Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
641/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että ne K:n ja T:n instakuvat asettavat tunnelman musiikkivideolle... En odottanut että promokuvat olisivat olleet noinkin söpöjä/romanttisia xD uskon että ne edustavat musiikkivideon teemoja :D

Mä tykkäsin noista kuvista älyttömästi. T tule uudenlaista puolta esiin; romantiikkaa ja pehmeyttä plus eroottista. Wau!

Ja romantiikka tai pehmeys ei oikeasti ole Tommylle niin tyypillinen tapa tuoda itseään ilmi, siksikin tykkään tästä tosi paljon.

Jep! Ainakin instan sisällön perusteella nämä kuvat ovat hyvin erilaisia hänellekin <3 Minulle nousee aina hölmö hymy kasvoilleni kun katson noita kuvia :D

Ja se kyynärpää kuva! Niin aidot hymyt molemmilla. Mäkkikuva vie kyllä voiton mulla edelleen.

Mulle tulee siitä kyynärpääkuvasta mieleen korona-ajan kättelyt :D Siinä he kyllä katsoivat toisiaan silmiin <3

Vierailija
642/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun mielestä Tommylla on niissä läheisyyskuvissa aika hurja ivallinen ilme. 🤣 En oikein tiedä, että mitä kuvissa on edes tapahtumassa. Ei ainakaan lempeetä homostelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mun mielestä Tommylla on niissä läheisyyskuvissa aika hurja ivallinen ilme. 🤣 En oikein tiedä, että mitä kuvissa on edes tapahtumassa. Ei ainakaan lempeetä homostelua.

Se on se Tommyn saalistuskatse.

Vierailija
644/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oudossa päässäni Tommyn ja K:n suhde noissa kuvissa on sellainen, että T on "se villi, hullun kiilto silmissä" -oleva "hahmo" ja K on vähän rauhallisempi, herkempi vastinkappale <3 Tällaisia olen nähnyt sarjakuva- ja animaatiosarjoissa... 

Vierailija
645/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se crazy osa biisiä ilmentyy siinä. Puolihullun katseeksi joku sitä osuvasti kutsui. 😆

Vierailija
646/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun oudossa päässäni Tommyn ja K:n suhde noissa kuvissa on sellainen, että T on "se villi, hullun kiilto silmissä" -oleva "hahmo" ja K on vähän rauhallisempi, herkempi vastinkappale <3 Tällaisia olen nähnyt sarjakuva- ja animaatiosarjoissa... 

Siitä kämmenet yhdessä kuvasta tuli mieleen, että ikään kuin K olisi katsonut peiliin ja nähnyt siellä Tommyn.

Vierailija
647/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se varmaan just menee. Ja sitten kuvausten ulkopuolella K n pehmeys on iskenyt toiseen täysiä. Tommy tajunnut, ettei tälle ees viitti kiukutella.

Vierailija
648/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kämmenet yhdessä kuvasta tuli mieleen, että ikään kuin K olisi katsonut peiliin ja nähnyt siellä Tommyn.

Tässä vetoan yhä sitä, miten Tommy kutsuisi K n sinne "toiselle" eli "pimeämmälle" puolelle.

Vierailija
649/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä videolla se suhde on kuvattu oikeasti romanttiseksi, eikä vain "kaksi alastonta kiimaista miestä heittää toisiaan seinille (kunnes K pakenee mopolla)", niin en tiedä kestänkö punastumatta jotain pitkiä katseita ja tuollaisia kädestäpitoja yms. 

Vierailija
650/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vetoan yhä sitä, miten Tommy kutsuisi K n sinne "toiselle" eli "pimeämmälle" puolelle.

Pidän tästä ajatuksesta!! miten voimme odottaa kolme viikkoa??

Vierailija
651/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää millainen on tunnelma Pöyhösten sukukokouksissa sen musavideon jälkeen, tai jopa nyt. Onkohan ne yhdessä sopineet että kukaan ei sitä videota missään nimessä katso.

Saati sitten erään nimeltämainitsemattoman perheessä, kun suku ei ole Suomesta. Enkä nyt puhu Bojanista. :P

Vierailija
652/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää millainen on tunnelma Pöyhösten sukukokouksissa sen musavideon jälkeen, tai jopa nyt. Onkohan ne yhdessä sopineet että kukaan ei sitä videota missään nimessä katso.

Saati sitten erään nimeltämainitsemattoman perheessä, kun suku ei ole Suomesta. Enkä nyt puhu Bojanista. :P

Täällä saa nimen mainita! Tommy. Tommy on ihana.

Vierailija
653/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Tommy on ihana. Yksityishenkilöt tänne ei kuulu.

Vierailija
654/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on kyllä mielipiteitä herättävä artisti.. Toivottavasti on tukeva perhe <3 Voi toki olla, että lavapersoona on niin erilainen arki-ihmisestä, että perhe ei välitä :D

Vierailija
655/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä Virossa on vähän tiukempaa.. Mut ehkä T selviää. Viihtyyhän tuo Vantaallakin, jos ei kotimaahan enää huolita. Vaikka ylittäisi se rajan varmaan väkisinkin.

Vierailija
656/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K n keikka alkanut. Saataispa vähän materiaalia ennen palstan kiinnimenoa.

Vierailija
657/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on kyllä mielipiteitä herättävä artisti.. Toivottavasti on tukeva perhe <3 Voi toki olla, että lavapersoona on niin erilainen arki-ihmisestä, että perhe ei välitä :D

Kuulemma eroa ei juuri ole. 😂 Mutta Tommylla on äitinsä kanssa tosi läheiset välit, yhdessä haastattelussa puhui siitä. Muuta perhettä ei ole. Äiti on myös ainoa, jonka on sallinut käyttää vielä itsestään nimitystä Tomas. Ja tää kaikki siis haastiksessa hänen puhumaansa, ei spekulointia tai asioiden kaivelua.

Vierailija
658/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään silmät ja korvat auki! Toivottavasti saadaan hyviä klippejä :) Laivalla K näytti todella onnelliselta ja rennolta (vaikka saikin kynnestä!)

Vierailija
659/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma eroa ei juuri ole. 😂 Mutta Tommylla on äitinsä kanssa tosi läheiset välit, yhdessä haastattelussa puhui siitä. Muuta perhettä ei ole. Äiti on myös ainoa, jonka on sallinut käyttää vielä itsestään nimitystä Tomas. Ja tää kaikki siis haastiksessa hänen puhumaansa, ei spekulointia tai asioiden kaivelua.

💚

Vierailija
660/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden isoveli on kyllä jo nähnyt kaiken.

Mutta mummot ja papat ja tädit ja sedät... kuka pitää huolen etteivät missään nimessä eksy youtubeen tuolla viikolla.

Meitä käy kolme sukupolvea Käärijän keikalla. Oma 15-vuotias tyttöni, minä ja 66-vuotias äitini. Joskus tuntuu siltä, että se on minun äitini, joka innostuu Käärijän välispiikeistä eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi