Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
581/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin pettynyt jos musavideossa ei olekkaan nyt mitään mpreg-juttuja. Kärtsä nyt vihjailuillaan virittää mieliä jo siihen suuntaan. 🙈

Olen kyllä TODELLA pettynyt, jos se ei olekaan homoeroottinen.

Minä aioin mennä Vantaalle ja järjestää mielenosoituksen, jos ei tuollaista materiaalia tule.

Tommy tulis sinne varmaan meidän kanssa.

Vantaa on sille tuttu mesta, niin paljon siellä, tuota, kahvitellut.

Vierailija
582/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että ne K:n ja T:n instakuvat asettavat tunnelman musiikkivideolle... En odottanut että promokuvat olisivat olleet noinkin söpöjä/romanttisia xD uskon että ne edustavat musiikkivideon teemoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko muuten joku mennä katsomaan muraalia livenä?

Mä aion, mutta siellä tulee vierailtua muutoinkin toisinaan.

Vierailija
584/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin pettynyt jos musavideossa ei olekkaan nyt mitään mpreg-juttuja. Kärtsä nyt vihjailuillaan virittää mieliä jo siihen suuntaan. 🙈

Olen kyllä TODELLA pettynyt, jos se ei olekaan homoeroottinen.

Minä aioin mennä Vantaalle ja järjestää mielenosoituksen, jos ei tuollaista materiaalia tule.

Tavataanko Tikkurilan Prismalla siinä Käärijä-muraalilla?

Sieltä lähtee kynttiläkulkue Tommyn johdolla 

Vierailija
585/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että ne K:n ja T:n instakuvat asettavat tunnelman musiikkivideolle... En odottanut että promokuvat olisivat olleet noinkin söpöjä/romanttisia xD uskon että ne edustavat musiikkivideon teemoja :D

Luin vähän väärin promokuvat. Eiköhän jatketa, olen samaa mieltä.

Vierailija
586/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen sen kansalaisvelvollisuudekseni :D Mutta en ole ikinä ollut Vantaalla 

Vierailija
587/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa olemaan iltahepulit menossa. Eikä kello ole edes kahdeksan!

Vierailija
588/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en oikein tahdo enää pystyä tuota emoketjua lukemaan, siellä kun lähinnä nää toksisimmat bojanistit rellestää. Vähän harmittaa, ettei pysytty vain kovina ja Tommypakotettu. 😏 Eihän niitä kiinnosta Kärtsäkään p*skan vertaa, niin en ymmärrä mikseivät itse perustaneet jumalalleen omaa palvontaketjua.

Toksisimmat? Ihan kilttiä keskustelua siellä on käyty.

Vierailija
589/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en oikein tahdo enää pystyä tuota emoketjua lukemaan, siellä kun lähinnä nää toksisimmat bojanistit rellestää. Vähän harmittaa, ettei pysytty vain kovina ja Tommypakotettu. 😏 Eihän niitä kiinnosta Kärtsäkään p*skan vertaa, niin en ymmärrä mikseivät itse perustaneet jumalalleen omaa palvontaketjua.

Ei täällä tuota alkuperäistä ketju tarvitse haukkua, mutta tälle palstalle on kokoontunut ihmisiä syystä jos toisestakin. Tuo alkuperäinen on todella pitkä, ja siellä on niin paljon kirjoittajia, että meno mene välillä hulluksi. Trollejakin sinne on pesiytynyt 

Vierailija
590/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en oo koskaan ollut Vantaalla, paitsi lentokentällä. Ja mulla ois matkaa vain 176km. Vähän noloa ehkä.

Vierailija
591/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ihanaa keskustelua. vihdoin löysin ryhmän, jossa voi puhua rennosti Käärijästä.

Vierailija
592/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä tuota alkuperäistä ketju tarvitse haukkua, mutta tälle palstalle on kokoontunut ihmisiä syystä jos toisestakin. Tuo alkuperäinen on todella pitkä, ja siellä on niin paljon kirjoittajia, että meno mene välillä hulluksi. Trollejakin sinne on pesiytynyt 

Täällä kävi aamulla yksi trolli, joka hävisi vähin äänin kun pyysin sitä mukaan Tommyn festareille huomenna.

Vierailija
593/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä ihanaa keskustelua. vihdoin löysin ryhmän, jossa voi puhua rennosti Käärijästä.

Tervetuloa! 💚

Vierailija
594/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttiä on kyllä, mutta moneen sivuun ei ole paljon K:ta mainittu.

Vierailija
595/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en oo koskaan ollut Vantaalla, paitsi lentokentällä. Ja mulla ois matkaa vain 176km. Vähän noloa ehkä.

Meidän pitää järjestää pyhiinvaellus kaikille kääryleille! Meidän on päästävä osoittamaan kunniaa K:lle Vantaan prisman eteen!

Vierailija
596/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh wait, myös Heureka on Vantaalla, olen mä sielläkin ollut. Oon kyllä tosi pihalla xD

Vierailija
597/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiapuna K fanitaidetta!

https://www.tumblr.com/franky-y/726542866465374209/its-the-circle-of-li…

Vierailija
598/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän mielessä on. Ja 100% vain Bojanille toivottu! Siis tässä shippailussa. 

Vierailija
599/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
600/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitää järjestää pyhiinvaellus kaikille kääryleille! Meidän on päästävä osoittamaan kunniaa K:lle Vantaan prisman eteen!

Miettikää ku tehtäis tää ja se ois se ainoo kerta kun K päättää käydä itse kaupassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän