Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Tumppu fandom on niiiin hauska!
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726651097035456512/i-fell-off-my-je…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketjun päähenkilön nimi kirjoitettu otsikossa tarkoituksella väärin, ja jos on, niin miksi ihmeessä?
J on kadonnut.
Mihin se katosi? Muuttuiko se kokonaan Käärijäksi?
Vierailija kirjoitti:
Tumppu fandom on niiiin hauska!
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726651097035456512/i-fell-off-my-je…
Ai luoja. No tässäpä. Ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö se Käärijän rääkkäämä koira henkiin ?
Kuulin että se vietiin koirapsykiatrille tippa suonessa. Traumat olivat niin kovat, että siihen vaadittiin kolme tuntia intensiivistä psykoterapiaa, että koira reppana uskalsi edes antaa omistajansa hipaista itseään. Nyt se on suljetulla osastolla kuntoutumassa. Koira toivoo yksityisyyttä ja rauhaa tänä vaikeana aikana <3 rukous voisi auttaa!
Joko se kappale "iiiits partyyyyyyy, itse kreisiiiiii" on valloittanut maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö se Käärijän rääkkäämä koira henkiin ?
Me ei jäädä, kun musavideo julkaistaan. Hauta on jo kaivettu.
Minä varasin jo hautapaikan aamulla! Joku toinenkin yritti tehdä siitä siskonpedin.. katsotaan kuinka me mahdumme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän mietityttää millainen on tunnelma Pöyhösten sukukokouksissa sen musavideon jälkeen, tai jopa nyt. Onkohan ne yhdessä sopineet että kukaan ei sitä videota missään nimessä katso.
Saati sitten erään nimeltämainitsemattoman perheessä, kun suku ei ole Suomesta. Enkä nyt puhu Bojanista. :P
Tommy on kyllä mielipiteitä herättävä artisti.. Toivottavasti on tukeva perhe <3 Voi toki olla, että lavapersoona on niin erilainen arki-ihmisestä, että perhe ei välitä :D
Kuulemma eroa ei juuri ole. 😂 Mutta Tommylla on äitinsä kanssa tosi läheiset välit, yhdessä haastattelussa puhui siitä. Muuta perhettä ei ole. Äiti on myös ainoa, jonka on sallinut käyttää vielä itsestään nimitystä Tomas. Ja tää kaikki siis haastiksessa hänen puhumaansa, ei spekulointia tai asioiden kaivelua.
Surullista, että ei ole muuta perhettä, mutta joskus yksi läheinen ja rakas perheenjäsen voi olla arvokkaampi kuin valtava ja etäinen suku <3
Nyt hän kuuluu Käärijä-perheeseen!
On kyllä jotenkin ihanaa että K ja T tapasivat.
K on vain niin.. upea tyyppi. Niin avoin. Ja varmasti kertonut Tommylle miten paljon häntä fanittaa ja arvostaa. Ja kumonnut Tommyn jäisen ulkokuoren.
Brothers.
Vierailija kirjoitti:
Joko se kappale "iiiits partyyyyyyy, itse kreisiiiiii" on valloittanut maailman.
En tiedä maailmasta, mutta minun aivoni se on valloittanut
Vierailija kirjoitti:
JO VAIN.
Onko tietoa noista Apollon keikoista, kuinka aikaisin ne tulee yleensä myyntiin? Toi on mun ainoa toivo syksyn keikoista, kun en kehtaa yhtään Helsinkiä edemmäs mennä kun puoliso alkais liikaa ihmetellä 😅
Tommyn kynttiläkulkue listalle.
En ymmärrä yhtään mistä näissä ketjuissa on kyse.
Onko nää parodiaa, pilkkaa vai ihanko oikeasti täällä jotkut kuolaa ja seuraa ja vahtii mitä tää vihreä pätkä touhuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketjun päähenkilön nimi kirjoitettu otsikossa tarkoituksella väärin, ja jos on, niin miksi ihmeessä?
J on kadonnut.
Mihin se katosi? Muuttuiko se kokonaan Käärijäksi?
Täällä paasattiin siitä, kuinka J:n pitäisi olla ketjun otsikossa.. Mutta emme arvanneetkaan, että puuttuvasta J:stä tulikin palstan kulmakivi!
Vierailija kirjoitti:
Onko nää parodiaa, pilkkaa vai ihanko oikeasti täällä jotkut kuolaa ja seuraa ja vahtii mitä tää vihreä pätkä touhuaa.
Tervetuloa! Sopu antaa sijan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne ei varmaan kovin suuret ole valloitettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen poistumaan, seura tekee kaltaisekseen <3 Jääminen on sitten omalla vastuulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne ei varmaan kovin suuret ole valloitettavaksi.
Onnittelut! Heittosi on hyväksytty Suomen parhaat vitsit 2024 -vitsikirjaan, joka julkaistaan ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa noista Apollon keikoista, kuinka aikaisin ne tulee yleensä myyntiin? Toi on mun ainoa toivo syksyn keikoista, kun en kehtaa yhtään Helsinkiä edemmäs mennä kun puoliso alkais liikaa ihmetellä 😅
Tuo levykauppa n kyllä erikoinen paikka löytää keikka :D varmaan pian julkaistaan syksyn keikkojen aikataulut K:n instassa... Olisikohan se jo siinä?
Vierailija kirjoitti:
En varmasti koskaan opi ymmärtämään mikä tässä Käärijässä on se juttu. Sen täytyy vedota jotenkin siihen kaikkein yksinkertaisimpaan kansanosaan, samaan porukkaan joka tuijottaa jotain Big Brotheria, Huutokauppakeisaria tai Putousta ja nauraa Sami Hedbergin ns. vitseille.
Niinhän se on et kaikilla ei ole täyttä ymmärrystä
J on kadonnut.