Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
541/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K&B on ihana asia ja K&T on ihana asia myös. En ymmärrä, miksi kumpikaan sulkisi kumpaakaan pois.

Vierailija
542/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K&B on ihana asia ja K&T on ihana asia myös. En ymmärrä, miksi kumpikaan sulkisi kumpaakaan pois.

Koska joillekin Tommy on uhka. Ihan oikeasti, ennen stadikan esitystä siitä sai puhua aivan vapaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en oikein tahdo enää pystyä tuota emoketjua lukemaan, siellä kun lähinnä nää toksisimmat bojanistit rellestää. Vähän harmittaa, ettei pysytty vain kovina ja Tommypakotettu. 😏 Eihän niitä kiinnosta Kärtsäkään p*skan vertaa, niin en ymmärrä mikseivät itse perustaneet jumalalleen omaa palvontaketjua.

Minulta meni ilo, kun T:n mainitseminen johti siihen kinasteluun.. mieluummin vain fiilistelen rauhassa kuin tappelen päivät pitkät :D On se minusta yleisketju, mutta T varmaan koettiin "korvaajaksi" B:lle, kun nyt on enemmän siitä juttua. Mutta jokereiden keikkoja on tulossa, niin kyllä heilläkin on oma hetkensä loistaa

No tästähän siinä varmaan on kysymys, että T on nähty jonkinlaisena "oikeana uhkana" ja siksi kaikista muista on aika saanut ihan vapaasti puhua.

Huomasin kyllä ihan alusta asti, ettei siellä oo Kärtsä kiinnostanu paskankaan vertaa ja siksi en ole koskaan aidosti pitänyt ketjusta. Vaikka näiden kahden ihanuuden (KB) kohtaaminen olikin ihana asia.

Mua ei kiinnosta Kärtsän bromancet yhtään. Pelkkä Kärtsylä 😁

Vierailija
544/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa väitetään B:n puhuneen tänään suomea joillekin faneille, mutta mitään linkkiä ei tullut tähän juttuun. Oliko trollaus vai tietääkö joku missä näin sanotaan?

Vierailija
545/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en oikein tahdo enää pystyä tuota emoketjua lukemaan, siellä kun lähinnä nää toksisimmat bojanistit rellestää. Vähän harmittaa, ettei pysytty vain kovina ja Tommypakotettu. 😏 Eihän niitä kiinnosta Kärtsäkään p*skan vertaa, niin en ymmärrä mikseivät itse perustaneet jumalalleen omaa palvontaketjua.

Minulta meni ilo, kun T:n mainitseminen johti siihen kinasteluun.. mieluummin vain fiilistelen rauhassa kuin tappelen päivät pitkät :D On se minusta yleisketju, mutta T varmaan koettiin "korvaajaksi" B:lle, kun nyt on enemmän siitä juttua. Mutta jokereiden keikkoja on tulossa, niin kyllä heilläkin on oma hetkensä loistaa

No tästähän siinä varmaan on kysymys, että T on nähty jonkinlaisena "oikeana uhkana" ja siksi kaikista muista on aika saanut ihan vapaasti puhua.

Huomasin kyllä ihan alusta asti, ettei siellä oo Kärtsä kiinnostanu paskankaan vertaa ja siksi en ole koskaan aidosti pitänyt ketjusta. Vaikka näiden kahden ihanuuden (KB) kohtaaminen olikin ihana asia.

Mua ei kiinnosta Kärtsän bromancet yhtään. Pelkkä Kärtsylä 😁

Ja se on enemmän kun ok myös.

Vierailija
546/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä filistelen K:ta ja ketä vain yhdessä, jonka kanssa sillä on kemiaa, esim. Jessen kanssa K on ihana myös <3. Tänne sopii kaikki K:n poikaystäväboksin ehdokkaat. :) 

Vierailija
547/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lavonq ig stooreista löytyy toi raskauden myöntäminen onnitteluineen päivineen 😂

Vierailija
548/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa väitetään B:n puhuneen tänään suomea joillekin faneille, mutta mitään linkkiä ei tullut tähän juttuun. Oliko trollaus vai tietääkö joku missä näin sanotaan?

Ovatko he jo esiintyneet? Vai jonottavalle fanille? Olisiko twitteristä?

Vierailija
549/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä filistelen K:ta ja ketä vain yhdessä, jonka kanssa sillä on kemiaa, esim. Jessen kanssa K on ihana myös <3. Tänne sopii kaikki K:n poikaystäväboksin ehdokkaat. :) 

Minä olin toisessa ketjussa välillä Jesse-jankkaaja! Sen ja K:n ystävyys on niiiin ihana :) ja miten Jesse suojeli K:ta viisuissa ja muutenkin :D

Vierailija
550/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin myös toisesta ketjusta, koska siellä näyttää tärkeintä olevan B ja JO, ja niiden jälkeen vasta K. Tai vaihtoehtoisesti K on kiinnostava vain yhteydessä B:n ja JO:n, ei itsenään. Enkä tarkoita etteikö saisi fanittaa jokereita, mutta jos K on siinä vain väline niin ei ole mun kuppi teetä se. Näin on hyvä!

Vierailija
551/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lavonq ig stooreista löytyy toi raskauden myöntäminen onnitteluineen päivineen 😂

Ai saakeli, nauroin. Tuli niin puskista vaikka tiesin, mitä sieltä tulee.

Vierailija
552/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta kopsattu linkit ja siellä ehdotettu, että B treenaa Suomen keikan spiikkejä varten :D.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1695091507009638702?s=20

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1695090688470192376?s=20

Vierailija
553/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta kopsattu linkit ja siellä ehdotettu, että B treenaa Suomen keikan spiikkejä varten :D.

Olikohan siellä suomalaisia tunnistamassa kielen? :D

Vierailija
554/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan siellä suomalaisia tunnistamassa kielen? :D

En tiedä, mutta varmaan voi olla, koska eikö niiden jollain aikaisemmallakin keikalla ollut suomalaisia?

Vierailija
555/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko meillä agenttia K:n tämän illan keikalla?

Vierailija
556/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tainnut ilmoittautua 

Vierailija
557/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin pettynyt jos musavideossa ei olekkaan nyt mitään mpreg-juttuja. Kärtsä nyt vihjailuillaan virittää mieliä jo siihen suuntaan. 🙈

Vierailija
558/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nostalgiassa viisujen jälkeen... taas D: En voi uskoa että siitä on 3kk! 

https://www.tumblr.com/korvessa/726507360855769088/bojan-even-a-simple-…

Vierailija
559/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin pettynyt jos musavideossa ei olekkaan nyt mitään mpreg-juttuja. Kärtsä nyt vihjailuillaan virittää mieliä jo siihen suuntaan. 🙈

En tiedä olisiko se liikaa :D Mutta T+K -yhdistelmästä ei ikinä tiedä! Tuo biisi on vain joku about 3 minuuttia pitkä, joten on viakea kuvitella miten nämä kaikki ideat ja arvaukset saadaan siihen mahdutettua :D

Vierailija
560/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä TODELLA pettynyt, jos se ei olekaan homoeroottinen.