Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
5121/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

videolla on varmaan omat krediitit sitten. tuo koski tuota kansikuvaa. 

Vierailija
5122/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UUTISIA: behind the scenes video mv-kuvauksista!!!!! https://www.tumblr.com/thirstyforjere/728356743144521728/what-is-going-…

En tiedä mistä alkuperäinen on 👀

TikTokissa on alkuperäinen. Aivan ihana saada vähän edes materiaalia kuvausten taustalta. Vaikuttavat viihtyneen toistensa seurassa, kuten olin lotonnutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5123/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mopo  xD en kestä! Ja T:n uhrinainen on siellä järvessä T:n kanssa, ei K :O

Vierailija
5124/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä pojilla olleen hauskaa! Tulisipa vielä sellainen vähän pidempi video, jossa pojat puhuu itse :D

Vierailija
5125/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mopo  xD en kestä! Ja T:n uhrinainen on siellä järvessä T:n kanssa, ei K :O

T päättää sen päivät, että saa K n itselleen.

Vierailija
5126/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mulle on tapahtumassa tässä tän kaiken keskellä, tänään näin kaupassa yhden kasvoilta tutun homomiehen ja katoin että onpa sillä tyrmäävän kaunis poikaystävä! Melkeen hyllyjäpäin kävelin, kun oli niin upea :D

Vierailija
5127/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä susimainen olemus K lla Karimin vikassa stoorissa.

Vierailija
5128/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä susimainen olemus K lla Karimin vikassa stoorissa.

Totta!

Vierailija
5129/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vielä hahmottaa noita bts-videoita, että miten ne sijoittuvat videolle. Nainen on  mukana järvikohtauksessa, eli T jahtaa häntä paikasta toiseen.. mutta miten K ja T kohtaavat..? se perhanan mopo on taas mukana :D H vaikuttaisi olevan mukana jotenkin.. 

Vierailija
5130/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vielä hahmottaa noita bts-videoita, että miten ne sijoittuvat videolle. Nainen on  mukana järvikohtauksessa, eli T jahtaa häntä paikasta toiseen.. mutta miten K ja T kohtaavat..? se perhanan mopo on taas mukana :D H vaikuttaisi olevan mukana jotenkin.. 

Voi H parkaa tämän kaiken myllerryksen keskellä. Myös tossa tulee vähän sellaiset vibat, että Tommy jahtaa/saalistaa K ta kulkiessaan sen perässä.

Vierailija
5131/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi H parkaa tämän kaiken myllerryksen keskellä. Myös tossa tulee vähän sellaiset vibat, että Tommy jahtaa/saalistaa K ta kulkiessaan sen perässä.

Niinpä. sitten metsässä on se kohtaaminen, ja he eivät voikaan pitää näppejään erossa toisistaan :D

Vierailija
5133/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä tän illan tapahtumalla jotain nettisivua tai vastaavaa, jota voisi vakoilla somesta?

Vierailija
5134/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverikarim (mv ohjaaja) tilillä kuva hänestä Jeren ja Tommyn kanssa.

Kuvatekstissä lukee:

Creative: tommycashworld

Eli Tommy ideoinut.

Näin näkemäni perusteella osasin veikata.

Tommy selittänyt että tehdään x ja y ja Kärtsä innoissaan että yes yes niin tehdään.

Joo. Kärtsähän sanoi siinä Warnerin tiedotteessa että on oppinut Tommylta paljon.

Selittäkää tyhmälle, että tarkoittaako tuo siis sitä että T on ideoinut Mv:n ja tää kaverikarim on vaan ohjannut sen? Jos näin niin sehän tekee videosta vieläkin mielenkiintoisemman 😍

Juuri näin.

Itse en tulkinnut noin. Vaan kaverikarim tarkoitti vain kansitaidetta. Sitä se postaus koski, ei koko videota.

No, Tommyn päästä uskon tän juonen silti suurimmaksi osaksi olevan.

Noh, odotellaan haastatteluja asiasta ennen kuin tehdään johtopäätöksiä kuka on ideoinut mitkäkis osat musavideosta. Emme tunne kumpaakaan miestä tarpeeksi hyvin että voitaisiin päätellä mitä kaikkea heidän päissään liikkuu.

Vierailija
5135/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne konserttiin on mennyt joitain twitter-faneja, niin eiköhän sieltä tule tietoa jos K on keikalla :D

Vierailija
5136/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mulle on tapahtumassa tässä tän kaiken keskellä, tänään näin kaupassa yhden kasvoilta tutun homomiehen ja katoin että onpa sillä tyrmäävän kaunis poikaystävä! Melkeen hyllyjäpäin kävelin, kun oli niin upea :D

Se olin minä.😜

Vierailija
5137/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinne konserttiin on mennyt joitain twitter-faneja, niin eiköhän sieltä tule tietoa jos K on keikalla :D

Tietääkö kukaan, mikä tää Twitter tili on?

Vierailija
5138/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä tän illan tapahtumalla jotain nettisivua tai vastaavaa, jota voisi vakoilla somesta?

Varmaan ig-tilillä samsungee voi tulla jotain

Vierailija
5139/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi kun tossa mv:lla on niin paljon välkkyviä valoja ja mulla epilepsia 😔 Kyllä mä sen kuitenkin ainakin yhen kerran katon läpi!

Vierailija
5140/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UUTISIA: behind the scenes video mv-kuvauksista!!!!! https://www.tumblr.com/thirstyforjere/728356743144521728/what-is-going-…

En tiedä mistä alkuperäinen on 👀

Tämä oli ihana, kiitos. Videossa on kiehtova ja mystinen tunnelma, vihreä usva luo siihen oman salaperäisen tunnelmansa. Mutta Häärijä.😍Nuo muut ovat vähän tuollaisia ns. pahoja ja cooleja poikia, sitten siellä on mukana lutuinen ja sympaattinen Häärijä.