Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
T x T actionia :D https://www.tumblr.com/btw-it-also-travels-in-time/728338940336259072
Oon alkanut pitää Tommyä kauniina. Siis todella kauniina.
Tuleekohan T:ltä mitään stooria yms. siitä illan tapatumasta?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin malttamattomana odotan. Tiedän, ettei ole hänen tapaistaan, mutta nyt on alkanut jo tottua, että kyllä sieltä jotain tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T x T actionia :D https://www.tumblr.com/btw-it-also-travels-in-time/728338940336259072
Tommy on mielettömän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Todella kaunis ja todella kiinnostava ihminen.
Emoketju näköjään lukossa taas.
Tervetuloa vierailulle taas emoketjusta. Bileet on kannella kolme, aamukahvit juodaan Vantaalla.
Mä odotan ihan liikaa tota Tommyn keikkaa. Huomaa, että keikkamateriaalin vieroitusoireet on vahvat.
Vierailija kirjoitti:
Emoketju näköjään lukossa taas.
Ja hyvät pöhinät oli käynnissä.
Mun käy sääliksi sitä modea joka joutuu tuota emoketjua lukemaan ja siistimään aina kun se lukitaan. Päätyy varmaan terapeutille jossain vaiheessa puimaan kaikkia p o r*n* fantasioita joita se on vasten tahtoaan joutunut lukemaan Käärijästä. Siinä on sitten terapeutilla äimisteltävää että mitä ihmettä nainen teet työksesi siellä Sanomalla jos tuommoista joudut lukemaan päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan ihan liikaa tota Tommyn keikkaa. Huomaa, että keikkamateriaalin vieroitusoireet on vahvat.
Onneksi K:lla alkaa keikkailu taas parin viikon päästä.
Vieläkään ei oo tainnu kuin Rumba, Soundi, Stara, Voice.fi, Findance.com uutisoida ICIP:istä.
Ei siis mikään massamedioista, mtv3 viihde, yle, iltasanomat, iltalehti tms
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään ei oo tainnu kuin Rumba, Soundi, Stara, Voice.fi, Findance.com uutisoida ICIP:istä.
Ei ole mitään syytä kirjoittaa, teaserit ei ole vielä olleet mitään tarpeeksi kohauttavaa että uutiskynnys ylittyisi. Se nähdään sitten lopullisessa tuotoksessa että meneekö se niin pitkälle teemojensa kanssa että lajemmille massoille kannattaa notiisia laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luihun narkkarin näkönen se on vaikka kuinka voissa paistas
Näkisin kyllä mielelläni uutisen trailerista, onhan siinä uudessa jo aika epätyypillistä materiaalia Suomi-räpille.. mutta katsotan että tuleeko edes perjantaina. Näin iltasanomissa uutisen "Kaija Koo julkaisi lapsuudenkuvan" xD Mitne tuo on merkittävämpi uutinen kuin kansan sankari -K:n seuraava projekti? Jotenkin tuntuu että se on tahallista sen jälkeen kun K on kritisoinut mediaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään syytä kirjoittaa, teaserit ei ole vielä olleet mitään tarpeeksi kohauttavaa että uutiskynnys ylittyisi. Se nähdään sitten lopullisessa tuotoksessa että meneekö se niin pitkälle teemojensa kanssa että lajemmille massoille kannattaa notiisia laittaa.
Tämä. Sitä paitsi ei kai nuo isoimmat mediat nyt yksittäisistä artistien biisijulkaisuista artikkeleita kirjoitakaan, ellei nyt ole jotain todella poikkeuksellista (Abban paluu ainakin ylitti uutiskynnyksen kaikkialla). Itse julkaisupäivänä voi toki tulla joku pikku-uutinen, mutta harvemmin ennakkoon tämän tason artistista rummutetaan muutoin kuin alan julkaisuissa.
Warner music Israel mainosti tiktokissa että musiikkivideo ilmestyy jo tänä iltana. Virhehän tuo on, mutta sai twitterin sekaisin. (Vai onko? 💀)
Kiva yksityiskohta Israelin videossa on se että kun Käärijä koskettaa Tommya heidän välillä syntyy kipinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Warner music Israel mainosti tiktokissa että musiikkivideo ilmestyy jo tänä iltana. Virhehän tuo on, mutta sai twitterin sekaisin. (Vai onko? 💀)
Kiva yksityiskohta Israelin videossa on se että kun Käärijä koskettaa Tommya heidän välillä syntyy kipinöitä.
Omg! näin saman videon ig:ssä heidän tilillään!