Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo lehdet jaksoi jauhaa siitä koirasta lavalla, mutta nyt kukaan ei ole tehnyt mitään julkaisua K:n uudesta biisistä! Siis siitä saisi niin mielenkiintoisen artikkelin aikaiseksi.. Tunnettu artisti mukana, esitykset stadikalla ja laivalla, laulun kielestä, salaperäiset musiikkivideo vihjeet, promokuvat, (ja mv:n suhde Suomen rap-skenen), K:n lavalla sanomat heitot musiikkivideon ei-perheystävällisyydestä... Mutta ei. Haluavat vain arvostella ja haastatella koirakuiskaajia 🙄
Siis olen tosi yllättynyt tästä. K kuitenkin teki melko maailmalla tunnetun idolinsa kanssa yhteistyön ja esitti sen vielä Olympiastadionilla, mutta ei. Ei mitään mainintaa edes niissä Hesarin kirjoituksissa.
Toivon että tekevät yhdessä jotain promoa/haastatteluita ennen biisin julkaisua 🙏
Haastattelija: Käärijä ja Tommy Cash, olette tehneet yhdessä kappaleen. Kertoisitteko vähän siitä?
K: Joo, näin on päässyt käymään. Ihan huippu juttu, ja musavideo ollaan kanssa kuvattu. Hyvää settiä on tulossa.
Haastattelija: Mites Tommy, mitä tästä yhteistyöstä jäi päällimmäiseksi mieleen?
T: Mees seinale.
Pääsin vasta nyt tämän päivän palstailuun. Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin pettynyt jos musavideossa ei olekkaan nyt mitään mpreg-juttuja. Kärtsä nyt vihjailuillaan virittää mieliä jo siihen suuntaan. 🙈
En tiedä olisiko se liikaa :D Mutta T+K -yhdistelmästä ei ikinä tiedä! Tuo biisi on vain joku about 3 minuuttia pitkä, joten on viakea kuvitella miten nämä kaikki ideat ja arvaukset saadaan siihen mahdutettua :D
Tänään aamulla luin jostain, että Käärijä olisi sanonut, että tekivät elokuvan. Eli ehkä video on vähän pidempi kuin biisi. 👀
Hän sanoi laivalla, että siitä "Musiikkivideosta tulee leffa" mikä on varsinkin räp-piireissä sanonta todella uskomattomille asioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin pettynyt jos musavideossa ei olekkaan nyt mitään mpreg-juttuja. Kärtsä nyt vihjailuillaan virittää mieliä jo siihen suuntaan. 🙈
Olen kyllä TODELLA pettynyt, jos se ei olekaan homoeroottinen.
Tätä tuskin tarvitsee pelätä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä varmasti jotain on, mutta en todellakaan usko, että mitään HC menoa, koska Karim tekee tyylikkäitä videoita eikä varmasti rupea ohjaamaan mitään mauttoman yliampuvaa. En usko ehkä edes mihinkään pussailuun varsinaisesti, mutta varmaan jotain latautunutta lähekkäin tanssimista ja muuta mistä stillikuviakin jo saatiin. Mutta olisi kiva olla väärässäkin! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olisiko se liikaa :D Mutta T+K -yhdistelmästä ei ikinä tiedä! Tuo biisi on vain joku about 3 minuuttia pitkä, joten on viakea kuvitella miten nämä kaikki ideat ja arvaukset saadaan siihen mahdutettua :D
Tänään aamulla luin jostain, että Käärijä olisi sanonut, että tekivät elokuvan. Eli ehkä video on vähän pidempi kuin biisi. 👀
Hän sanoi laivalla, että siitä "Musiikkivideosta tulee leffa" mikä on varsinkin räp-piireissä sanonta todella uskomattomille asioille.
Aa okei! No kyllä sitten on anyway aika huikeeta menoa tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä varmasti jotain on, mutta en todellakaan usko, että mitään HC menoa, koska Karim tekee tyylikkäitä videoita eikä varmasti rupea ohjaamaan mitään mauttoman yliampuvaa. En usko ehkä edes mihinkään pussailuun varsinaisesti, mutta varmaan jotain latautunutta lähekkäin tanssimista ja muuta mistä stillikuviakin jo saatiin. Mutta olisi kiva olla väärässäkin! :D
Tää on mielenkiintoinen asetelma kun tiedän Karimin mv-tyylin. Mutta tiedän myös Tommyn. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sellainen hyvällä maulla tehty söpöstely/kuuma kohtaus olisi juuri sopiva määrä erotiikkaa :D
K on nyt joka keikalla sanonut jotain musavideosta. Emme taida olla ainoat malttamattomat.
Karim on jossain haastatteluissa sanonut haluavansa oikeasti ohjata elokuvan ja on jo tehnytkin lyhytelokuvan. Voisiko K:n leffaheitto siis viitata myös elokuvamaiseen musavideoon uskomattomien asioiden lisäksi?
Osaako kukaan muuten sanoa, mitä se B on mahdollisesti suomeksi sanonut tänään?
Vierailija kirjoitti:
Shippiin kuin shippiin!
Käärijä inspirational quotes
Nyt selvisi, että minkälainen laiva meillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippiin kuin shippiin!
Käärijä inspirational quotes
Nyt selvisi, että minkälainen laiva meillä on.
Harmi, kun se K n sanoma s aatana on poistettu tästä quotesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aioin mennä Vantaalle ja järjestää mielenosoituksen, jos ei tuollaista materiaalia tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aioin mennä Vantaalle ja järjestää mielenosoituksen, jos ei tuollaista materiaalia tule.
Tommy tulis sinne varmaan meidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. en ole nähnyt mitään spesifimpää.. Tuossa twiitissä vain oli, että laukoi faneille suomea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sit, ni tuun mukaan. Mut luulen ettei meidän tartte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. en ole nähnyt mitään spesifimpää.. Tuossa twiitissä vain oli, että laukoi faneille suomea...
Jos olisi laulanut K:n tuotantoa niin varmasti joku olisi sen tunnistanut :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavataanko Tikkurilan Prismalla siinä Käärijä-muraalilla?
Aikooko muuten joku mennä katsomaan muraalia livenä?