Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
UUTISIA: behind the scenes video mv-kuvauksista!!!!! https://www.tumblr.com/thirstyforjere/728356743144521728/what-is-going-…
En tiedä mistä alkuperäinen on 👀
TikTokissa on alkuperäinen. Aivan ihana saada vähän edes materiaalia kuvausten taustalta. Vaikuttavat viihtyneen toistensa seurassa, kuten olin lotonnutkin.
Se mopo xD en kestä! Ja T:n uhrinainen on siellä järvessä T:n kanssa, ei K :O
Näyttää kyllä pojilla olleen hauskaa! Tulisipa vielä sellainen vähän pidempi video, jossa pojat puhuu itse :D
Vierailija kirjoitti:
Se mopo xD en kestä! Ja T:n uhrinainen on siellä järvessä T:n kanssa, ei K :O
T päättää sen päivät, että saa K n itselleen.
Mitähän mulle on tapahtumassa tässä tän kaiken keskellä, tänään näin kaupassa yhden kasvoilta tutun homomiehen ja katoin että onpa sillä tyrmäävän kaunis poikaystävä! Melkeen hyllyjäpäin kävelin, kun oli niin upea :D
Nyt on kyllä susimainen olemus K lla Karimin vikassa stoorissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä susimainen olemus K lla Karimin vikassa stoorissa.
Totta!
En osaa vielä hahmottaa noita bts-videoita, että miten ne sijoittuvat videolle. Nainen on mukana järvikohtauksessa, eli T jahtaa häntä paikasta toiseen.. mutta miten K ja T kohtaavat..? se perhanan mopo on taas mukana :D H vaikuttaisi olevan mukana jotenkin..
Vierailija kirjoitti:
En osaa vielä hahmottaa noita bts-videoita, että miten ne sijoittuvat videolle. Nainen on mukana järvikohtauksessa, eli T jahtaa häntä paikasta toiseen.. mutta miten K ja T kohtaavat..? se perhanan mopo on taas mukana :D H vaikuttaisi olevan mukana jotenkin..
Voi H parkaa tämän kaiken myllerryksen keskellä. Myös tossa tulee vähän sellaiset vibat, että Tommy jahtaa/saalistaa K ta kulkiessaan sen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi H parkaa tämän kaiken myllerryksen keskellä. Myös tossa tulee vähän sellaiset vibat, että Tommy jahtaa/saalistaa K ta kulkiessaan sen perässä.
Niinpä. sitten metsässä on se kohtaaminen, ja he eivät voikaan pitää näppejään erossa toisistaan :D
Onko tällä tän illan tapahtumalla jotain nettisivua tai vastaavaa, jota voisi vakoilla somesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverikarim (mv ohjaaja) tilillä kuva hänestä Jeren ja Tommyn kanssa.
Kuvatekstissä lukee:
Creative: tommycashworld
Eli Tommy ideoinut.
Näin näkemäni perusteella osasin veikata.
Tommy selittänyt että tehdään x ja y ja Kärtsä innoissaan että yes yes niin tehdään.
Joo. Kärtsähän sanoi siinä Warnerin tiedotteessa että on oppinut Tommylta paljon.
Selittäkää tyhmälle, että tarkoittaako tuo siis sitä että T on ideoinut Mv:n ja tää kaverikarim on vaan ohjannut sen? Jos näin niin sehän tekee videosta vieläkin mielenkiintoisemman 😍
Juuri näin.
Itse en tulkinnut noin. Vaan kaverikarim tarkoitti vain kansitaidetta. Sitä se postaus koski, ei koko videota.
No, Tommyn päästä uskon tän juonen silti suurimmaksi osaksi olevan.
Noh, odotellaan haastatteluja asiasta ennen kuin tehdään johtopäätöksiä kuka on ideoinut mitkäkis osat musavideosta. Emme tunne kumpaakaan miestä tarpeeksi hyvin että voitaisiin päätellä mitä kaikkea heidän päissään liikkuu.
Jos sinne konserttiin on mennyt joitain twitter-faneja, niin eiköhän sieltä tule tietoa jos K on keikalla :D
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mulle on tapahtumassa tässä tän kaiken keskellä, tänään näin kaupassa yhden kasvoilta tutun homomiehen ja katoin että onpa sillä tyrmäävän kaunis poikaystävä! Melkeen hyllyjäpäin kävelin, kun oli niin upea :D
Se olin minä.😜
Vierailija kirjoitti:
Jos sinne konserttiin on mennyt joitain twitter-faneja, niin eiköhän sieltä tule tietoa jos K on keikalla :D
Tietääkö kukaan, mikä tää Twitter tili on?
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä tän illan tapahtumalla jotain nettisivua tai vastaavaa, jota voisi vakoilla somesta?
Varmaan ig-tilillä samsungee voi tulla jotain
Voi harmi kun tossa mv:lla on niin paljon välkkyviä valoja ja mulla epilepsia 😔 Kyllä mä sen kuitenkin ainakin yhen kerran katon läpi!
Vierailija kirjoitti:
UUTISIA: behind the scenes video mv-kuvauksista!!!!! https://www.tumblr.com/thirstyforjere/728356743144521728/what-is-going-…
En tiedä mistä alkuperäinen on 👀
Tämä oli ihana, kiitos. Videossa on kiehtova ja mystinen tunnelma, vihreä usva luo siihen oman salaperäisen tunnelmansa. Mutta Häärijä.😍Nuo muut ovat vähän tuollaisia ns. pahoja ja cooleja poikia, sitten siellä on mukana lutuinen ja sympaattinen Häärijä.
videolla on varmaan omat krediitit sitten. tuo koski tuota kansikuvaa.