Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä aikoo maksaa

Mies--
02.05.2023 |

Asuntonsa remontista 10000 euroa vaikka tekisin sen 5000 euroa halvemmalla. Laskin että kun se palkkaa firman niin työn osuus on 6000 euroa, materiaalit 4000 euroa. Aika kovaa palkkaa firma ottaa jostain parketin asentamisesta ja seinien maalaamisestä varmaan 140 euroa tunti veloittavat. Itse olen ammattimaalari ja velottaisin 20 euroa tunti. Olen tehnyt samoja remonttitöitä 20 vuotta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tarjouksesi on hyvä. Ammattimies on palkkansa ansainnut. Moni odottaa ja olettaa miehen remontoivan kotia ja korjaavan autoja. Ilmaiseksi tietenkin. Ilmaista remonttia hakevat kannattaa parisuhdemarkkinoilla kiertää kaukaa. Sama lokkeilu jatkuu muuten pahimmillaan koko loppuelämän. 

Vierailija
2/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tarjouksesi on hyvä. Ammattimies on palkkansa ansainnut. Moni odottaa ja olettaa miehen remontoivan kotia ja korjaavan autoja. Ilmaiseksi tietenkin. Ilmaista remonttia hakevat kannattaa parisuhdemarkkinoilla kiertää kaukaa. Sama lokkeilu jatkuu muuten pahimmillaan koko loppuelämän. 

Se kuka maksaa päättää myös kuka tekee 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmat ottaa ylihintaa ja maksaa palkkoja pimeenä ja firman johtaja tienaa sitten enemmän. Oman asuntoni maalasin, maalit maksoi 540 euroa. Uusi lattia 1300 euroa , 56 neliöinen asunto. Keittiön kaapin ovet uusin 600 eurolla.

Vierailija
4/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi haluaa takuun työlle ja ehkäpä ei kannata veronkiertoa kuten sinä. Vai meinasitko maksaa verot? Tuosta saa myös kotitalousvähennyksen kun teettää asiallisella firmalla. 

Vierailija
5/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on ihan fiksu siinä, ettei sotke parisuhdetta ja remppa-asioita.

Vierailija
6/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit rempan tiimellyksessä huomaamatta muuttaa tyttöystävän asuntoon loisimaan?

Vierailija
7/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin itsekin maksan ammattilaisille, kun otan riski, että toinen olettaa minun olevan ikuisesti kiitollisuuden velkaa ja valmiina vastapalveluksiin.

Vierailija
8/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ennakkoperintärekisterissä ja  annat kuitin? Tai maksetaanko sinulle rempan tekemisestä palkka ja tilitetään siitä ennakonpidätys? 

Suomeksi: saako tekemästäsi työstä kotitalousvähennyksen.

Vierailija
9/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti: ei tarvitse kuunnella rätkätystä kun maali meni vinoon. Korkkaat kaljan ja katselet jääkiekkoa. 

Vierailija
10/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini asuu purkukuntoisessa talossa kun ei ollut yhtä viisas nainen kuten sinun naisystäväsi.

Vierailija
11/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä teki asuntooni suuren remontin jonka maksoin luonnossa . Nykyjään asumme yhdessä .

Vierailija
12/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies mielellään tekee tai siis ainakin aloittaa remontit. Itse nykyään tilaisin mieluummin ulkopuolisen. Miksi?

Remontit kestää, kestää, kestää ja vielä vähän kestää. Kuuntelen valitusta aamuisin, iltaisin ha viikonloppuisin milloin mistäkin remontin vaiheesta, työhalun, työkalun puuutteesta, tarvikkeiden hausta etc. Yhteistä tekemistä ei voi suunnitella, koska remontti jne.

Vierailija
13/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin itsekin maksan ammattilaisille, kun otan riski, että toinen olettaa minun olevan ikuisesti kiitollisuuden velkaa ja valmiina vastapalveluksiin.

Tuo on niin totta. Jos miesystävä tekee remontin, joutuu nainen vähintään seuraavat 30 vuotta tekemään kaikki kotityöt vastapalvelukseksi. Vähemmällä pääsee, kun teettää työt remonttifirmalla.

Vierailija
14/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi ei luota sinuun, jätä hänet.

Vierailija
15/22 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa jos ulkomaalaiset tulee tekemään työt. Minä sain tarjouksen parketin laittamisesta ja olisi maksanut 7000 euroa pelkkä lattia 60 neliötä. 

Vierailija
16/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hyödyntää isiä, veljiä, setiä ja enoja jos ei usko omiin kykyihinsä parketin asentamisessa.

Maalaus ei ole rakettitiedettä. Kirjastossa on erittäin hyviä opaskirjoja aiheesta.

Vierailija
17/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä teki asuntooni suuren remontin jonka maksoin luonnossa . Nykyjään asumme yhdessä .

Tällä kertaa meni ihan oikein. Ja kumpikin on varmaanki  tyytyväinen. Rempattu koti ja parisuhde on kunnossa. Huonomminkin vois käydä.

Esm nainen muuttaa miehen asuntoon ja pyytää tekemään siihen rempan. Mies tekee ja kustantaa sen. Mennään naimisiin, ollaan muutama vuosi yhdessä, erotaan, ja nainen vie puolet siitä kämpästä lähtiessään. Tätäkin tapahtuu hyvin usein.

Vierailija
18/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi mulle että siitä hän jopa vähän loukkaantuisi jos en antaisi hänen tehdä remonttiani (niiltä osin kuin hän pystyy). Eikä todellakaan suostunut ottamaan rahaa siitä. Otti vielä poikani apupojaksi (pojalleni maksoin palkkaa). Sähkö- ja putkityöt meni ulkopuolisin voimin. 

Vierailija
19/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAA itse valita. TEETKÖ huonoa jälkeä remontissa, jääkö maaliroiskeet ym ? Kuten vuokrataloissa nykyään ?  :(

Vierailija
20/22 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet tyttöystävälle .  Minäkin teetän nykyään ammattilaisella remontit jos on tarvetta . Kaikenlaisia hanslankareita on tullut nähtyä , poikaystävien remontti hommista puhumattakaan , niille kun saa olla kiitollisuuden velassa loppuelämänsä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme