystä Tomas. Ja tää kaikki siis haastiksessa hänen puhumaansa, ei spekulointia tai asioiden kaivelua.

Mä muistan kanssa jonkun haastiksen, missä puhui siitä, että sisaruksiin ja isään ei ole yhteyttä. Onneksi on ihana äiti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ok puhua asioista, jotka on tullut julki juurikin esimerkiksi haastatteluissa tai muuten. Eri asia olisi mennä vaikka kaivelemaan jotakin nimiä tms.

Vierailija
664/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampyyrit Les tat ja Louis.

Vierailija
665/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää millainen on tunnelma Pöyhösten sukukokouksissa sen musavideon jälkeen, tai jopa nyt. Onkohan ne yhdessä sopineet että kukaan ei sitä videota missään nimessä katso.

Saati sitten erään nimeltämainitsemattoman perheessä, kun suku ei ole Suomesta. Enkä nyt puhu Bojanista. :P

Tommy on kyllä mielipiteitä herättävä artisti.. Toivottavasti on tukeva perhe <3 Voi toki olla, että lavapersoona on niin erilainen arki-ihmisestä, että perhe ei välitä :D

Kuulemma eroa ei juuri ole. 😂 Mutta Tommylla on äitinsä kanssa tosi läheiset välit, yhdessä haastattelussa puhui siitä. Muuta perhettä ei ole. Äiti on myös ainoa, jonka on sallinut käyttää vielä itsestään nimitystä Tomas. Ja tää kaikki siis haastiksessa hänen puhumaansa, ei spekulointia tai asioiden kaivelua.

Surullista, että ei ole muuta perhettä, mutta joskus yksi läheinen ja rakas perheenjäsen voi olla arvokkaampi kuin valtava ja etäinen suku <3

Vierailija
666/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden isoveli on kyllä jo nähnyt kaiken.

Mutta mummot ja papat ja tädit ja sedät... kuka pitää huolen etteivät missään nimessä eksy youtubeen tuolla viikolla.

Meitä käy kolme sukupolvea Käärijän keikalla. Oma 15-vuotias tyttöni, minä ja 66-vuotias äitini. Joskus tuntuu siltä, että se on minun äitini, joka innostuu Käärijän välispiikeistä eniten.

Tarkoitin siis Pöyhösen perheen mummot ja papat. xD Ovatkohan miten perillä lastenlastensa puuhista viisujen jälkeen, ja ymmärtävätkö jättää katsomatta mitään K:n tulevia julkaisuja. Muut mummot ja papat katsokoon vapaasti!

Vierailija
667/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mummot ja papat ja tädit ja sedät... kuka pitää huolen etteivät missään nimessä eksy youtubeen tuolla viikolla.

Meitä käy kolme sukupolvea Käärijän keikalla. Oma 15-vuotias tyttöni, minä ja 66-vuotias äitini. Joskus tuntuu siltä, että se on minun äitini, joka innostuu Käärijän välispiikeistä eniten.

Ihanaa!!! united by music <3 tuollaiset tarinat on kaikista parhaita! Minua inhottaa sellaiset läheiset, jotka eivät edes yritä ymmärtää minun mielenkiintoni kohteita. Olet onnekas, ja luotte yhdessä rakkaita muistoja :)

Vierailija
668/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti aina myös nauraa K n välispiikeille, jos seuraan Tiktokia hänen läsnäollessa.

Vierailija
669/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis Pöyhösen perheen mummot ja papat. xD Ovatkohan miten perillä lastenlastensa puuhista viisujen jälkeen, ja ymmärtävätkö jättää katsomatta mitään K:n tulevia julkaisuja. Muut mummot ja papat katsokoon vapaasti!

En nyt ole ihan varma, kannattaako niiden muidenkaan 😂 Sukunimestä riippumatta.

Vierailija
670/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään silmät ja korvat auki! Toivottavasti saadaan hyviä klippejä :) Laivalla K näytti todella onnelliselta ja rennolta (vaikka saikin kynnestä!)

Onko tuosta tullut jo jotain tietoa, että kynnestä? Ja kenen?

Vierailija
671/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään silmät ja korvat auki! Toivottavasti saadaan hyviä klippejä :) Laivalla K näytti todella onnelliselta ja rennolta (vaikka saikin kynnestä!)

Onko tuosta tullut jo jotain tietoa, että kynnestä? Ja kenen?

Ei vissiin. Lavalla on satavarmasti tapahtunut, koska on tullut kesken keikan.

Vierailija
672/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hauska, miten ennen viisuja (UMK) voiton jälkeen Kärtsän kuvat oli täynnä kuolaavien viisumiesten kommentteja. Viisujen jälkeen kuolaavat kommentit on enimmäkseen naisilta. 🤣 Huomasitteko muut tätä muutosta?

Vierailija
673/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, oletin vain että kynnestä, mutta kai se on voinut lavallakin tulla..? ainakaan ei ole vielä mitään videoita tullut mistään pienestä kömmähdyksestä yms. mistä se olisi voinut tulla. Voisi ehkä paikallaolleilta kysyä, että sattuiko siellä jotain... tai ehkä K kertoo tänään lavalla :D

Vierailija
674/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että ne K:n ja T:n instakuvat asettavat tunnelman musiikkivideolle... En odottanut että promokuvat olisivat olleet noinkin söpöjä/romanttisia xD uskon että ne edustavat musiikkivideon teemoja :D

Mä tykkäsin noista kuvista älyttömästi. T tule uudenlaista puolta esiin; romantiikkaa ja pehmeyttä plus eroottista. Wau!

Ja romantiikka tai pehmeys ei oikeasti ole Tommylle niin tyypillinen tapa tuoda itseään ilmi, siksikin tykkään tästä tosi paljon.

Jep! Ainakin instan sisällön perusteella nämä kuvat ovat hyvin erilaisia hänellekin <3 Minulle nousee aina hölmö hymy kasvoilleni kun katson noita kuvia :D

Ja se kyynärpää kuva! Niin aidot hymyt molemmilla. Mäkkikuva vie kyllä voiton mulla edelleen.

Mulle tulee siitä kyynärpääkuvasta mieleen korona-ajan kättelyt :D Siinä he kyllä katsoivat toisiaan silmiin <3

Tommyn sanoin "I don't shake no hands", siksi koronatervehdys.

Vierailija
675/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat Kärtsän kuvat laivalta! 😍

https://twitter.com/DalysUniverse/status/1695069050865336822

Onko K:lla luomiväriä taas? Sopii sille niin hyvin!

Vierailija
676/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta moi, taidan liittyä tänne. Yritin hepuloida siellä K n tulevasta klubikeikasta ja vielä Helsingissä, mutta kukaan ei edes reagoi asiaan mitenkään. En oikein ymmärrä, mitä siellä on tapahtunut, mutta mä otan hytin nyt teidän laivalta.

Vierailija
677/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, oletin vain että kynnestä, mutta kai se on voinut lavallakin tulla..? ainakaan ei ole vielä mitään videoita tullut mistään pienestä kömmähdyksestä yms. mistä se olisi voinut tulla. Voisi ehkä paikallaolleilta kysyä, että sattuiko siellä jotain... tai ehkä K kertoo tänään lavalla :D

Siis epäilen kanssa, että tullut kynnestä! Ilmaisin itseäni vähän epäselvästi. Tarkoitin siis, että keikan aikana satavarmasti tullut.

Vierailija
678/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten hauska, miten ennen viisuja (UMK) voiton jälkeen Kärtsän kuvat oli täynnä kuolaavien viisumiesten kommentteja. Viisujen jälkeen kuolaavat kommentit on enimmäkseen naisilta. 🤣 Huomasitteko muut tätä muutosta?

Muistan, kun joku postasi linkin siihen K:n omassa instassa olevaan vanhaan kuvaan missä on liki alasti. Siinä oli vaikka kuinka monta UMK/viisujen aikaista kommenttia sitä kuolaavilta ulkomaalaislta miehiltä xD. 

Vierailija
679/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että ne K:n ja T:n instakuvat asettavat tunnelman musiikkivideolle... En odottanut että promokuvat olisivat olleet noinkin söpöjä/romanttisia xD uskon että ne edustavat musiikkivideon teemoja :D

Mä tykkäsin noista kuvista älyttömästi. T tule uudenlaista puolta esiin; romantiikkaa ja pehmeyttä plus eroottista. Wau!

Ja romantiikka tai pehmeys ei oikeasti ole Tommylle niin tyypillinen tapa tuoda itseään ilmi, siksikin tykkään tästä tosi paljon.

Jep! Ainakin instan sisällön perusteella nämä kuvat ovat hyvin erilaisia hänellekin <3 Minulle nousee aina hölmö hymy kasvoilleni kun katson noita kuvia :D

Sama, hymyilen ja katson! Ihan ihmettelen miten hyviä tunnelmaltaan. Tulee mieleen, miten K saa ihmisessä positiivisia puolia esiin. Niin kuin B.  Loistaa K seurassa :)

Vierailija
680/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta moi, taidan liittyä tänne. Yritin hepuloida siellä K n tulevasta klubikeikasta ja vielä Helsingissä, mutta kukaan ei edes reagoi asiaan mitenkään. En oikein ymmärrä, mitä siellä on tapahtunut, mutta mä otan hytin nyt teidän laivalta.

Tervetuloa! Teille on peti petattu ja hytti valmiina  :) Siitä klubikeikasta täällä jo aiemmin vähän pöhistiin: oli spekulaatioita, että onko se jopa k25 -keikka, kun ilmeisesti sellaisia tuolla klubilla on myös usein :D Mehän  siitä riemastuttiin, kun olisi vähän erilainen eturivi tiedossa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi